FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Am văzut
Text postat de Emanuel Cristescu
Am văzut ultimele trei minute din repriza a I-a și cca 30 minute din repriza a II-a ale meciului Franța Africa de Sud. Comentariul? Execrabil. Prestat de un tip anost, blazat și îngălat, căruia îi plătesc lunar prin taxa radio tv o cotă parte din munca mea. Unde sunteți voi Țopescu, Ghițulescu, Domozină, etc?

Singurul meci de până acum. La sugestia unui membru al site-ului.

Viteză, transpirație, faze rapide, prim planuri cu scuipături, multe scuipături-scuzabile probabil la nivelul de efort- ambiție din partea negrilor africani slăbiciune din partea negrilor francezi!

Fondul sonor, asemănător zumzetului dintr-un stup, tonic și continuu, produs de celebrele vuvuzele, m-a impresionat plăcut. De fapt, m-a impresionat plăcut atitudinea fermă a africanilor cu privire la dreptul lor de a utiliza aceste instrumente care, se pare, fac parte din cultura lor. (Fiul meu mi-a pvestit despre încercarea unor oficiali de a le interzice) Am văzut cu proprii mei ochi, în Africa "omul care țipă" și care scotea niște sunete îngrozitoare. Cei care doreau îl gratulau cu ceva bănuți.

Ce m-a impresionat cel mai mult au fost strângerile de mână, bătutul pe umeri și schimbul de tricouri între jucătorii celor două echipe, în finalul meciului. Deși nu aveau deloc aerul unor intelectuali, deși fiecare prim plan era agrementat cu o scuipătură, deși erau transpirați obosiți și probabil puțini vor fi auzit de Rimbaud, Shakespeare, etc. ei bine, acești oameni care s-au înfruntat pe viață și pe moarte, în teren, au făcut în final acele gesturi superbe. Și, îmi place să cred, că, probabil, în ciuda unor suferințe interioare, le vor fi făcut cu sinceritate. Își vor fi făcut oare dosare, se vor fi amenințat în timpul meciului, se vor fi preocupat de mediul proxim al adversarilor? Nu știu. Și îmi place să cred că nu vor fi procedat astfel. Mutatis mutandis, jocul lor poate fi înțeles ca o polemică, pe viață și pe moarte.

Din păcate, aici, pe Europeea, în care îmi doresc un spațiu ecoliterar, multe polemici se sfârșesc, murdar, mizerabil, cu un fel de prea mulți și nescuzabili scuipați.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Cristescu,
Domozina si Ghitulescu sunt la Divinul.
Topescu e deputat!
Cat despre taxa TVR? Sunt de acord cu dvs;
DE CE O PLATIM?
 
Postat de catre Mihai LEONTE la data de 2010-06-25 07:54:41
         
 
  Adriana,
Nu cred că Amalia îți va răspunde...e probabil ocupată să o coafeze pe Cris Banu, îi permit eu o observație, pentru că ești una dintre puținele persoane de pe europeea care nu și-a dat drumul nervilor, ofuscărilor, neinplicîndu-se în răzmerițe cu zoaie și războaie penibile.
Da,e vremea să se schimbe echipa, arbitrii, ba chiar și terenul. Lipsesc nu doar sportivii, da' și tribunele îs tot mai goale, iar arbitrii vezi fluieră pt ei;cînd un ins căruia îi apreciai talentu' te fluieră dezaprobator, poți ori să-i înfunzi fluierița-n gîtlej ori să-i spui că fluieră fals...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-24 15:23:31
         
 
  Amelia, hai sa nu ne tot dam dupa cires ca ametim.

Lucrurile sunt clare: nu demult am facut o afirmatie legata de identitatea unui editor. Poate nu m-ar fi preocupat absolut deloc daca editorul cu pricina n-ar fi avut o interventie cel putin bizara intr-un text in care intentionam sa polemizez civilizat cu un user. M-a provocat, asa cum ma provoaca dezlegarea unei ghicitori. Nu in ideea vreunei revanse, ci pentru ca incercam sa-i inteleg motivatia.

Sub un text, retras acum, dar vizionat de destui utilizatori, am riscat o asociere cu userul AC. Atunci a fost cuvantul tau contra cuvantului meu.


Acum, este vorba de argumentul meu impotriva cuvantului tau, argument pe care tu insati mi l-ai servit, pentru ca nu te-ai putut abtine sa nu cazi din nou in admiratie pentru propria-ti persoana, nici de pe celalalt cont, de editor, pe care ai fost, pana acum, rezervata.

Modul in care ai reactionat atunci m-a lamurit ca jocul tau e lipsit de fair play. Modul in care reactionezi acum, in fata argumentului, ma lamureste ca nu stii sa pierzi.

Vorbesti de obsesii. Pentru ca am facut rapid o legatura intre spusele tale si am tras o concluzie logica? Pentru ca am procedat asa cum a procedat Radu ca sa decredibilizeze un user, citandu-i anunturile de retragere? Vezi tu, greseala pe care o fac multi este ca nu se gandesc la efectul de bumerang sau chiar la cel oblic al cuvintelor. Astfel, nu imi poti imputa mie o obsesie pentru persoana ta, bazandu-te pe faptul ca te combat cu propriile spuse, fara a-l atinge pe Radu, care face acelasi lucru. De. In fine, te asigur ca despre obsesiile mele nu putem vorbi, pentru ca n-am.

Afirmatia "incerci sa imi imiti spusele", nesustinuta, are doar valoarea unei pareri subiective pe care te rog sa imi permiti sa o ignor elegant.

Despre restul nici nu merita sa fac vorbire, trebuie doar sa iti spun ca faptul ca ai ascultat un meci in timpul orelor, faptul ca ti-ai scurtat fusta si ca ai organizat un meci cu profii nu au nimic de-a face cu genialitatea. Spre surprinderea ta, in mii de scoli s-au facut aceste lucruri si ele raman niste teribilisme adolescentine si atat. Risti sa cazi in ridicol daca le dai o valoare mai mare si tragi concluzii despre propria genialitate.



Jocul meu aici a fost fair play. As vrea sa strang mana unui adversar, as vrea sa il felicit la randul meu pentru fair play, as vrea sa pierd chiar, in fata unui adversar mai bun. Din pacate, chiar daca jucatorii sunt buni, buni rau, mizele pentru care se joaca au devenit mici si mult prea multe fault-uri au scapat nesanctionate. Si ma intreb serios: e timpul sa schimb echipa?
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-06-24 12:47:29
         
 
  Uite-așa le străluceau ochii la vedrea arginților, ca la ghiuari!
Iar eu - tot dator, tot dator!
Ca și-acu: banii, băă! Iote colea!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 16:41:10
         
 
  Păi eu uit cum veneau cu sacoșa și-și luau salariile de la mine, pentru că ei lustruiau scaunele cu fundul? Și-au dat legi care să le permită jaful haiducesc, la drumul mare?
Ia poftim, acușa, eu mă uit în traistă ca prostu și mă-ntreb de ce mi se fîlfîie, iar la ei poa să vie și apocalipsa, că fac iute o navetă spațială și o tulesc într-o gaură neagră.
De unde au ieșit, care va zică!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 16:35:25
         
 
  Ai că ami e nițel și-l văd și pe Florică delimitîndu-se!
Ce-aș rîde!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 16:30:01
         
 
  Citit, bre!
Nicievo noutatea!
Știam asta din toate vremurile cînd veneau șmekerii grămadă peste mine să mă stoarcă de parale.
Păi eu uit, cu una, cu două?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 16:27:52
         
 
  mai bine, fara patima obisnuita, citeste ce v-am dat.

ma vezi oranj? scoate-ti ochelarii...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-23 16:25:15
         
 
  Ce discipoli, bre?
M-ai văzut pe mine dînd la lopeți în barca vreunui grangur aflat în fruntea bucatelor?
N-am fo niciodată.
Am asudat, ca prostu', de unul singur, ca să arunc banii în gura fără fund a bandiților, iar acu trag targa pe uscat!
Poate tu, vericule, să fii pro, că te văz cam oranjadiu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 16:08:14
         
 
  mai bine pune-ti discipolii sa buchiseasca aici:

http://roncea.ro/2010/04/08/%E2%80%9Cclasa-politica-postdecembrista-este-cea-mai-incompetenta-cea-mai-lacoma-si-cea-mai-aroganta-din-istoria-romaniei%E2%80%9D-florin-constantiniu-istoric-academician-interviu/
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-23 15:53:03
         
 
  Frumoasă meserie!
Și excitantă, în același timp!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 15:17:48
         
 
  "Da de unde știi așa de bine, Ștefănescule?"

meseria mea e sa stiu!



P.S. Peio
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-23 15:14:51
         
 
  Că n-am mîncat din aceeași gamelă.
În orice caz, nu ce crezi tu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 15:13:56
         
 
  Și, apropo: cu mine nu ești nene!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 15:08:56
         
 
  Prins cu mîța-n sac/zici că e gînsac!

Tipic, Florică, tipic!
E strategia voastră arhicunoscută: după cireș, după cireș!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 15:08:32
         
 
  ”Nene Peia, pai daca te straduiesti sa cauti valoarea in textul cu portocala mecanica ar trebui sa o faci ori cu masca de gaze, ori atent pe unde calci, ca risti sa te umplii de valoare pe bocanci” Eu

”Uite că eu o găsesc, Florică, nene, neicusorule, puisorule!
Ce te faci dacă lucruile chiar așa stau?
Sau ai tu o viziune ceva mai eterică, levitînd prin cerul oranj, despre ideea de scris?” Matale

Florică,
Nu te mai obosi să-mi răspunzi, e păcat de neuronii tăi boiți în nuanța mandarinei să-ți pui întrebări existențiale vis-a-vis de un text care te zgîrie pe retină! Nici dacă te-ai mai naște odată tot n-ai accepta evidența...valoarea aia e greu de înghițit pentru d'alde ca tine.
Postat de catre Gigel la data de 2010-06-23 14:32:20

Nene Peia, iarta-ma daca viziunea mea eterica, levitînd prin cerul oranj, despre ideea de scris si valoare nu sunt in acord cu ale dumneavoastra si ca nu sunt genul care poate digera asa ceva.
Acum, chiar ca plec, am ceva treaba.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-23 15:06:36
         
 
  "Nene Peia, pai daca te straduiesti sa cauti valoarea in textul cu portocala mecanica ar trebui sa o faci ori cu masca de gaze, ori atent pe unde calci, ca risti sa te umplii de valoare pe bocanci."
(Andrei Florian)


"Gigele,
In afara de domnul Peia, nu stiu sa mai existe vreun user care sa inghita ”valoarea” varsata de tine in acel text." (Andrei Florian)

Ți se pare că aș avea alura uni tîmpit care nu pricepe încotro bate vorba spusă-n două guri, Florică?
Îți mai zic o dată: să-ți fie rușine!
Poate te prinzi!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 14:54:41
         
 
  Floricică de podbal,
Ai vreo dovadă clară că textul cu pricina e scris de mine? Aud? Nu de alta, dar doamne -ferește dacă ți se cere un raport informativ amănunțit, trebuie sp probezi ca să-ți încasezi prima!
Dacă nu ai, ciocu' mic cum zicea o distinsă parlamentară portocalie!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-23 14:51:38
         
 
  Da de unde știi așa de bine, Ștefănescule?
Suspectă exactitaea ta, mai ales că la picioarele dnei bănuiesc că nu se ajunge oricum!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 14:50:55
         
 
  Nene Peia, mai citeste de cateva ori ce am scris mai jos, si, pana ma intorc de la cumparaturi, fa-mi un conspect cu ce ai inteles dumneata despre ecoliteratura. Promit sa il corectez pe loc, cand ma intorc.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-23 14:50:31
         
 
  De "înghițitura" aia vorbeam, bre!
Zic și eu, așa, de amorul artei, că ar trebui să-ți fie rușine!
Dar am uitat: tocmai erai pedelist!
Iar ăștia umblă cu vidanja sub braț și dau poporului ceea ce lor nu le place!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 14:49:51
         
 
  frate Peia, iti zic eu: 36, crema neagra, calapod.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-23 14:49:17
         
 
  "Gigele,
In afara de domnul Peia, nu stiu sa mai existe vreun user care sa inghita ”valoarea” varsata de tine in acel text."

Florică,
Despre ce fel de ecoliteratură vorbeai tu mai jos, măi băiatule?
Să-ți întorc plăcerea cu o vorbă din popor?
Ia zi?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 14:46:19
         
 
  “îmi amintesc foarte clar de finala dintre Minaur Baia Mare și Zaporoje în 1985,” (Amelia Cojocaru)

“Azi, la modă, sunt pacifiștii arizi, mortăciunile sclifosite.” (Amelia Cojocaru)

Privind afirmațiile de mai sus, un mic exercițiu de logică ne duce la următoarea concluzie: autoarea nu este o “mortăciune sclifosită”, ci una aflată în starea de beatitudine absolută. Via calea divină!


“N-am evadat, ci doar mi-am păstrat genialitatea, adică, am rămas la fel” ((Amelia Cojocaru)


Așa-i destinul unora: geniali, încă din placentă!


“îți privesc cu înțelegere nașterea și promit să nu mai răspund unor provocări minore, truismelor de tarabă și elitismului provincial” (Amelia Cojocaru)

Am dori să o rugăm, cu umilință, pe distinsa autoare, să întocmească o listă edificatoare, cu numele, adresa, înălțimea și greutatea, “elitiștilor” în cauză, pentru a nu avea dubii de interpretare. Să precizeze, deasemena, numărul de la pantofii domniei-sale didactice, pentru a putea ști cîtă cremă să ne procurăm, ce calitate și ce tip de periuță să folosim, pentru a-i face pantofii, precum, cu infinită grijă și considerațiune ne-a îndemnat editorul Ștefănescu.Mai mult, am dori să știm dacă pantofii onoratei dne/dșoare pot fi făcuți pe calapod sau în picioarele prețioase ale metropolitanei sale elite.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 14:42:54
         
 
  Gigele,
In afara de domnul Peia, nu stiu sa mai existe vreun user care sa inghita ”valoarea” varsata de tine in acel text. Dar, cum am si spus, gusturile nu se discuta.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-23 14:39:02
         
 
  Florică,
Nu te mai obosi să-mi răspunzi, e păcat de neuronii tăi boiți în nuanța mandarinei să-ți pui întrebări existențiale vis-a-vis de un text care te zgîrie pe retină! Nici dacă te-ai mai naște odată tot n-ai accepta evidența...valoarea aia e greu de înghițit pentru d'alde ca tine.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-23 14:32:20
         
 
  Nene Peia, gusturile nu se discuta. Sunt si oameni care gusta acest gen de literatura.
Poate ca gresesc, dar eu am vazut ecoliteratura dorita de domnul Cristescu pe acest site ca pe o stare de spirit si nu ca pe o colectie de cuvinte interzise. Altfel, este inutil sa discutam despre ecoliteratura ca despre un concept care sa stea singur pe picioarele sale. Starea de spirit, insa, nu vine ca ploaia, de sus, ea este indusa si cultivata de aceia care se bucura de posibilitatea sa posteze liber pe acest site, anume de cei cu nivel peste 50, pentru ca de ceilalti au grija editorii. Mai mult, cum deasupra tuturor se gaseste intotdeauna cineva, si editorii, la randul lor, se supun deciziilor venite de la autoritatea suprema. Cand autoritatea suprema, insa, este si autoritate si editor si simplu postator, este de la sine inteles ca starea de spirit este sub directa influenta a acesteia.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-23 14:27:34
         
 
  Uite că eu o găsesc, Florică, nene, neicusorule, puisorule!
Ce te faci dacă lucruile chiar așa stau?
Sau ai tu o viziune ceva mai eterică, levitînd prin cerul oranj, despre ideea de scris?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 14:22:45
         
 
  Nene Peia, pai daca te straduiesti sa cauti valoarea in textul cu portocala mecanica ar trebui sa o faci ori cu masca de gaze, ori atent pe unde calci, ca risti sa te umplii de valoare pe bocanci.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-23 14:09:40
         
 
  Iote ce am spus eu și ceea ce a înțeles el...probabil crizele astea repetate de rînză tot de la o portocală stricată i se trag!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-23 14:06:42
         
 
  Poftim de ce-i arde lui Florian! De făcut fișe statistice. Așa, ca la cooperativa lui Moraru.  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 14:00:46
         
 
  "Dorim sa descoperim si sa promovam valoarea."
(Em.Cristescu)

Credeți, dle Cristescu, anume că s-a procedat pe Europeea în acest sens? Nu fu, mai degrabă, în mod flagrant, invers? Cazul recent al Adei Chifor,- ca să nu mai pomenesc de alții - par egzamlu? Cînd editori și useri, adunați într-un mic conclav de militanți activi încercat-au să ia în brațe non-valoare, pentru a-și mări cota de simpatie... Lucruri atît de evidente, încît pînă și un orb ar putea să le vadă?
Eu cred că pe aici ar trebui umblat. Păi cum să privească lucrurile cineva care dovedește că are condei, cu adevărat, decît ca pe un vicios atentat la ideea de valoare? Vine scîrța-scîrța pe hîrtie și scuipă-n mîncare, pe motiv că lista lui de bucate, scrisă pe genunchi, poate fi folosită în restaurante de lux, care ar fi problema? Iar cînd i se dă castronul în care a scuipat să-l mănînce, se vaită că a fost ofensat.
Selecția, pe aici, a fost catstrofală! Și majoritatea celor luați în brațe pe motiv de simpatii reciproce au ajuns să împînzească saitul cu imbecilitățile lor patente. Asta e. Ar trebui să există o rezervă specială pentru bucătarii pîrîți, cum există și pe alte saituri. Democrația mediocrității guralive a adus țara asta în halul în care e!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 13:59:38
         
 
  Gheorghe, nu ai impresia ca, de la un timp, vecinii dau muzica prea tare exact cand ajungi tu acasa, ca gloata de copii se joaca numai sub fereastra ta, ca membrii asociatiei de locatari te privesc cu suspiciune de fiecare data cand ii saluti, ca presedintele a pus pe urma ta serviciile, politia, armata, ca masonii comploteaza pe ascuns cu intentia sa te discrediteze?
Oare toti acesti oameni care s-au saturat sa iti asculte vaietele muieresti si ipocrite au ceva personal cu tine. Si daca crezi ca da, ti-ai pus si intrebarea ”de ce?"

a) pentru ca sunt invidiosi pe succesul tau literar
b) pentru ca nu au capacitatea sa te inteleaga
d) pentru ca nu sunt altceva decat niste oranj-coprologici
e) pentru ca d'aia
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-23 13:54:22
         
 
  floriane, nu ai senzația cîteodată că ești plictisitor în comentariile tale? În legătură cu fluența logică a discursului și spiritul intervențiilor zborșite spre oranj-coprologic nu cred că mai e cazul să discutăm, au certe valori de postulat!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-23 13:23:35
         
 
  Eu as dori un mileu pentru pestele meu de sticla.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-23 13:03:32
         
 
  Mie mi-e limpede, ipocrizia e evident manifestată în replicile de mai jos, ele transced chiar o oareșce ironie colegială sau o persiflare ușurică...mă întreb doar cînd și de către cine vor fi invalidate comentariile injurioase, cu vădită referire la persoană, ale editorilor!
(mi-am permis să continui comentariile în absența unui răspuns tranșant)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-23 12:50:47
         
 
  Gheorghe, o sa-ti raspund cand:

1. o sa-mi pui intrebari logice. adica din alea fara raspuns inclus.
2. cand n-o sa mai insailezi in retorica personala sintagmele altora, in cazul de fata, pe cele ale amicului tau Peia.
3. cand o sa reduci rata petitiunilor anonime.
4. in fine, cand o sa fii barbat.


ACUM, TE ROG, NU-MI MAI RASPUNDE...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-23 12:31:47
         
 
  ființă, e jalnică obsesia ta pentru mine. chiar dacă ai dori să-mi imiți spusele și ceea ce faci de-un timp încoace este constructiv și contribuie la formarea unei noi ființe în locul celei vechi, trebuie să știi un lucru: orice acumulare se așează pe o bază proprie, nu poți face un geniu din neant

îți privesc cu înțelegere nașterea și promit să nu mai răspund unor provocări minore, truismelor de tarabă și elitismului provincial





 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-06-23 12:29:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Merci, Adriana, știu că pledezi pro bono, sper că într-o zi mă voi putea revanșa cu o dedicație în carne și oase(după ce trece criza...ori cea de identitate pe europeea, ori cea portocalie)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-23 12:24:26
         
 
  Emanuel, incercand sa corectezi niste erori, din pacate, faci altele. citez:

"Ca atare EDITORII NU AU VOIE SĂ VALIDEZE-INVALIDEZE texte ori comentarii ale userilor care au nivel de a posta direct".

mai exact, n-au NEVOIE sa valideze astfel de texte... din moment ce ele sunt postate de useri al caror nivel de acces le da dreptul de a posta automat. si mai exact: nu au CUM...

in ceea ce priveste retragerea uneia dintre atributiile principale a editorilor, (pe aceea de a invalida comentarii injurioase, sau continand limbaj nonecoliterar), ideea e atat de nefericita, incat cred ca se va reveni asupra ei in cel mult o saptamana.

nu explic aici de ce, pentru ca oricum nu intereseaza pe nimeni.





 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-23 12:22:41
         
 
 
So what? Se intampla si la case mai mari:

"Te las să ai ultimul cuvânt, Liviu Bordaș! Nu am crezut până-n ultimul moment, acesta, că ești atâta de limitat: intelectual, moral, sufletește, că setea ta revanșardă față de mine în numele unei fâțe mediocre și materialiste va strânge atâta ură. Nu poți depăși materialismul, niciun ateu nu poate asta, și când se apropie clipa, sunteți ca dulăii cărora li se strânge funia de par. Pe voi nu vă așteaptă nimic dincolo, și de-aia sunteți atâta de goi și încrâncenați după cărniță! "

...


"Până acum nu mi-a fost niciodată silă, dar văzând mizilicurile pe care le așterni fără ca nimeni să te tragă de mânecă, îmi cer scuze că vreodată am putut să-ți dau o brumă de credit. Păcat

este ultimul meu post pe acest site


Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-06-07 20:51:40
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-06-23 12:12:38
         
 
  Ștefane,
De cît timp ne cunoaștem noi(e drept în mod superficial și deformant prin prisma colegialității europeice)? Nu o să încerc să te conving cît de ipocrit editor ești, te-ntreb doar bărbătește (fără aluzive scoborîri scatologice sub centura pelviană):DE CE ȚII MORȚIȘ SĂ MĂ VEZI PLECAT DE PE EUROPEEA?
Nu e o întrebare retorică, aștept un răspuns franc, fără obișnuita-ți retorică de vorba lui Peia de mînuitor de șaibe, piulițe și șublere liricoide!
Dacă ești sincer s-ar putea să ți se-mplinească voia...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-23 12:11:54
         
 
  Indiferent de intenția punitivă a administrației sau de consecințele acestui conflict, hotărîrea mea de a părăsi Europeea este, sper, de data aceasta irevocabilă...
Acest spațiu devine din păcate aproape exclusiv, un loc de desfășurare al conflictelor nonliterare, al socializării gratuite și al ofuscărilor vindicative și excesiv de rebarbative.
Mulțumesc tuturor celor care mi-au lecturat încercările literare și mi-au împărtășit convingerile. Am certitudinea că ne vom reîntîlni în alte spații ale liternauticii mai puțin afectate de intransigență și veleitarism.

Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-13 19:21:58

De scris oricum nu mai scriu aici, așa că voi comenta liber...
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-21 14:57:23

epitetul "lături" se înscrie nefericit în genul de invective pe care-l semnalam și îmi întărește convingerea că există destule motive să părăsesc europeea!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-22 23:44:34

Pînă cînd domnul Corbu nu va arbitra acest conflict nu voi mai scrie, spre liniștea nocturnă a urechilor dumneavoastră sensibile niciun cuvînt pe europeea.
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-23 10:45:51





de unde se vede ca orice tentativa de penetrare finalizata ante portas e preludiul unei retrageri autentice, vitale, purificatoare.
avand in vedere ca, la randul ei, orice retragere poate fi privita ca singurul act cinetic preliminar, absolut indispensabil unei potentiale tentative de penetrare, se poate afirma ca frecventa retragerilor ofera indicii despre anumiti parametri ai virilitatii.
se demonstreaza astfel ca singura rectitudine posibila e, inevitabil, flasca, iar fuga, singura forma rezonabila de eroism.

(esculap)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-23 12:02:14
         
 
  Domnule EC, stim toti ca multi dintre userii carora li s-a acordat aceasta incredere au abuzat de ea. Domnia voastra chiar a fost pusa in situatia de a le reduce nivelul. Cel putin in cazul acestor useri, cum mai putem prezuma buna credinta?

V-as ruga sa ma ajutati sa interpretez corect aceasta afirmatie a unui user:

"și în căpșorul ființei se făcu, în sfârșit, lumină"

si sa imi permiteti, in cazul in care nu ma puteti convinge sa nu o gasesc jignitoare, sa va asigur ca voi face in continuare eforturi sa nu raspund in aceeasi maniera.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-06-23 11:50:24
         
 
  Esența acordării nivelului tocmai aceasta este: userul respectiv a confirmat că se poate avea încredere în discernământul său și că acest user va putea posta direct, fără ca altcineva sa-i citească și apoi să-i valideze-invalideze textele ori comentariile. Ca atare EDITORII NU AU VOIE SĂ VALIDEZE-INVALIDEZE texte ori comentarii ale userilor care au nivel de a posta direct. Aceasta nu înseamnă că nu pot comenta ori nu au dreptul de a le atrage atenția civilizat. Iar dacă încalcă regulamentul mă pot sesiza și vom lua măsurile regulamentare care se impun.

Eu am insistat ca editorii să activeze de pe un cont separat de editor. Ca să-i protejez de reacțiile de revărsare a nemulțumirilor privind activitatea editorială, asupra creației autorilor editori. Așadar pot rămâne în continuare cu aceleași niveluri însă nu au dreptul să-și însteleze propriile texte ori textele propriilor clone. Este imoral. Când voi constata această încălcare voi reduce unul din nivele.

PS. Excesiv de multă risipă de inteligență în a mă convinge că voi fi greșit.
Însă problema este simplă. Un om care a dobândit un anume nivel are dreptul și trebuie să se bucure de prerogativele acelui nivel fără a mai fi supus supravegherii editoriale. Adică operează prezumția de bună credință, de maturitate și de asumare și respectare a regulamentului.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-06-23 11:33:09
         
 
  "și în căpșorul ființei se făcu, în sfârșit, lumină!"
În contre-jour, silueta Amaliei Cojocaru suprapusă peste rasa de editor nevropeic-nevropat e în schimb sumbră. Tonul didactic și apetențele de makarenco carpato-danubiano-pontic în fustă,ofuscările adînc întipărite în memoria-i sterilă ne-au lămurit de mult cine e capra și cine e vecinul; empatie? nu fiți superficială Cris-Amalia Banu-Cojocaru et.comp. habar n-aveți cine sunt, ce scriu sau ce-mi irită sensibilitatea; în peisajul europeic fără doar și poate suficiența de care dați dovadă și ipocrizia ascunsă după un pseudonim.
Sub scara de care presupuneți în mod evident eronat că mă agăț (am lăsat întotdeauna textele să pledeze pt mine nu o argumentație zborșită, iar implicarea în clevetelile din subsoluri le-am practicat din apetențe ludice) atîrnă doar orgoliile dumneavoastră mumificate.
N.A.Iată un mic post care candidează cu succes la invalidare; ce veți face însă cu golul din jur, cînd liniștea va cuprinde acest spațiu? Ca istoric profesionist ar trebui să cotrobăiți în arhivă și să găsiți soluții, de sentențiozități sterpe suntem toți sătui!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-23 11:31:34
         
 
  "Este adevarat ca acum un an si ceva, in 2008, cineva a transcris aceasta romanta si Tania Roman a avut dubii ca un copil putea memora la 10 ani aceste versuri. Numai ca acea romanta a fost transcrisa de Amelia Cojocaru. Sau sa ii spunem... Cris"

și în căpșorul ființei se făcu, în sfârșit, lumină

:)))))

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-06-23 11:09:21
         
 
  erata: influentat  
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-06-23 11:06:37
         
 
  Gheorghe Recheșan, o suită de neclarități în micuțul dumitale post: dialogarea cu aurorii NU este nicăieri interzisă în fișa postului de editor. Ba mai mult, userii trebuie ajutați să înțeleagă o anumită măsură, editorul trebuie să fie aproape de autor, să-l mângâie, să-l facă să-și accepte tarele și să-i exploateze calitățile. Editorul nu este o mașină care taie sau leagă, editorul este un om care obosește atunci când cei care-au fost acolo și nu pot fi mai mult decât atât, îi jignesc și le forțează demisia fiindcă, nu-i așa, se zice că e românească povestea cu căprița vecinei. Nu am nimic personal cu domnia voastră și e inutil gestul de a tot repeta că cineva vă persecută. Nu mă aflu în niciun conflict, nu mă interesează funcțiile de nicun fel și vă plâng încrâncenarea cu empatia de care sunt capabilă. Dacă asta vă liniștește, renunț cu chicoteli de milă la orice nivel ierarhic sau loc pe scara de care vă agățați cu disperare

vaya con Dios

 
Postat de catre Cris Banu la data de 2010-06-23 11:06:02
         
 
  http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=31088&id_comentariu=114477


Este adevarat ca acum un an si ceva, in 2008, cineva a transcris aceasta romanta si Tania Roman a avut dubii ca un copil putea memora la 10 ani aceste versuri. Numai ca acea romanta a fost transcrisa de Amelia Cojocaru. Sau sa ii spunem... Cris?

Sorry, nici eu nu prea ma insel.

Pe de alta parte, domnule Cristescu, nu sunt de acord cu decizia dvs., desi ii inteleg oarecum motivatia. Este adevarat ca editorii, poate nu toti, au dovedit ca nu pot fi impartiali. De multe ori, orgoliile personale, simpatiile sau antipatiile proprii au inflentat decizii care ar fi trebuit sa fie obiective. Totusi,in locul dvs. m-as intreba: daca am gresit in alegerea unor persoane pe care le constat a fi pana la urma partinitoare, cum pot fi sigur ca nu voi gresi in alegerea acelei unice persoane care are dreptul de a valida sau a invalida textele si comentariile userilor cu nivel peste 50? Ma gandesc ca poate ar fi in spiritul democratiei ca acea persoana sa fie propusa de useri sau sa-si declare intentia de a candida si sa fie aleasa prin vot. Ne vor incurca putin clonele, de aceea propun sa participe la vot numai persoanele care au nivel peste 50 sau 100, ei fiind cei vizati de atitudinea editorului sef. :) Poate asa am face un exercitiu de democratie, nu numai am vorbi despre ea si am vedea daca si cum functioneaza. :)
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-06-23 11:03:17
         
 
  Cris Banu,
Un editor(nu aici pe Europeea)ci în viața reală are, cred eu, în primul rînd menirea nu de a judeca personalitatea celui care se ocupă cu, scrisul ci de a-i canaliza efortul către mintea cititorilor. Foncția editorilor europeici se rezumă din păcate la un gesturi de mărunt funcționar(atunci cînd nu-și încalcă fișa postului și se apucă să dialogheze cu autorii, ba chia mai rău să-i admonesteze, cum e cazul semnalat al editorului Ștefănescu)Constat că maladia devine pandemică și,în mod clar prin justificarea plină de ofuscări personale și invective adresate direct (motivul mi-e destul de neclar)v-ați dovedit încă odată, în opinia mea, incompetența pentru postul pe care-l ocupați.
Nu voi continua acest dialog steril, din respect nu pentru numele/pseudonimul pe care-l purtați ci din silă pentru atitudinea rebarbativă și revanșardă pe care o manifestați vis-a-vis de al meu.
Pînă cînd domnul Corbu nu va arbitra acest conflict nu voi mai scrie, spre liniștea nocturnă a urechilor dumneavoastră sensibile niciun cuvînt pe europeea.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-23 10:45:51
         
 
  Domnule Corbu, e trist. Țin minte că, acum mai bine de un an, într-un anumit context, transcriam din memorie pe Europeea o melodie, mai bine zis, o romanță. „Într-o seară târziu, rătăcind pe alei, am zărit printre ramuri de tei, Fioroși ca de drac, și frumoși ca de zei, ochii tăi, ochii tăi, ochii tăi…”. Mărturiseam atunci că am auzit-o o singură dată, în copilărie, și că mi-a rămas întipărită pe veci în minte și în suflet și ceream ajutorul colegilor pentru a o avea în propria fonotecă. Tania Roman, dacă nu mă înșel (dar de obicei nu prea mă înșel), se îndoia de veridicitatea celor spuse de mine. I s-a părut ciudat ca un copil să rețină astfel de chestii și a ironizat, după posibilități, momentul.

Ca orice pui de nomenclaturist, am învățat între 1980 și 1992 la Liceul industrial nr. 32, actualul Jean Monnet, unde se afla junimea elitei politice a vremii. O disciplină strictă ancorată din teoretic în practic de câțiva profesori geniali cu a căror prezență și susținere întru ale spiritului m-a blagoslovit Domnul, mi-a format sinele deși, disciplinar (azi aș spune "eco") stăteam pe muchie. În clasa a cincea, de pildă, am fost adusă în fața consiliului profesoral la care erau prezenți pe lângă clasicii mei dascăli, directorul și încă doi inspectori din minister, pentru că, la teza de la română m-au prins cu tranzistorul (legat cu leucoplast și cu o antenă ținută între unghii de colegul de bancă), ascultând un meci din UEFA al Universității. Dăduse gol fundașul Negrilă și nu m-am putut abține (iar Domozină e, desigur, vinovat moral), am dat sonorul la maxim spre bucuria tuturor colegilor și am încins cu toții o horă în jurul catedrei. Dacă astăzi acest lucru vă pare insignifiant și zâmbiți tolerant, în vremea aceea gestul echivala cu o crimă. Și-au amintit cu acea ocazie de mingiile care-mi fuseseră confiscate și de întreaga mea atitudine neconformă cu ceea ce ar trebui să fie o comandantă de detașament: scriam în orele de matematică poezii de iubire la comandă, folosite de colegi în procesele de seducție, îmi scurtasem cu patru degete jumătate uniforma pe care o și strâmtasem, și culmea, am organizat după modelul „Drumului spre victorie”, un film celebru al vremii, un meci de fotbal între elevi și profesori, în care aveau voie să participe și fete, și doamne. Am dat patru goluri (eram Pele – lungimea picioarelor mă avantaja decisiv, Garrincha nu puteam fi deși mi-aș fi dorit în secret -, deci, azi, corectă politic) iar ei nu m-au iertat până la revoluție. N-am evadat, ci doar mi-am păstrat genialitatea, adică, am rămas la fel

Astăzi, aici, sunt ironizată fiindcă pot vorbi despre absolut orice subiect de la egal la egal cu profesioniștii. Ba mai mult, sunt luată ca pionier pentru punerea în practică a unei „legi” neconforme cu principiile inițiale ale site-ului. Legea are un dublu caracter: în primul rând avem de-a face cu acuza că de pe un cont pe altul se pot da steluțe și voturi (conflict de interese), și, de aceea, se dă de sus directiva de desființare a anonimatului editorului și de optare pentru unul sau altul din conturi. Profund incorect, aș spune, este înjositoare acuza că un user s-ar autosatisface atâta timp cât există modalități naturale de soluționare a problemei, iar userii au calități fizice și morale native care nu pot fi puse la îndoială (deci fertilizarea invitro este improbabilă, și, cum spuneam, înjositoare). Prima directivă se leagă de a doua: editorul (personaj "inventat" de monarh pentru a nu fi acuzat de despotism), nu mai are dreptul de a judeca o abatere de la regulament decât în cazul celor mici. Separarea puterilor în stat devine o utopie pentru care iluminiștilor li se reproșează că ar dori să destabilizeze ordinea de drept. Monarhul absolut va avea dreptul unic în virtutea incompetenței asistenților săi, de a condamna la moarte sau, măcar, la sterilizare, un curtean de rangul 2, 3 sau patru. Cei de la baza piramidei (sistem politic feudal ierarhic) pot fi sacrificați fără vreo aprobare în acest sens. De aceea servul de prim nivel căruia monarhul de drept divin i-a dat viață, în imensa sa bunăvoință, nu are sens să se mai ascundă printr-un nume fictiv: cei mici nu-l pot înjura de mamă, abia s-au ridicat în poziția bipedă, iar pentru cei mari suveranul-suzeran decide exclusiv.

Opinia mea este că postul aparținând lui Gheorghe Recheșan este perfect invalidabil. În acest sens m-am bazat, profesionist, pe arhivă. Lătratul permanent al unui cățel, chiar simpatic, în miez de noapte, obosește pe toată lumea. Firește, dacă el are rolul său bine definit în gospodărie, trebuie tolerat. Însă doar stăpânul, rege taumaturg de drept divin, cunoaște limba animalelor și știe să le trateze





 
Postat de catre Cris Banu la data de 2010-06-23 09:15:57
         
 
  "Ce m-a impresionat cel mai mult au fost strângerile de mână, bătutul pe umeri și schimbul de tricouri între jucătorii celor două echipe, în finalul meciului."


Ăi care au făcut gesturile astea, dle Cristescu, sunt actorii unei convenții complet gratuite. Să fim serioși, legea de fier este, în orice timpuri și împrejurări: "homo homini lupus"!
Să nu ne lăsăm păcăliți de paradele expozitive ale multora din semenii noștri care fac pe oițele cele blînde și nevinovate.
Căci unii dintre noi au incomodul obicei de a purta cu sine un radar de o acurateță impecabilă. Detectează și microbul din vîrful țigării aprinse!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 08:04:14
         
 
  Multe nu pricepi tu, măi Florică!
De fapt, multe nu pricepeți voi.
Tu poate că trebuie să mai crești, dar ăilalți?...
Pesemne că au crescutără strîmb!
(Vorghiesc și eu în parabole, ca Isus cu discipolii).
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 07:54:42
         
 
  Daca spui matale, nene Peia, inseamna ca asa trebuie sa fie, nu? Numa' ca nu inteleg despre ce eroare vorbesti.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-23 01:40:19
         
 
  Florică,
Dacă tu crezi că ceea ce spui este și real, fie că mă crezi au ba, ascultă de la mine că ești într-o mică eroare de interpretarea.
Dar nu te alarma! Eroarea e mama retușurilor ulterioare.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-06-23 01:31:42
         
 
  Domnule Rechesan, Gigele adica, pentru ca am vazut ca ai optat pentru diminutive directe, deci Gigele, asa se intampla cand arbitrul este si jucator. Mai mult, asa se intampla cand joci in echipa arbitrului. In fapt, consider ca esti ultima persoana de pe acest site care poate ridica pretentia de victima. Tu ai ales sa scrii despre excremente iar acum te vaiti ca cititorii stramba din nas din cauza putorii pe care o degaja acestea. Altfel spus, Gigele, nu poti cere cititorului sa nu remarce putorea chiar daca sustii ca n-ai mancat usturoi.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-23 00:21:46
         
 
  Da, am intrat în editură și am văzut cum un comentariu perfect legal a fost invalidat. L-am validat. Însă va trebui să văd cum de se întâmplă așa ceva. Și mi se pun astfel de fapte mie în cârcă.

Editorii au fost inventați pentru a valida invalida texte și ori comentarii ale userilor care nu au nivel de postare DIRECT.

Așadar, începând de astăzi ora 23 și 40 de minute niciun EDITOR NU MAI ARE VOIE SĂ INVALIDEZE NICIUN TEXT ORI COMENTARIU ALE VREUNUI USER CARE ARE DREPTUL DE A POSTA DIRECT ADICĂ ALE UNUI USER CARE ARE NIVEL MINIM 50. Dacă vreun astfel de user încalcă regulamentul vă rog să mă sesizați și după o primă atenționare, în caz de recidivă, îi voi reduce nivelul.

PS. Există useri cărora le-am acordat statutul de editor. Astfel au nivel de postare directă și de acordare de steluțe atât ca useri cât și în calitate de editorio. Vor ttebui să opteze pentru un singur cont în care să aibă nivel care să le permită să valideze invalideze și să acorde steluțer. Pentru că este imoral să valideze și să acorde steluțe propriilor texte.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-06-22 23:45:37
         
 
  Chris Banu
Consider acest gest și admonestarea pe care mi-o adresați absolut gratuită( despre subiectivismul atitudinii și ireverențiozitatea adresării nu mai pomenesc nimic, probabil sînteți sub influența spectacolului din tribună) Comentariul meu era legat de concluzia acestui articol și sancționa o atitudine editorială nesportivă; observ că vă raliați ei. Înțeleg ca editorii să fie solidari și consecvenți în luarea unor decizii nu în injurii adresate userilor,iar epitetul "lături" se înscrie nefericit în genul de invective pe care-l semnalam și îmi întărește convingerea că există destule motive să părăsesc europeea!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-22 23:44:34
         
 
  Domișoară Amelia,

Mă simt manipulat. Păi de unde știe domnia voastră de monștrii sacri ai comentatorismului sportiv românesc? Mă obligați să retrag apelativul. Eu vă credeam o puștoaică!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-06-22 23:33:06
         
 
  Gheorghe Rechesan, postul domniei voastre nu face cinste analizei domnului Corbu, și, în general, Europeei. Este o ițire de după gard, în urma căreia aruncați cu lături în afara subiectului și apoi fugiți pe un cal prins din zbor. Și nici măcar nu spuneți "Bună ziua". Aici se vorbea despre Cupa Mondială. Nu vă simțiți vizat de fiecare dată!

am fost nevoită să îl șterg

 
Postat de catre Cris Banu la data de 2010-06-22 23:32:12
         
 
  Nu se poate. Nu pot să cred. Acum 30 de secunde am citit un comentariu pertinent al domnului Recheșan. Ori l-a retras ori i-a fost invalidat. După ce voi scrie acest comentariu voi verifica cine și de ce.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-06-22 23:30:12
         
 
  Nu pot să remarc în antiteza gestul absolut nesportiv al celui dewsemnat să arbitreze meciul (în postura de editor(și-n același timp aplică capete-n gură celor care-i contestă nesportivitatea(

"fratilor intru biodistilerii si alte alea, va las, nu vreau sa stau in calea fericirii voastre... in plus, din zona imi inunda narile niste duhori efluvii atat de patrunzatoare, ca, zau, ma cam ia cu ameteli...
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-22 17:23:01

amice Ghita R. sezi mumos si nu ne mai intrerupe cu prostioare ca de obicei... asta nu e un razboi pentru catelusi de apartament.
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-22 15:34:35
ș.a. la fel de ireverențioase )

Nu credeți că atitudinea asta ar merita un cartonaș roșu? (cel galben l-ați administrat doar cînd ați fost fautat direct)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-22 23:24:07
         
 
  Domnule Cristescu,

De acord cu analiza domniei voastre, cu cateva completări: îmi amintesc foarte clar de finala dintre Minaur Baia Mare și Zaporoje în 1985, transmisă în direct la radio și comentată de Hristache Naum. Nu știu dacă-și mai aduce cineva aminte de ea. Golul dat de ai noștri în ultima secundă a meciului, de la mijlocul terenului, prin așa numitul "Efect Voinea" (vă amintesc de Maricel Voinea, care arunca la poartă dintr-o poziție unică, și care rupea tot), l-a făcut pe Naum să plângă în hohote atunci, și să nu se poată opri din lacrimi, mai bine de zece minute după încheierea meciului. Pentru el, Maricel era "eroul nostru", iar ăialalții erau vrăjmașii buni de pus la colț și bătuți cu nuiele. Fiul său, Radu Naum, mult mai civilizat, comentează după normele noi. Face glumițe, spune bancuri, nu mai plânge, și le zice impersonal. Nu "ai noștri", ci "echipa românească", așa cum ar spune "echipa suedeză", de pildă. Nu se implică emoțional, e mai puțin fanatic, face considerații deștepte și, după model, recită statistici. De ce să iubim un profesor, un comentator, un lider?

Domozină era cu Universitatea. Era vremea lui Balaci, și a lui Ungureanu, iar pe Domozină păreau să-l țină trei zdrahoni pentru a nu intra în teren să fie 12 cu toții. "Campioana unei mari iubiri" l-a avut și pe el. Țin minte meciul retur dintre U și Benfica Lisabona (83/84, parcă), printre puținele date la TV. Comenta Mitică Graur (fiul marelui Alexandru Graur, un tip cu prestanță, dar fără fior liric). L-am dat pe mute și l-am ascultat pe Domozină la radio. Făcea spectacol.

Pe rapidistul Dumitru Pelican îl mai știți?

Ghițulescu era (mai) intelectual. Din păcate era dinamovist până-n prăsele și-i evitam comentariie. Fanatic rău, dar adesea genial

În fapt, domnule Corbu, problema e clară: oamenii ăștia erau Persoane, ca și actorii care s-au dus unul după altul. Nu erau corecți politic, și nici nu recitau statistici. Mureau pe teren ca și "ai noștri". Zău, domnule Corbu, nu se mai poartă. Azi, la modă, sunt pacifiștii arizi, mortăciunile sclifosite. Ce-ați mai râde azi de Domozină, și ce bătaie de joc ar face cățelușii roșii de suflul său anacronic...

E criză, domnilor, e criză de identitate

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-06-22 23:23:37
         
 
  ...Vizavi de comentatori sportivi, în general, de fotbal, nu doar la tvr exista această problemă. Vă spun din experiență. La ora actuală, după a mea părere, Emil Grădinescu este singurul comentator veritabil.

...Referitor la antiteza d-voastră, spun doar atât: ei sunt sportivi, noi scriitori, sau măcar aspiranți...
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2010-06-22 22:29:51
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE