FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Si mustele iubesc...
Text postat de Label Black
Diferite tipuri de maladie. Ori bolile cu care omenirii ii e predestinat sa se confrunte. Imaginea Parisului prinsa intre ghiulele. Visul unei nopti de vara metamorforizat in dormitorul Mariei. Ea este ciuperca campului meu vizual. Odata cu Maria mi se incing gleznele , perturbandu-mi totdata decursul monoton al vietii.

Maria…. Numai gandul la ea imi provoaca vibratii.

Maria este o musca pe care am iertat-o. Am intalnit-o deasupra unui dictionar roman-englez , zvarcolindu-se fara o aripa. Cineva se jucase cu ea. Intr-o clipita cazuse in dizgratia semenilor ei si alungarea ea putea fi doar un moft. M-am uitat la tarasitul ei cateva minute si i-am inteles dorinta. Nu i-am intins doar un deget , ci toata mana iar ea n-a ezitat…

Maria a fost inchisa intr-un borcan. Zi de zi i-am povestit intamplarile mele susotindu-i la ureche. Avea o voce fenomenala. O voce pe care i-o intelegeam , niste ochi criminali si o inima mare. Fumam langa ea dar nu o deranja, mancam dar nu ma intrerupea de la masa , desi ii sclipeau ochii, intrand probabil in extaz.

Iubirea moderna faciliteaza relatiile insecta-om nemaifiind nevoie de metamorfoza. Nu trebuie sa fiu musca sa ma iubesc cu Maria. Pe ea o iubesc pentru ca este. I-am spus de mii de ori acest lucru iar ea dadea respectuos din cap. Intins pe pat cu castelul ei in brate i-am simtit nevoia de mine. Stiu cat de mult o durea nonsalanta cu care ma pierdeam. Stiu ca ar fi vrut sa fie alaturi de mine.

O noapte intreaga m-am iubit cu ea. O noapte intreaga i-am auzit glasul si i-am simtit multimea de picioare perforandu-mi pielea. Trompa ca sarut. Aripi ca ingeri. Eu si ea.. Fecioara Maria si corpul meu. Sani uriasi, implantati , normal , si parul cret iesind din ocean. Alcoolul are cateodata rol ajutator. Nici nu stiu de ce spun cateodata dar ei nu ii placea. Detesta respiratia mea alcoolica , era singura data cand isi intorcea privirea de la mine. Apoi revenea la geamul ei si-mi arata ca i-ar fi suras sa mi se aseze pe obraz. Am luat-o cu mine la facultate , i-am facut cunostiinta cu fetele , cu baietii si i-a parut bine.

Maria a fost prizoniera mea aproape o luna. Timp in care refacerea aripii ei a fost o binecuvantare. Stiam ca venise momentul sa ne despartim. Ultima privire a Mariei a fost devastatoare. Devotamentul ei, lacrimile ei si pasiunea mea pentru nu m-au lasat sa deschid fereastra. De aceea acum ea are dormitorul ei si, cateodata o vad pe televizor. Nu pot ajunge la ee de frica sa nu o strivesc , dar in unele seri ii simt miscarile pe fruntea mea , ii simt obrazul rece si chinul pe care trebuie sa-l indure.

Maria si musca care ma iubeste. Curbura insectei devenita persoana din mine. Neantul propus de Dumnezeu si ai sai. Dragostea si reciprocitatea. Moartea si consecintele. Si tunelul de care imi leg sperante.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  V.P - multumesc de sesizare!
Laura cred mi-ai dat o idee... de gandit! :)
R.
 
Postat de catre Label Black la data de 2008-01-09 08:28:20
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
 
un titlu interesant, cinismului lui amestecandu-se apoi cu un fel de amaraciune.
imaginea mustii in borcan, mai mult decat sugestiva.
ar fi interesant un text scris si din punctul ei de vedere.

aprecieri!
 
Postat de catre Danciulescu Laura la data de 2008-01-08 19:30:56
         
 
  musca n-are-o aripioara
de cand sotul ei, o fiara,
a prins-o pe tort la noi
delectand un alt muscoi.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-01-08 18:45:22
         
 
  Interesant text.
De corectat o cacofonie in ultimul poaragraf (musca care ma iubeste).

Stima,
VP
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-01-08 18:40:29
         
 
  Gigel, dupa ce parintii ingroziti de ce a facut de ziua lui nu i-au mai fact cadou bicicleta...

mustei furios, cu pliciul,
eu nu-i pregateam supliciul
ea din tort doar de-mi gusta
si nu se si regula.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-01-08 18:35:06
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE