FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    


Ajutor

Cum ma înregistrez ?
Cum trimit textele ?
Am uitat adresa de e-mail ?
Am uitat parola. Cum o aflu ?
Textele mele nu apar imediat . De ce ?
Ce texte pot fi validate pe atelier literar EUROPEEA ?
Cum se acorda voturile ?
Ce drepturi are redactor I ? Dar redactor II ?
Cine poate fi autor recunoscut pe site ?
Cine detine drepturile de proprietate intelectuala ale textelor publicate pe site ?
Ce este nivelul de acces si la ce este util ?
Cum pot fi publicat în revista on-line EUROPEEA Dar în volum colectiv Dar individual ?

Pentru alte întrebari adresati-va la:
[email protected]
[email protected]
[email protected]


La aceleasi adrese puteti face propuneri si sugestii. De asemenea puteti semnala neajunsurile în functionarea sitului.

 

 



Q. Cum ma înregistrez ?
Folosiþi link-ul "Nu am cont" din partea dreaptã a paginii sau apãsaþi aici


Q. Cum trimit textele ?
A: Intra în prima pagina a atelierului. Completeaza spatiul LOGIN cu pseudonimul si parola pe care ti le-ai ales când te-ai înregistrat. Daca le-ai uitat vezi raspunsul la întrebarea urmatoare. Dupa completarea spatiilor da click pe LOGIN. Va aparea un mesaj „Ai fost logat!”. Cu optiunea „posteaza modifica- texte” ajungi în pagina cu textele tale si cu o caseta de dialog poti posta un text nou . Textele pot fi comentate într-un spatiu care succede textului.


Q. Am uitat adresa de e-mail cu care m-am înregistrat. Cum o modific ?

A: trimite la [email protected] pseudonimul tau, parola si o noua adresa de email, si adresa va fi modificata .


Q. Am uitat parola. Cum o aflu ?
In meniul de logare, daþi click pe opþiunea "Am uitat parola". Va trebui sã introduceþi pseudonimul dvs. iar noi vã vom triumite un e-Mail cu parola contului dumneavoastrã la adresa pe care ne-aþi furnizat-o la înregistrare.


Q. Textele mele nu apar imediat . De ce ?

A: Nivelul tau de acces este insuficient, astfel încât acestea trebuie citite ºi validate de cãtre un redactor. Abia dupa aceea textele vor fi vizibile în pagina ta. Dupa ce te-ai familiarizat cu atelierul si daca tu consideri ca esti apt pentru un alt nivel solicita-l la [email protected] Solicitarea ta va fi analizata ºi vei primi un raspuns prin e-Mail.


Q. Ce texte pot fi validate pe Atelier Literar - EUROPEEA ?

A: In cadrul acestui site se pot posta toate tipurile de „creatii” ale spiritului uman care în mod curent pot fi desemnate prin cuvântul “LITERATURA” dintre care enumeram exemplificativ: poezie, schite, nuvele, roman, recenzii, comentarii, eseuri, exegeze, articole, critica literara, reportaje, însemnari, jurnal, polemici, etc. Forma de prezentare, grafica, modalitatea de expresie etc. sunt si ramân la latitudinea creatorilor. Acestea vor fi denumite cu un cuvânt generic drept “texte” Opiniile, parerile, evaluarile etc. ale textelor existente vor fi denumite pe scurt “comentarii” Nu vor fi validate textele agramate evident, cu continut obscen, textele cu caracter de atac la persoana, textele injurioase sau care încalca legislatia internationala si interna, de exemplu: cele care îndeamna la ura de rasa, care discrimineaza categorii de cetateni, categorii etnice, tari, etc.
Invalidarea oricarui text se va face prin preyentarea motivului. Daca motivul nu apare ca evident, la cererea expresa a autorului, pot fi furnizate justificarile invalidarii. Aceasta nu trebuie înteleasa ca o obligatie a celor care au dreptul sa invalideze un text.


Q. Cum se acorda voturile ?
A: In baza creatiilor proprii si recomandarilor redactorilor sefi se va face o selectie de autori care sa aiba valoare si credibilitate si care vor avea dreptul sa acorde calificative prin vot . Pe baza rezultatului votului se vor atribui “pana de bronz”, „pana de argint” si „pana de aur”. La un anumit numar de astfel de distinctii se acorda un premiu si statutul de „autor recomandat pe site”. Sistemul va fi supus discutiei membrilor si va fi perfectionat.


Q. Ce drepturi are redactor I ? Dar redactor II ?
A. Redactor I este un utilizator ale carui texte si comentarii sunt validate fara sa fie citite în prealabil de catre altcineva.
Acest nivel se dobândeste de catre membrii care au o activitatea prelungita si constanta care îsi câstiga o anumita credibilitate si care respecta regulile de functionare a sitului.

A. Redactor II - utilizator ale carui comentarii la texte existente sunt validate direct fara sa mai fie citite de vreun redactor. Acest nivel se obtine fie la recomandarea deci pe credibilitatea unui utilizator cu un nivel min. 100 fie pe baza credibilitatii proprii dobândite ca urmare a activitatii de pe site si a calitatii textelor postate.

Q. Cine poate fi autor recunoscut pe site ?
A. Autor recunoscut pe site ARS– este un autor care a confirmat din punct de vedere calitativ si al seriozitatii Poate acorda voturi textelor postate de catre altii cu exceptia textelor proprii.


Q. Cine detine drepturile de proprietate intelectuala ale textelor publicate pe site ?
A: Toate textele publicate în cadrul sectiunilor atelierului apartin autorilor textelor care îsi asuma si responsabilitatea paternitatii lor si a posibilelor eventuale consecinte în situatia unui eventual plagiat. Proprietarii atelierului au dreptul de a publica in forma electronica sau tiparita, in numele atelierului orice text sau comentariu publicat in acest site cu notificarea autorului si precizarea, în situatia publicarii, a numelui autorului. Eventualele drepturi patrimoniale obtinute în urma publicarii vor reveni autorilor în conformitate cu legea dreptului de autor.
Proprietarul sitului nu îsi asuma nici o responsabilitatea pentru textele postate de catre autori în site. Responsabilitatea pentru orice atingere pe care textele postate o poate aduce unor terti revine în totalitate autorilor. Va rugam sa semnalati orice încalcare a dreptului de autor precum si orice lezare a intereselor legale ale tertilor.


Q. Ce este nivelul de acces si la ce este util ?
A. Nivelul de acces permite accesarea diferentiata a sectiunilor sitului. Diferentierea se realizeaza pe baza activitatii membrilor si a valorii relative recunoscute de catre comunitatea membrilor atelierului .
Nivelele de acces folosite in acest moment sunt:
4. 0 pentru orice vizitator al sitului. Acest nivel permite accesul la “texte” fara sa permita postarea de „texte” sau „comentarii” la „textele” existente cu exceptia sectiunii „forum”.
5. 10 - membru - utilizator cu „posibilitatea” de a posta „texte” . Acest nivel permite adaugarea de texte si comentarii care necesita validarea acestora de catre un redactor. În general validarea sau invalidarea se realizeaza în max. 24 ore de la introducerea textului de catre unul dintre redactorii sitului. În cadrul validarii se verifica gramatical textul si de asemenea se verifica daca textul contine expresii obscene, injurioase, atacuri la persoana, sau daca textul contravine legilor în vigoare. Facem apel la întelegerea membrilor cu privire la necesitatea unei astfel de validari întrucât din experienta s-a constatat ca pe net, sub protectia anonimatului unii uita de buna cuviinta.
6. 20 – redactor II - utilizator ale carui comentarii la texte existente sunt validate direct fara sa mai fie citite de vreun redactor. Acest nivel se obtine fie la recomandarea deci pe credibilitatea unui utilizator cu un nivel min. 100 fie pe baza credibilitatii proprii dobândite ca urmare a activitatii de pe site si a calitatii textelor postate.
7. 50 – redactor I -autor - utilizator ale carui texte si comentarii sunt validate fara sa fie citite în prealabil de catre altcineva.
Acest nivel se dobândeste de catre membrii care au o activitatea prelungita si constanta care îsi câstiga o anumita credibilitate si care respecta regulile de functionare a sitului.
8. 100 – autor recunoscut pe site ARS– autor care a confirmat din punct de vedere calitativ si al seriozitatii Poate acorda voturi textelor postate de catre altii cu exceptia textelor proprii.
9. 200 - editorialist - autor care a confirmat din punct de vedere calitativ si al seriozitatii Poate acorda voturi textelor postate de catre altii cu exceptia textelor proprii. Poate publica în cadrul atelierului editoriale . recomanda spre publicare in EUROPEEA sau volum texte si autori.
10. 500 – redactor sef - similar cu editorialist. În plus valideaza sau invalideaza textele si comentariile membrilor care nu au dreptul de a le posta direct. Criteriile de validare sunt cele expuse mai sus. Redactorul sef nu valideaza valoarea textelor ci daca aceste texte se înscriu în cerintele atelierului privind gramatica, lipsa vulgaritatii si încalcarea legilor. Redactorii sefi îsi pot manifesta opiniile valorice prin analize, comentarii etc.. Recomanda spre publicare în EUROPEEA sau volum texte sau autori. Face nominalizari pentru premiile anuale ale atelierului.
• 1000 - editor – toate atributiile redactorului sef plus dreptul de a aproba-modifica nivelurile de acces pentru membrii atelierului. Decide împreuna cu redactia EUROPEEA si cu editura publicarea textelor si autorilor în revista sau volum

Q. Cum pot fi publicat în revista on-line EUROPEEA Dar în volum colectiv Dar individual ?
Publicarea în revista depinde de valoarea lucrarilor tale si apoi de optiunea redactiei. Publicarea în revista nu este un drept ci o aspiratie care poate fi atinsa sau nu.
Publicarea în volumul colectiv anual depinde de asemenea de valoarea creatiilor si de optiunea editorului. Acelasi lucru si pentru volumul individual. Editura agreata este Tempus de pe lânga Setko Impex srl, editura autorizata.
Nota Autorii care doresc sa-si publice în regie proprie volume în cadrul editurii Tempus sunt rugati sa ne contacteze.

     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE