FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pământ binecuvântat
Text postat de Emanuel Cristescu
În România florile au cele mai frumoase culori și cele mai îmbătătoare parfumuri.

Așa de bine și de frumos este astăzi în România că până și păsările cerului sunt libere zboare unde vor și să cânte ce vor ele. Până și ciocănitoarea și-a adaptat celebrul ei ciocănit și are acum un cioc modern din cauciuc de calitate. Vânători iscusiți și pașnici s-au transformat în ocrotitori ai întregii suflări de pe aici și ajută de fapt orice vietate să lucreze să gândească, să zboare și să cânte în direcția bună. Aceea a zefirului. Un vânticel răcoritor ca o mângâiere maternă venită după o zi de joacă.

Oamenii de pe aici râd și cântă aproape toată ziua. Mulți muncesc chiuind deja.

Doar la Muzeul Tristeții se mai pot întâlni măști care reflectă expresii ale feței demult dispărute cum ar fi tristețea, frica, disperarea, ura și altele. Pentru ca generațiile viitoare să știe că au existat astfel de sentimente și pe acest teritoriu muzeul face parte din strategia națională de conservare a devenirii noastre. Prin lege sinuciderile au fost interzise.

Fericirea este starea de existență a românilor. Au construit cam tot ce-și poate imagina o națiune că se poate construi, românii beneficiază de tot confortul și există părerea că, nemaiavând ce să facă de acum încolo cu banii urmează să se renunțe la taxe și impozite iar săptămâna de lucru să devină ziua de lucru săptămânală.

Locurile de distracție de făcut sport etc. multe dintre ele construite pe locul unor foste pușcării, vor prelua disponibilul de efort și energie rămas.

Se caută animatori și cântăreți ai acestei fără de seamă minunății.


PS
Acesta este un pamflet conform cu noile strategii.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Cristescu,
Felicitari pentru acest pamflet.
Nu mi-am putut inchipui ca cineva sa fie in stare sa redea situatia din Romania atat de simplu, clar, concis.
Si eu am realizat asta la ultima vizita ce am facut-o in tara. Am vazut pravaliile pline cu de toate, strazile pline de masini, lumea vesela si in special amicii si rudele mele ce s-au declarat a fi foarte multumiti ca la serviciu nu fac nimc, dar isi iau salariile intregi, carciumile si cafenelele pline de lume, si mai ales guvernantii care apar la TV zambitori si foarte draguti.
Daca ar fi sa adaug ceva, sau sa completez pamfletul dumneavoastra, nu as gasi cu ce.
Minunat si felicitari din nou,
Valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-06-24 16:54:46
         
 
  Ideea e bună și-mi pare corect privită(chiar de prisma e ușor șlefuită de argumentele lui CTP, lehămesit aseară la o oră fierbinte)cu îngrijorare civică ponderată, ultima trăsnaie a CSST...realizarea însă e cam pauperă, tonul molcuț și naiv, aș fi îngroșat tușa să se vadă ancore, butelci cu JW, pițiponci, gherle, etc.
Pt consecvență, un vot apolitic!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-24 14:04:50
         
 
  Domnule Corbu,

Pamfletul dvs este, sunt sigură (iar eu nu greșesc niciodată :P), o consecință a lucrărilor pe care le-ați parcurs în ultima vreme. Coinicidențele se țin lanț zilele acestea pe Europeea, și nu pot decât să fiu fericită. Dacă "Minunata lume nouă" a lui A. Huxley rămâne o lectură de adolescență, teribil de instructivă pentru tineri dar, cumva, un deja vue al maturității noastre eco, iar "Noul organon" al lui Bacon este mult prea ușor de demontat cu instrumente raționale, și mult prea pesimist față de rândurile de mai sus, lucrările părintelui Savatie Baștovoi sunt bijuterii ale prezentului, iar influențele acestora răzbat cu putere din arcadele acestei micuțe radiografii făcute, firește, în sepia.

ofer spre recomandare tuturor cărțile marelui nostru compatriot care, din Transnistria (teritoriu de unde poate începe azi Istoria - nemții știu de ce), a trimis "La noi", bieților ciobănei încăpățânați, Adevărul:

"Audiență la un demon mut" și, cu voia dvs, "Diavolul e corect politic"

cu prețuire,
Octavian Goga

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-06-24 13:38:46
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE