FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Iubirea , tarfa cu care mi-o trag
Text postat de Label Black
Clipa de zbucium. Reculegeri la minut si lacrimi de zile intregi. Cand iti trebuiesc vreo doi ani de zile pentru a povesti ce s-a intamplat intr-o luna. Ateismul promovat monahal. Dragostea asasinatata pe trepte bucurestene, cu vodca ei cu tot. Zona crepusculara a inamoratilor , ea spunandu-mi ca viata ei adevarata este cea de maicuta. Nu-i nimic, ador maicutele cand ma gandesc la parul pubian. Ca si cand moartea si-ar stavili un intreg ocean de longevitate intr-un vagin cat se poate ingust , ca forma si dinamica. Caderea in disgratia nobililor si domnisoarele fredonand excentric mesaje corporale.

Cand iubirea si-a intors privirea neagra asupra mea , ochii adanci si neuitatori , carligele cupidoniene si capsunile cu frisca , m-am blocat. Cum as fi putut eu sa-i neg suveranitatea? Cum as fi putut sa imi ascund hidoasa-mi infatisare la lumina lumanarilor??? Am stat rezemat de automobil si am sfasiat-o orbeste, fix – fix, pentru ca mai apoi sa isi intinda bratele aratandu-mi degetul din mijloc. Nu era pentru mine. Oricare altul s-ar fi simtit flatat.

Incompetenta deziluziilor. Este irelevant sa spun daca pot iubi cu adevarat. O informatie care tinde spre grotesc. Ce se intampla cu iubirea care imi bate noaptea ca disperata la usa ? Deschid si intra pufnind in camera mea , isi da jos haina de blana , caciula.. Orgasmul pe dresuri. Amorul care se da si se inapoiaza dupa finisarea regularii. Iubirea si tarfa care e pe cale sa devina. Tarfa cu ochii plini de pasari planand asupra omenirii.

Din cele mai adanci neguri ale fiintei mele , aceea care isi pierde ziua prin copacii urmarind fluturii , recunosc ca intreaga mea samanta ombilicala este adaptarea la chintesenta amorului. Indiferent de durata lui. Cineva imi spunea mai ieri ca in implinirea faptului de a fi in sfarsit satisfacuta eu ar trebui sa ma comport cu ea barbar. Sa-i strang parul in pumni… un viol cu o intensitate si mai mare decat cel natural.

Specii de animale creatoare. Si ele se iubesc , dar o fac mai cu bun simt , adica , mai pe alaturi , mai discret. Iubirea nu face asa ceva , ea se decade in alimentare , in masina , in paduri si mai peste tot unde e interzis. La naiba ca e mai frumos. Dar cand isi intorsese intunericul asupra mea… cum mama dracului sa imi ascund hidoasa-mi infatisare la lumina lumanarilor ?!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nu stiu. ar fi un test, desi in amploare ramanem cu buza umflata. valentele lui sunt prea puternice pentru a fi intelese.  
Postat de catre Label Black la data de 2008-01-08 16:59:02
         
 
  Animalul acela despre care vorbesti sta in noi si cere sange. Ii dam cat putem. Nu e multumit, ne da peste bot, ne tavaleste, ne minte cu nerusinare si da, ne arata degetul din mijloc.

Hmmmm..., ma intreb daca salbaticiunea aceasta poate fi transformata in animal de casa.
:)
 
Postat de catre Mihai Dan Crisan la data de 2008-01-07 12:32:26
         
 
  pentru mine, ca si pentru voi , pot spune , Traian e un geniu! serialul acela e preferatul meu. Pana sus.  
Postat de catre Label Black la data de 2008-01-07 11:41:09
         
 
  Iubirea, târfa cu ochi de păsări planând asupra omenirii.


pi.es :)) îmi amintești de serialul Viața la 40 de grade scris de ecsintescu.
am acordat o stea, iubirii personificate. :)

maimuța de mătase
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-01-07 11:12:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE