FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Am făcut bine?
Text postat de Emanuel Cristescu
Am primit mesajul de mai jos de la ecsintescu virtual.

"Domnule profesor,


Rog o dispensa de 48 de ore. Marirea nivelului la 100. Am o polemica de dus cu Andrei. Va fi regulamentara. Nu voi adresa niciun rand lui ..... si compania. Va multumesc."

Cum am constatat că în ultimile luni s-a comportat civilizat i-am redat nivelul cu precizarea că această redare nu este ireversibilă.

Dacă mă va dezamăgi iar și dacă va aduce prejudicii Europeii și dacă cei mai mulți dintre dumneavoastră veți considera că am greșit evident, voi trece din nou la reducerea nivelului.

Eu cred în acel "bon naturel" care există în fiecare om.

Să vedem. Oricum, în situația că va încălca regulamentul, vă rog să nu escaladați situația, să nu provocați ori să răspundeți provocator. Anunțați-mă.

PS. Disputele de aici am constatat că se manifestă și fără prezența lui ecsintescu. Așadar poate fi și el o cauză dar nu este singura.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Să termini acest proiect
Ai nevoie, sincer spun,
Să scrii iute, la obiect.
Altfel...îl citim postum!
(Alex Popescu)

chiar pe-aici de n-o sa fiu
tot nu scapati de raport,
fiindca eu, va zic, nici mort
nu ma las pana nu-l scriu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-06-24 20:54:24
         
 
  "O zi în care n-ai râs este o zi pierdută" - Chamfort. Dacă nu-mi joacă feste memoria! Prin urmare, chiar dacă cităm inexact, folosim ghilimelele!

Ioan J
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2010-06-24 20:40:40
         
 
  Gata, merg acasaă. Poate mai târziu.
Detoxifiați-vă și dezveninați-vă. Cei care aveți nevoie.

O zi în care nu ai zâmbit este o zi pierdută.
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-24 20:04:20
         
 
  "căutați alt fraier"

Mă mulțumesc cu existentul!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-24 20:00:19
         
 
  Elogiul pisicii curajoase.

 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-24 19:58:14
         
 
  "Mă ofer să asist, eventual să arbitrez, o polemică ecsintescu-CTA"

A trecut de mult vremea acestor spectacole dezagreabile, căutați alt fraier. Dacă astea-s ofertele, o să cam rămîneți în șomaj pentru calificare perimată.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-06-24 19:55:14
         
 
  „Justificarea acestui DA o voi da intr-un studiu in trei volume la care lucrez recent.”


Să termini acest proiect
Ai nevoie, sincer spun,
Să scrii iute, la obiect.
Altfel...îl citim postum!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-06-24 19:47:21
         
 
  Slovacia. pentru ca din 82 incoace n-au mai jucat nimic.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-24 19:14:38
         
 
  Dar cine i-a bătut? Și de ce așa o mare bucurie?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-06-24 19:04:00
         
 
  Emanuel, da-le-ncolo de polemici, avem tot timpul. eu sarbatoresc infrangerea Italiei, inventatoarea antijocului. si Coreea de nord daca i-ar fi batut, m-as fi bucurat. le-a crapat capra. in patru. gaudeamus igitur.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-24 19:00:36
         
 
  Domnul Cristescu,
Asa dupa cum probabil va mai amintiti eu tot timpul am incercat sa sustin nivelul lui Ecsintescu Virtual. Numai atunci cand am ajuns la cocluzia ca o intalnire intre nivelul zburdalnicului jurnalist si palosul puterii e inevitabila, a fost inevitabila si pornirea mea de a o sterge englezeste. N-a fost insa o fuga din lasitate, ci una impinsa de speranta in timpuri mai bune si mai norocoase, cand acest falnic nivel va fi reunit cu stapanul lui de drept si de fapte. Deci raspunsul meu la titlul comunicatului de presa dat de dumneavoastra in legatura cu reinmembrarea lui Ecsintescu este un DA cu ambele litere mari (una pentru Ecsi, cealalta pentru nivelul lui) Justificarea acestui DA o voi da intr-un studiu in trei volume la care lucrez recent.
Cu toata stima
Genuneanu
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-06-24 18:46:26
         
 
  Facta non verba!

Mă ofer să asist, eventual să arbitrez, o polemică ecsintescu-CTA sau ecsintescu-Radu Ștefănescu. Apoi mai vorbim.



 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-06-24 18:41:54
         
 
  "sa fim seriosi, marite Emanuel"

Tocmai seriozitatea academic-bufonă cu care debitează toate enormitățile e vulnerabilitatea irecuperabilă a craiului de pe plaiurile euro-mioritice. Ticăială serenisimă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-06-24 18:24:36
         
 
  sa fim seriosi, marite Emanuel. ecsintescu nu numai ca nu scrie, de multa vreme, nimic, dar nici macar nu-i piaptana textele Oanei Mizil. face onest un job de copy paste, atata tot.
dar nu de asta trebuie sa aiba nivel 100.
ci pt. are si nea Buricea.
si mai presus de orice, pt. ca asa e politically correct.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-24 17:42:01
         
 
  Psihologic vorbind "complexul îmăratului" care vă tot bântuie, cred că este unul dobândit și reflectă o anume imaturitate axiologic-adaptativă. O pulsiune contradictorie între dorință și teamă exagerată cu rădăcini în timiditatea precoce. Restul este de domeniu confidențial.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-06-24 17:26:40
         
 
  "spontaneitate, talent, stil și inteligență textuală"

Hai să zicem: scremere, tupeu, grohăială și pestilență textuală.

Dar pe împăratul invocat cine-l joacă oare? (vezi Antoine de Saint-Exupéry)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-06-24 17:11:29
         
 
  "promit sa scriu poezele din alea pe care le adori."

De ce iar și iar ești imprudent? Ori probabil ai o doză de masochism în tine? Eu iubesc și ador marea poezie. În plus o gust și o înțeleg. Și, mă opresc, excesiv de tolerant, aici. Deocamdată. Restul este pedagogie!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-06-24 16:22:55
         
 
  Soricelul invocat distinse coleg se pare că vă paralizează. Păcat că nu se respectă și intră în ogorul neecoliterar, obligându-mă astfel să-i reduc nivelul! Dacă s-ar lua în serius, cel puțin la spontaneitate, talent, stil și inteligență textuală, vă dă multe tururi de pistă în avans și domnia voastră, chiar pe role, ieșiți pe locul doi! În timp ce domnia voastră străluciți, este adevărat, la impuse, undeva prin calificări, ecsintescu este mereu în finala mare. La documentare, corectitudine stilistică, și uneori plictiseală, îi dați clasă. Așa ca un chibiț de pe margine, care vă tot luați avânt, vă imaginați leu dar și pisica este o blăniță mult prea mare pentru domnia voastră. Nu sunteți capabil să faceți față unei polemici cu ceea ce, din vizuina domniei voastre, numiți "un șoricel" Mai pe românește, eseul despre strugurii acri.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-06-24 16:18:38
         
 
  Discursul, monoton ca totdeauna, are un ton serios. Te-apucă rîsul.

Vorbitorul este însă de-a dreptul serios. Și irecuperabil. Te-apucă plînsul.

Naturelul dînsului? E împărat peste un șoricel, dimineața îl condamnă la moarte și seara îl grațiază. Și dă-i si luptă...
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-06-24 15:20:32
         
 
  Cred că ecsintescu a trecut de vreo 3 ori prin asta..nu văd de ce nu ar trece și pentru a 4-a oară?Mă nemulțumește faptul că postează textele altora și nu pe-ale lui...dacă le are!

of pt radu"mască":
maître, cred că totuși ești în pană de inspirație:"Azorel, Grivei, Zdreanță, marche(sic)..." Am crezut că ești un scrimeur onest, văd că ai coborît la bîta lui pătru mocanu și rimele lui Buricea!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-06-24 14:11:43
         
 
  inca ceva: sper sa-mi fac zilele astea inca un cont, sa zicem, o clona : Stefan Radulescu.

normal, o sa am nivel 10.

dupa o evolutie multumitoare, sper sa te conving sa-mi acorzi 100. promit sa scriu poezele din alea pe care le adori.

ma gandesc sa fie contul meu de sacrificiu.

exact ca in cazul duetului Dragos Iovan cel Rau si Pedepsit (nivel 10) - Ghita Rechesan cel Mare Bun si Sfant (nivel 100).

obiectii?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-24 13:14:10
         
 
  Justitia din Romania ne-a oferit un exemplu similar in cazul Gorbunov. Nici mai mult, nici mai putin de 22 de detinuti de la Penitenciarul de Maxima Siguranta Craiova, care au beneficiat de intrerupere a pedepsei, nu s-au intors in penitenciar la termen. Conducerea Penitenciarului de Maxima Siguranta Craiova a anuntat ca in evidenta unitatii exista 24 de persoane private de libertate care se afla in intrerupere a pedepsei, 22 dintre acestea depasind termenul la care erau obligati sa se intoarca in inchisoare. Bon naturelul romanilor a facut din tara noastra cea mai corupta tara din Uniunea Europeana.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-24 13:13:29
         
 
  Emanuel, masura mi se pare absolut ok.
- cu afirmatia asta stiu ca-mi pierd niste amici, dar chiar asta cred.
pe de alta parte, pregateste-te sa-mi reduci nivelul (nivelele), pentru ca, daca pudelul Ghita Rechesan zis Zdreanta (intru reciprocitate, majuscula n-ar fi tocmai obligatorie) nu se potoleste, europeea o sa aiba parte de un mic show, pe care l-as regreta cu siguranta a doua zi, dar care in momentul ala ar fi indispensabil.
o sa intrebi de ce nu ne ciondanim pe mail.
motivele sunt multe. o sa-ti spun doar unul. nu discut cu masti. si in primul rand, buni sau rai, prefer sa vorbesc cu barbati.

P.S. avand in vedere antecedentele fenomenului ecsintescu, precum si faptul ca voi fi la prima abatere de la canoanele eco, probabil ca voi primi o recluziune de 2-3 saptamani, precum Jorz.

sau, ma rog, mai lunga. recluziunea.

oricum ar fi, ma voi intoarce cu mare drag. si in orice caz, usurat. cred ca merita.

in fine, faca-se voia Ta.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-24 13:01:37
         
 
  Domnule Cristescu, daca tot vorbim despre ”bon naturel”, corect ar fi fost sa-i acordati nivelul pe care il am eu, sau, daca nu, tot in acelasi spirit, sa-mi acordati mie nivelul pe care il are ecsintescu acum.
Sa nu intelegeti ca ma plang de nivelul pe care il am, era doar o observatie la principiul dupa care va justificati.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-24 12:52:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE