FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Label Black
Simpatizez cultura. Ca si sangele care curge intr-o vita de vie. Cruzimile care imi poarta pasii si serile tarzii de nesomn. Odihna ajunsa la maturitate. Gandita si simtita ca atare. Melancolia unui miez de noapte in caruta sau pescuitul la soareci. Dosul unei femei , ca si mersul galant intre masina si firma. Constipatia vulgarului. Durerile surde ale intestinelor in raport cu aducerea aminte.

Sunt in pat. E trecut de 3 dimineata. Imi privesc mainile si incerc sa cuprind in retine zambetul lui A. Sunt convins ca doarme la ora asta. In pofida dorintei mele. Vanatorii de tarziu. Sustinatorii din umbra ai clismei. Eu si stupidul meu partener. Telefonul de care ma leaga atatea..

Cu cata ardoare am investit atatea veri in el , cate seri in care m-a intovarasit in buzunar , jos , cate dansuri.. Pacea mea trupeasca. Fumul acela gros si mecanismul rolex-ului. Intarzii in vis. Si inca nici macar nu mi-am facut bagajele. Glorie de leu intr-un romantic nebun. Patul ca o gara parasita. Perna ca un tren.. Asteptarea in zadar a macar unei iluzii. Fie ea si dureroasa.

Am inceput sa pierd oameni din jurul meu. Pierd voci si amintiri ca si cum as pierde bani. Pierd tineretile si dulcegariile lor. Imi macina intregul diametru al trunchiul. Zac precum o camila.

Verific agenda. Inceputul e A. Sfarsitul e mult mai curand decat ma asteptam. 0765010313 – Catalin. Numarul de telefon al lui Catalin. El e mort de cateva luni. Mi se pare un fapt extraordinar. Sa ai in telefon numarul unui decedat. Deci , pana nu demult el raspundea la aceste cifre. Vocea lui , gandirile lui. Imi dau seama cat de profunda este intamplarea asta. Mult mai dureroasa decat fotografia lui.

E un eveniment de nedigerat pentru mine. Catalin s-a sinucis dupa ce a omorat o fetita cu masina. Imi dadea sfaturi. Unchiul meu de-o viata.. Lucrurile astea nu se uita. Sunt parte din mine si din celulele cu care le simt. Ma compatimesc acum.. Parca m-as decorporaliza, m-as privi cu atentie si mi-ar fi mila de mine, de felul in care am ajuns.

Gandesc atat de rational acum incat as putea fi cu usurinta un pudel frantuzesc. Imi impart ideile intre simfonie si serenada si nu stiu care dintre ele ma strange mai tare. Sa fie Catalin si moartea lui prematura ? Sa fie singuratatea absoluta in care sunt prins ? Nu stiu… dar o bucatica din mine pastreaza inca R.-ul la o intensitate maxima , intr-o viteza a luminii ce-mi depaseste limita memoriei. Ramai cu bine Catalin , si tu si numarul tau la care imi raspunde intruna robotul…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE