FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Din jurul meu
Text postat de Label Black
Daca printr-un fapt nesemnificat mi-as tatua asupra sanului meu stang, deasupra inimii litera A. care dintre marile mele griji zilnice ar fi mai inofensive ? Nu sunt bolnav, o stiu pentru ca ma simt acum mult mai bine. Timpul in care am gresit acuzandu-ma a trecut ca si aromele de bete parfumate din timpul Craciunului. A trecut precum ceata aceea provocata de brad sau de aprinderea monotona a beculetor. Suficient de mult incat o lume intreaga sa realizeze ca sarbatorile s-au sfarsit.

Pasii mei pe zapada sunt mai mici pentru ca distanta pe care trebuie sa o parcurg este inca mare. Si mersul consta intr-o viteza in care senzatia persistenta este aceea a mersului mai mult inapoi.

Cumnata mea este o femeie frumoasa, care a stiut ca in valtorile vietii, iubirea este numai si numai a ei. Peste sanul ei stang zace de multi ani, inghetat mai mult decat sigur un tatuaj. Sters pe alocuri, gri si viu in tremuratul condimentat al monotoniei dobandita in sirul anilor. Sutienul ii acopera mereu acea zona, nu din rusine, pentru ca ea isi pastreaza amintirea intacta si niciodata nu a ascuns acea particica de iubitul ei, care este evident, fratele meu. E ca si cum as spune, T. – El stie…
O amintire pe care nimeni nu a putut sa o stearga, nici ea folosind multimile de creme si alifii de la Avon, nici el prin gelozia lui stupida, nici marea spalandu-i trupul an de an. Acel S. a ramas acolo constant, ca un stejar, ca un refugiu, pentru ca adeseori certandu-se, ea plangea cu privirea dedesupt. Stiu ca isi aminteste de el, o stie si fratele meu , o stiu toti…

Stropii de ploaie curgand lin, asternadu-mi sentimente gratioase de limpezime si claritate asupra vietii. Barbatul acela, Sergiu, a murit intr-un accident de microbuz cand ei isi planificasera deja nunta. T. a fost la un pas de sinucidere , trecand cu greu peste toate astea. A scotocit prin fotografii, a recitit de sute de mii de ori mesajele de la el si a ramas devastata cu durerea in maini.

Fratele meu a intalnit-o intr-un troleibuz dupa ce tocmai avusese o criza de isterie si lovise toti oamenii din jurul ei. Dupa ce isi sparsese telefonul mobil, dand cu el de parchetul troleului. Imi spune :
-Raz` zilele trecute am gasit-o plangand. A spart totul in casa, a aruncat cu farfurii, a distrus televizorul…

Ma gandesc la ea si la personalitatea ingusta pe care a dobandit-o. E uluitor ce poate sa devina o persoana normala, care stie sa zambeasca , cu farmecul umorului, cu planuri zilnice. Suferinta inchide orizonturile nu pentru ca acestea s-ar stopa ci pentru ca efectiv nu mai exista puterea de a continua. Atunci ce importanta are S. de pe sanul ei , locul unde el mai este viu , in comparatie cu fratele meu ??? T. stie foarte bine ca va ramane dragostea vietii ei…
Ea nu s-a lasat niciodata condusa acasa de alt baiat in afara de S. Nici macar de E.(fratele meu)

Asadar cum as putea eu sa-mi schimb menirea , e ca si cum mi-as uita trecutul, ori clipele pe care le-am trait. Stiu ca nu pot. Acolo unde portile sunt inchise e loc doar pentru o singura femeie. A. si povestile pe care mi le indruga in drumul ei spre mine. Pentru ca oriunde as fi, orice as face, oricare ar fi situatia prima care va afla ce se intampla cu mine este ea.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE