FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Se caută voluntari
Text postat de Emanuel Cristescu
Se caută voluntari cu ceva timp liber care să poată realiza pentru Europeea, în primă fază, următoarele:

1 Indexarea autorilor și textelor.

2.După click-area butonului „literatura online” să apară o pagină cu următoarele butoane „Poezie” „Schiț㔠„Nuvel㔠„Roman” „Scenariu” „Recenzie” „Comentariu” „Eseu” „Exegez㔠„Articol” „Critică literar㔠„Reportaj” „Polemic㔠„Pamflet” „Însemnare” „Tablet㔠„Impresie” „Jurnal” „Epigram㔠„Literatura pentru copii” „Parodie” „Altele” „Toate” „Aspiranți”


Textele cu valoare modestă, de la orice scțiune, să poată fi mutate la „Aspiranți”


Programele realizate vor fi insertate ulterior în softul Europeea

Eventuale sugestii sunt bine-venite.

PS. Cred că astfel putem face un fel "ierbicidare" textuală.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cred că mai corect este etichetarea care este oricum făcută pe barba autorilor care au declarat că textul lor aparține unei anume categorii din lista deja dată.

Cît privește "aspiranții", cei de aici cred că sînt mai curînd veleitari incurabili care au ambîț dar n-au și dotare. Pîrîți.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-06-28 16:39:06
         
 
  tz! tz! tz! mai ești și metaforicordioasă, pe deasupra!
să nu-ți vie să crezi, soro!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-28 16:01:52
         
 
  eh, la asta nu ma asteptam... chiar asa, trebuie sa stau sa egzplic orice metafora chiar si pe un site de literatura?!?  
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2010-06-28 15:46:20
         
 
  Deh, dacă tinerețea ar ține numai de metabolism și dacă nu ar capota pe drum,- nu se știe cum! - ca un balonaș colorat de săpun!...
Ușor e să te dai drumeț încercat la capătul de început al cărării!
Stăi să parcurgi o mare parte din ea și p-ormă mai vorbim...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-28 15:14:55
         
 
  Cum "geniile în viața mea", bre, că nu pricepui!
Cam sibilinic!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-28 15:12:16
         
 
  daaa. ma spărie rău de tot geniile în viață (e drept, ele se află pe locul 2, că pe primul e 'geniile în viața mea' - dezacord cu rigoare)
și îmi zbuciumă lăuntrul meu fragil.
Am prins clișeul, îl trimit imediat către dosar.

va salut din front
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2010-06-28 15:07:26
         
 
  Este tanara  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-06-28 15:03:27
         
 
  Indiferent de cum va arata site-ul si care va fi modalitatea de postare, Sabina va fi mereu in Liga Campionilor. Este un autor foarte bun si un comentator de exceptie. Cat despre teama, ce sa mai zic. Sabina are verb, sinapse si sarcasm. Si mai ales tanara.
Notre respect, Sabina!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-06-28 15:02:59
         
 
  Ești așa de fricoasă, Sabinuță!! Și dă cutremurătoare în psihicul dînlăuntru?! Of și vai, mînca-o-ar tata pă ea! Frică de... dumitale? Adică de dumnea-mea, cum ar veni, cu tot dezacordul de rigoare!...
Uite că acuș chiar te crez și mai răsuflu încă o dată, ținîndu-mi expirația și inspirația pe loc, pentru a-mi mai trage un clișeu!
Zic: "ciiiiz"!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-28 14:55:38
         
 
  Eu încercai să vorbesc așa, generalmente, pt că generalmente, iar nu DOAR personalmente, glumițele tale sunt răsuflé, sau cum obișnuiești tu să spui: "cufurite"! Dar cum vrei să te dai vînjos, uite că o mai făcuși o dată, crezînd că m-ai întors cu fața la tăblie!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-28 14:50:33
         
 
  Ioan Peia, mi s-a facut brusc foarte frica... de dumitale, normal, si de Marea Amenintare din incheierea mesajului domniei voastre.
Tremur toata de spaima.

Cat de rasuflata este, la randul ei, ultima propozitiune. Cliseistica de-a dreptu'.


 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2010-06-28 13:07:42
         
 
  sigur, Ionica, toate glumele sunt, sau pot fi bune. cu exceptia celor care te, sau te pot viza, si care sunt ab initio, rasuflate. mai ales in cazul in care nu sunt insotite de un desen explicativ.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-28 13:07:09
         
 
  Referitor la așa-zisa "retragere", care, uneori, e adevărat, este făcută printr-un anunț special, din varii motive, sunt și situații cînd un autor care, între timp, a devenit mult mai exigent cu propriile-i texte, să vrea să și le radieze, pentru a-și schimba haina. Nimeni nu-i poate pretinde să rămînă "verbus captivus", dacă libertatea lui de a decide, funcție de propriile-i criterii, îi cere să se dispenseze de vechile încercări. e drept, nu est așa de convins, ca alții, că este un geniu în fașă, spălat, schimabt și curat!
Așa că glumă lui Răducu, deși, în parte, justificată, în alte situații este răsuflată.
De altfel, cînd o tot ții ca surda pe mormînt, făcînd tot timpul glumițe nesărate, riști să nu mai fii luat în seamă nici cînd îți strîngi cortul și dai ortul!

Apoi, nu înțeleg spaima Sabinuței, cum că, de-acuș, fi-vor nește cetățeni care vor parca mumos în zona de low class! Atîta vreme cît ea, Sabinuța, este ditamai tefa, nu o să ajungă niciodată în zona rău famată. Poate dacă eram eu, o trimiteam, năpristan, la reciclare!
Așa...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-28 12:47:20
         
 
  Si asta pt ca independentii nu pot fi altfel motivati sa faca voluntariat in literatura, iar in dependenti nu poti avea incredere.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-28 12:27:59
         
 
  donatii de 10-12 euro intr-un cont deschis. si restul e banal. sistemul a functionat acum vreo 2-3 ani cand o colega bolnava a avut nevoie de ajutor.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-28 12:12:34
         
 
  Nu glumesc. Nu îmi este ușor să accept că distinsul CTA are întrucâtva dreptate. Pentru că nu utilizați revista, nu se comentează, nu se fac selecții săptămânale, etc. atelierul rămâne centrul europeic de interes. Ca atare mă gândesc cum poate fi rezolvat acest paradox europeic: dreptul la liberă exprimare și valoarea textelor. Eu am sperat că această valorizare se poate face prin comentartii, opinii, analize critice, etc. Însă, după cum se observă, există o tendință de impunere pe site a grafomaniei și a textelor facile. Fără a-i răni pe unii care scriu astfel (din varii motive) vreau să găsim o soluție. Știu, o să îmi spuneți: dvs vreți să împăcați și capra și varza! Poate! Dar trebuie să facem ceva. Evident că ideile domniilor voastre vor fi foarte utile.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-06-28 11:34:25
         
 
  in conditiile date, o sectiune numita "EXPIRANTI" mi se pare, de asemenea, obligatorie. cu 2 subsectiuni. A. Ultimul expir defintiv saptamanal. si B. Ultimul expir definitiv si irevocabil saptamanal. propun de asemenea sa fie decernat premiul EXPIRUL SAPTAMANII celui mai frumos comunicat de retragere saptamanala. nu se vor lua in considrare mai mult de 2 retrageri definitive/sapt. ce e in plus, se reporteaza.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-28 11:31:10
         
 
  Domnule Cristescu, chiar daca imi rapiti bucuria de a fi si eu o data in viata voluntar recunoscut, spuneti-mi ca glumiti fin pe tema aspirantilor. Si noi o facem !:)  
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-06-28 11:14:03
         
 
  Se caută voluntari (pana aici e bine, munca voluntara, adica degeaba, dar s-o stim si noi) cu ceva timp liber( de aici incep sa-mi pierd elanul, dar dupa un somn bun mi-l recapat) care să poată(aici e aici!) realiza pentru Europeea , în primă fază( adica mai urmeaza :) ), următoarele:

1. Indexarea autorilor și textelor

Ar fi simplu daca :
Clonele ar fi somate sa nu isi schimbe in timpul inventarului titlul. Nici al lor, nici al textelor.
Autorii care ameninta cu retragerea sa fie imobilizati pe o perioada nedeterminata sau sa se retraga odata.
Voluntarii sa nu se calce ca de obicei pe coada inghesuindu-se la indexat aceleasi texte sau autori.
Fiecare sa isi declare preferintele si sa se ocupe numai de ele, ca altfel ajunge tot site-ul la Aspiranti.

Peste punctul doi sar pentru ca nu nu gasesc (inca)butonul care face sa apara o pagina cu alte butoane. Dar nu imi pierd speranta.


Textele cu valoare modestă, de la orice secțiune, să poată fi mutate la „Aspiranți".

Eu cred ca ele apartin deja aspirantilor. N-avem de ce le muta.

Lasand gluma deoparte, cand devine ceva mai clar cam ce doriti sa faca voluntarii si cam cum (? )am putea stabili care sunt textele modeste fara sa ofensam autorii, puteti conta pe o mana de ajutor. Poate chiar pe doua.

:)





 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-06-28 11:10:28
         
 
  Europeea va deveni un fel de poezie.ro/agonie, cu sectiune de "atelier"/"aspiranti"?!? si vom avea discutii de genul "de ce poezia mea e la atelier/aspiranti?" si niste "oameni mari" vor stabili care e poezie buna si care e poezie aspira(n)ta?

Viitorul Europeei suna la fel ca viitorul Romaniei dupa TVA-ul crescut...

 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2010-06-28 11:07:14
         
 
  Doresc sa va ajut. Cu drag, Dorina  
Postat de catre dronn iuss la data de 2010-06-28 10:53:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE