FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
17 ianuarie 2008
Text postat de Label Black
M-am trezit destul de devreme azi dupa ce nu am reusit sa adorm pana aproape de ora3. Eram foarte bulversat de faptul ca nu am putut scrie ieri nici macar un cuvant asa ca in mintea mea se derulau tot felul de chestiuni.Care de care mai sarite de pe fix. Nici acum nu sunt constient de un lucru evident desi ma straduiesc din rasputeri sa-l depasesc. Nu am nici cea mai mica daruire sa pot pune cateva cuvinte pe foaie. Am mai avut perioade asa dar nu la acest nivel.

Ziua de ieri a fost una scurta. Am citit in marea majoritate a timpului, spre seara am iesit cu N. la un restaurant din apropiere unde ne-am expus ideile despre agricultura. N. este o femeie de bani gata, tatal ei fiind unul dintre cei mai mari granari din zona. Pe langa grau are si o ferma foarte mare intinsa pe cativa Km. Din ce imi spune ea, anul acesta este mai bun in comparatie cu cel trecut. Ma bucur nespus , ii raspund desi nu stiu sigur daca e chiar asa. N. mi-a fost colega de banca in liceu. Ne leaga multe. Imi amintesc cum insista la diriga sa-mi motiveze o sumedenie de absente cand eram plecat la Costinesti de 1mai. Intr-un an m-a sunat in mijlocul gratarului, cand ma lingeam cu o rockerita in curtea unei femei in varsta. Imi cerea cu disperare sa vin la scoala ca avem inspectie si ca o sa mi se modifice toate absentele numai sa fiu acolo. Toata clasa conta pe mine la ora de romana. Colegii, colegele.. diriga, dirigul filosofic.

Cu N. a fost usor si obisnuit. S-a infiripat o admiratie reciproca intre noi, tinand cont ca in toate momentele dificile ma scotea din criza. Existau acele stari de panica, depresiile puternice din jurul bac-ului pe care nu le-as fi putut trece fara ea. La majoratul ei m-a inchis in dormitor si mi-a aratat toata secretele pielii , intr- o maniera destul de romantica. Niciodata nu am inteles de ce eu. De ce tocmai in fata mea se puteau intampla toate astea ? Alti colegi abia daca puteau vorbi cu o femeie…

Pe tot parcursul intalnirii mele de ieri cu N. n-am incetat nici o clipa sa o privesc direct in ochi. Imi vorbea ca unui prieten vechi. Unul dintre cei mai buni. Zambea larg, cu gropitele ei de care ma indragostisem candva. Mi-a spus ca a fost la nunta uneia dintre colege si ca acolo a vazut mai toata clasa. M-a cautat dar nu eram. Mireasa imi trimisese invitatie in schimb eu uitasem complet de acea nunta asa ca nici nu s-ar fi pus problema sa fi fost prezent.

Ne amintim tot felul de intamplari dintr-un trecut atat de indepartat incat nici nu pot sa-l recunosc ca fiind in totalitate al meu. Unele imagini eram convins ca le stiu din filme. Acum le povestesc din privinta personala. Lucruri care nu se uita. Diminetile in care fugeam cu N. la tigara si cafea lasand incuiata clasa. Ajungeam abia pe la 10 cand tot restul clasei injura pe coridor. Si eu eram cu mainile pe pulpele lui N. Se imbraca cel mai bine din intreaga clasa, in schimb, uneori se purta exact ca un barbat. Isi iesea din fire pur si simplu si nu se calma decat atunci cand insistam foarte mult sa faca un compromis pentru ca nu se va mai intampla… chestiuni de-a dreptul banale.

Acum scriu despre N. Habar nu am de ce fac acest lucru. Nu o mai vazusem de mult pana ieri. Sa fi fost in jur de un an. Ea este tot timpul la Bucuresti. Am acceptat invitatia mai mult din dorul de chipul ei. Scriu despre N. ca si cum ar fi o persoana nelipsita din plictisul meu zilnic. Mi-a spus ca imi citeste Sangele de iepure, si ca a dat adresa mai multor colege, care au facut din mine o pasiune. Nu stiu daca aceste lucruri pe care mi le-a spus nu sunt doar niste deraderi. Intind sa cred ca nu. Culturalul meu s-ar surpa. As ajunge intr-un sant cu o sticla de vodca langa mine si nu as iesi decat cand calul lui Salim, ar fi prezent sa ma ridice. Salim e un tiganus model. Curat si respectuos. Genul de oameni admirabili.

Dupa plecarea ei, totul s-a transformat brusc in usoare melancolii. Mi-am adus aminte pe rand de toti colegii din liceu, de toate profesoarele de toti profesorii.. Nici un prieten al meu nu mai este in scoala.In 2007 au terminat si cei care erau clasa a VIII pe vremea cand eu cobaram treptele din a XII. Trist. Inchid din ochi si merg inainte.

Le-as fi facut o vizita la toti, dar stiu ca ar suprinde aparitia mea in vizorul familiei lor. Unii sunt casatoriti, au si copii, altii plecati in diferite orase sau tari. Numai eu am ramas aici desi N. imi promite cu un suflu iesit din comun ca ma duce la Bucuresti, ca ma tine langa ea, ca ma iubeste… Cum iti poti iubi colegul de banca N. ? Sunt doar un inceput al vietii tale ! Sfarsitul e in alta parte. Cateodata deciziile pe care trebuie sa le iei si sa le accepti totodata sunt foarte dureroase, in special pentru tine. Eu,ca un magnet, atrag asupra mea inflacarari colorate infinit ca un paun. Femei cu varsta neidentificabila, care isi poarta copilul la brat. Femei care acum primesc pentru prima data flori. Femei care admira suficienta mea trupeasca care cer intr-adevar si o fac extrem de limpede si lingusitoresc. Femei care iarta dragostea mea pentru A-uri. Femei , femei , femei….

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc mult. nici nu stiu ce sa zic, cu cateva zile, sau saptamani in urma ii promisesem Ioanei ca o sa devin acitv pe site. N-am reusit acest lucru din simplul fapt ca jumatatea imi este oarecum geloasa pe internet. Caut scuze si nu gasesc decat firimituri ca un cioroi care isi asterne excrementele in balcoane straine. Iertare I. te rog..  
Postat de catre Label Black la data de 2008-01-21 18:14:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  incerci sa te desprinzi de un stil si sa intri in matca. inca mai trebuie. ''vinde-ne'' ideea!

stea (am terminat de spalat vasele)

I

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-01-17 20:15:14
         
 
  eu sunt suparata pe Label ! :) incearca el sa fie ca tine, don ecsintescu de'l virtual:)

femei, femei, femei. o stea pentru suficienta trupeasca:) atat de sensibil prezentata:)

maimuţa de mătase :)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-01-17 19:53:07
         
 
  E uite. O proza buna spre foarte buna. Mi-a placut foarte mult. Te misti perfect si pentru prima oara natural. Si melancolic. Usor melancolic. Felicitari. Un vot.
Salutari de la Ioana. Vine cu stelele dupa ce spala vasele.





 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-01-17 19:36:06
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE