FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Andrei Petre
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Andrei petre,
nu cred ca textul de fata merita chiar trei stele. Voi retrage una, o spun ca sa se stie. Eu nu ma ascund.
daca cineva doreste sa o repuna sa dea argumente.
Eu una cred ca textul e subiectiv, si din acest motiv nu merita chiar trei stele. doua da
si stiu ca Andrei nu o sa se supere pe mine.
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-06-30 20:25:16
         
 
  Sincer, nu ma asteptam ca acest text sa starneasca interesul si, mai important, dorinta de polemica...

Va multumesc tuturor ca, in miez de noapte, ati citit si ati comentat acest text...

Am sa incerc mai jos sa ofer cateva lamuriri in privinta textului...

1. Am vrut sa-mi spun parerea in legatura cu acest roman, pe care l-am cumparat si l-am citit din curiozitate...

2. "În concluzie, "Băgău" este un roman bun ce merită citit. Problema apare însă când încercăm să îl plasăm în contextul literar actual." - doua randuri peste care s-a trecut foarte usor... Eu am spus ca romanul este bun, se desprinde din marea masa de carti... Problema apare insa cand constinetizam perioada in care apare cartea... astfel, pe langa Bagau, au aparut si alte sa spunem 10 carti mai slabe care folosesc acelasi limbaj si se axeaza pe aceeasi parte "vulgarizata" a vietii... Asadar, eu personal observ un interes exagerat spre aceste subiecte, interes pe care nu il inteleg... De aceea am vrut sa ridic cateva intrebari...

3. Nu neg valoarea literara a romanului. Cred insa ca limbajul este folosit in exces... nu stiu de ce... Adica, desi am cunoscut multi oameni si multe categorii sociale, nu am avut parte niciodata de un asemenea limbaj permanent... de aceea, am spus ca mi-e greu sa cred in veridicitatea sa...

4. Cu totii avem probleme... viata inseamna partea vulgara, insa exista pe deasupra si acea parte "sacra", gandurile care ne poarta mai departe, ideile... etc
eu personal cred ca acestea din urma sunt frumusetea vietii... Probleme avem toti, fie ca suntem mari ganditori, fie ca suntem cersetori. Nu vad nimic special in problemele astea... da, tinerii din romania trebuie sa traiasca, insa nu sa faca din vietile lor banale spectacole... Si mai ales, sa nu faca asta toti!!!
In lumea asta sunt probleme mult mai grave, pe langa care trecem cu vederea pentru a cumpara carti in care autorul plange pentru ca nu are bani... sau etc... de ce ar vrea cineva sa stie ca X ar vrea sa isi omoare tatal, sau de ce ar vrea cineva sa stie ce probleme psihologice are cine stie ce autor...?

5. Cand am zis ca nu ramane nimic in urma, m-am gandit la diferentele dintre literatura de acum din romania si ceea ce se scria si se scrie inca in lume... Am citit Murakami (ambii), Boris Vian, Kafka, sau, mai recent "Trainspotting"... Si acolo apar cuvinte vulgare, si acolo apare viata banala... Insa mai exista ceva, care se ascunde in spate, un inteles, aparte, o idee, ceva care ramane in urma cartii, ceva care iti da de gandit, ceva care nu te lasa sa dormi noaptea... Viata nu se reduce la starea fizica, pentru ca nu suntem animale... Viata inseamna meditatie, introspectie, analiza... iar acestea pot fi facute firesc, nu fortat, pentru a soca...


Acest text nu este si nici nu are pretentia sa fie o recenzie obiectiva... Este pur si simplu o parere, un text care incearca sa ridice cateva intrebari cred eu foarte importante... Trebuie sa intelegem daca facem bine ceea ce facem sau nu, trebuie sa ne gandim unde vrem sa ajungem ca oameni...

Repet, eu am spus ca Bagau este o carte ce merita citita... Insa in acelasi timp ma gandesc ce va ramane peste ani... Pentru ca, sincer, eu nu imi pot inchipui cum peste 100, 200 de ani, la bacalaureat un tanar va explica aceste injuraturi ca pe mijloacele de exprimare ale personajului-narator... nu vad cum...

Este, daca vreti sa fac o paralela, exact ca diferenta dintre o sculptura in lemn si una din piatra... Cea din lemn poate fi mult mai frumoasa, insa care va rezista mai mult in aceleasi conditii?



Va multumesc inca o data pentru ca ati citit si ati comentat, va astept intotdeauna cu placere in paginile mele...

Ideile voastre sunt bine argumentate si imi arata adesea unde gresesc si unde exagerez, pentru ca, cu totii suntem oameni si cu totii ne lasam adesea coplesiti de sentimente...


cu drag


petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-06-30 18:04:49
         
 
  Petre, ti știi să iei din ocean o picătură. Chiar dacă ea conține petrol sau e pură.
Asta am desprins din felul tău de a scrie despre cei ce redau în cărți banalitatea vieții.
Și rămân deschisă la un fel de imposibil: cred că literar nu se poate reda adevărata banalitate a vieții sau orice altceva din viață. Literar se metamorfozează mereu cel puțin un fir, un aspect, un registru, o trăire etc.

***


În 20 ore, cred, de când nu am intrat prin comentarii, disputele au crescut precum gradele celsius din atmosfera Bucureștiului. C'mon!


***
- Ionuț, bine că ai reușit să scrii acest ultim comentariu, referitor la generalizările tale, altfel mă făceai să pierd câteva ore ca să îți colez într-un text separat o serie de comentarii și analize pe text, cu sau fără evidențiere. Și spun o serie, fiindcă sunt, Slavă Domnului, destule.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-06-30 16:59:36
         
 
  imi cer scuze iar pentru generalizare, sunt persoane
care argumenteaza literar atunci cand ofera stele,si nu numai, iar pic in generalizare si sunt idiot ..
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-06-30 16:16:26
         
 
  liviu, sunt inflamate fiindca disctutiile au degenerat aseara, imi cer scuze lui petre sa nu creada ca am ceva cu el, oricum interventiile mele au ca receptor morile de vant, oricate argumente si as oferi sunt de prisos .. exprimarea lasa de dorit,
folosesti termeni pe care nu-i stapanesti dar ii asezi acolo de dragul esteticului, acolo unde dai cu batul in balta dai tare, cu strafundul si amestecatura, expresii nici macar uzuale sa nu zic non-literare .. si am dat exemple .. mi-ar lua o luna sa critic textul, fiindca este slab...

emanuel, cei care acorda stea, de ce nu spun lui andrei " mai andrei, vezi ca acolo aiurezi, schimba cuvintele care n-au ce cauta, gaseste o alta formula de incheiere fiindca, concluzia ta "fara sa lase in urma ceva serios" este bazata pe absolut nimic, este chiar impertinenta, vom afla daca lasa in urma ceva serios in decursul a mai multor decenii, nu poti caracteriza acest lucru ... eminescu era un parlit cand traia ..

emanuel se axeaza doar pe ce doreste sa transmita,
astfel cand ii sesizez lucruri pe care nu le poate explica se leaga de alte aspecte, cum ar fi plecarea mea, care nu are nicio legatura ...

spui ca imi invalidezi textele ca te-am facut superficial intr-o polemica literara? inseamna ca nu ai fost supus niciodata unei critic taioase sau
frecventezi mediul unde toti stau gudurati la piciorusele tale si se alinta ... accepta ideea, esti superficial, imi demonstrai seriozitatea ta daca argumentai textul literar, o critica buna, prezentai aspectele negative si le remaircai pe cele pozitive, fiindca eu asta fac pe site-uri literare, comentez texte nu arunc cu gratuitati si zaharel de doi lei si stele din tinichea, comentez
texte literar [cat ma duce capul]

e prea mult daca va rog si pe voi sa o faceti, mai ales pe tine emanuel, care esti simbol pe acest site, poti sa ii dai 100 de stel ok pentru mine stelele sunt egale cu zero in schimb cand cineva imi ofera o critica ma aplec onorat...
tu nu intelegi asta, rogi membrii sa aiba bunavointa, de cand sunt pe site nu am vazut nicio
critica constructiva o parere contra aproape numai gratuitati si comentarii fara substanta "salut, mi-a placut mult poezie mai ales versurile
"sdkfjlsd" am venit sa-ti las o stea" ...

asta este un stereotip degradat, afirmi ca noi suntem contra europeei cand de fapt sunt singurul care va atribuie dusuri reci si o sa o fac in continuare stai linistit chiar daca imi invalidezi
textele [:)))))], reactie pe care nu o inteleg, imi sustin parerea ca este un site superficial.
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-06-30 13:53:33
         
 
  Nu am citit Băgău...Mea culpa.
Dacă că ceea ce se dezbate aici cu atîta intensitate este valoarea textului lui Andrei, cred că inflamarea spiritelor nu își are locul. Dacă se dezbate curajul lui Andrei de a avea o altă opinie decît uniunea scriitorilor, care a premiat cartea Ioanei Bradea, iarăși e prea încinsă atmosfera.
Nu cred că textul lui Andrei se vrea a fi recenzie. Sau, dacă s-a vrut, nu este. E punctul lui de vedere asupra limbajului cărții. Așa cum sublinia Emanuel Cristescu, Andrei a avut tăria de a-și exprima nu dezacordul, ci îndoiala cu privire la reprezentativitatea și mai ales la veridicitatea limbajului, pe un ton suficient de temperat, cuminte chiar. Raportate la acest aspect, comentariile postate de ecsintescu și Ionuț mi se par ușor inflamate.
Sigur, nici eu nu cred că textul este de trei stele. Este un comentariu inegal, chiar contradictoriu pe alocuri ( ori "Băgău" nu este o carte ușor de citit", ori "Se poate spune că "Băgău" este o carte simplă" - am citat din Andrei) axat pe ceea ce Andrei a vrut să sublinieze: limbajul.
Contraargumentarea putea îmbrăca foarte bine tonul din comentariul Ginei. O altă părere, expusă cu calm, dar ferm.
Vreau să-l întreb pe Ionuț unde a găsit în textul lui Andrei vreo referire la fracturism. Sau, de cînd orice referire la limbaj înseamnă împlicit o acuzație de fracturism? Cred că ai o suprasensibilitate la această temă, Ionuț dragă.
Și mai vreau să-l atenționez pe Ecsintescu asupra reacției sale exagerate. Nu cred că e cazul să pleci doar pentru faptul că cineva nu își justifică gestul de a acorda o stea, două, trei. În fond, nu se întîmplă pentru prima dată.
Cu speranța că nu mi-l fac dușman: nu mi-a plăcut nici acel adio al lui Emanuel Cristescu, din comentariul de mai jos.
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-30 09:03:54
         
 
  eu am inceput instelarea, ulterior s-au mai adaugat, ceea ce inseamna ca nu am gresit. In fond instyelarea insemna un indemn sa cititi. Mi s-a parut intereseant ca un reprezentant al tinerei generatii nu se lasa manat de suvoiul ei. si ia atitudine.
Apoi, a avea preocuparea de a sintetiza carti, chiar in cateva cuvinte, pentru mine este har si apartine oamenilor de cultura, care trebuiesc identificati si incurajati de comunitate.
Aici am intalnit o impotrivire si-mi este draga . este nevoie de ea pentru ca adevarul sa-si gaseasca locul, adica mijlocul.
Gestul meu a fost riscant fiinda stiu ca Petre stie cine l-a instelat si voiam sa fie secret si pentru el.
Faptul ca acest text a nascut atatea discutii mi se pare frumos. Asa trebuie sa fie un sit bun, vulcanic, dar in limitele respectului.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2006-06-30 07:47:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  esti simpatic, imi oferi chei de amuzament, nu plec emanuel nu, respira linistit tine aerul ai nevoie de el ...

daca as critica textul mi-ar lua o luna, oare nu suntem la acelasi nivel de perceptie ? trebuie sa iti explic de ce "" Cititorul este împins printr-un labirint în care pe alocuri simte că este captiv. "
ma face sa vomit sange ??

trebuie sa contra-argumentez literar expresia "strafundul", si conotatiile ei si implicatiile ei
hermeneutice deontologice literare %co, chiar trebuie, aveam o impresie buna, credeam ca discutam la un nivel cat de cat ridicat, aparent nu trebuie sa apelez la strafundul constiintei :))

sau ii iei apararea fiindca este la fel de limitat
in ce priveste literatura si va definiti mijloacele in functie de scopuri ?
cand o sa intelegi ca exista alb, exista, negru, exista moarte exista viata exista iad si rai exista frumos si urat in orice domeniu,

nene literar emanuel, ce este o "amestecătura" filosofica ????

doamne, ma iau cu mainile de cap,

in continuare cred ca din ironie s-au acordat stele acestui text, si in continuare emanuel, este un complot vrei sa faci misto de mine, sa ma vezi sangerand pe ochi ...

"Din păcate, se pare că noua generație se folosește de limbaj pentru a șoca,"

ma, maaaaaaaaa, cititi manifestul fracturist ma habar nu aveti cititi si apoi mai discutam, cititi
si altceva in afara de ce scrieti voi,

FRACTURISMUL NU INSEAMNA LIMBAJ OBSCEN

" Apare problema veridicității unui astfel de limbaj. Există el în realitate? Este el reprezentativ pentru o generație?"

astea sunt intrebari retorice fara substante, pe vremea comunista nu puteai sti, cu siguranta, acum
iti vei da seama ca exista in realitate, realitatea exista in el, intra in orice camin studentesc la orice coada la paine in orice loc da este reprezentativ pentru generatie au spus`o oameni importanti nu emanuel cristescu nu ecsintuscu nu enache,

sunt intr-un soc perpetuu cu acest text, este real, el exista, este construit pentru alte scopuri ascunse, ce urmareste, oripilarea cititorilor cu biciuiri ilogice si haideti ma

in strafundul amestecaturii filosofice.

si eu rog sa se argumenteze steaua, fiindca aici dezbat 3 persoane, am fi onorati cu a 4 prezenta.

doamne dumnezeule...
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-06-30 05:08:47
         
 
  "sunteti comici .."

Dar când vei face rost de o oglidă o să ai surprize.

"textul este pueril,"


Ce ai făcut tu nu se cheamă nici măcar dat cu presupusul. Păcat de atâta "copy" "paste"

"asta e recenzie ?" Poți să dai tu exemplu de recenzie?

"ma aplec voios si trec mai departe"

Adio.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-06-30 04:42:49
         
 
  sunteti comici ..

textul este pueril,

" Cititorul este împins printr-un labirint în care pe alocuri simte că este captiv. " .. mai are rost sa comentez aici ?

"Cartea este realizată atent, însă construcția păstrează fiorul, originalitatea scrierii "dintr-o suflare". Nu este ceva artificial, ci natural, firesc, izvorât parcă din străfundul conștiinței creatoare a autorului..."

strafundul ? dumnezeule, ce recenzii la carti ai citit, sau am rog, cine le realiza, lucratorii de la enet ??

dragii mei, mai ales dragul meu petre, nu am nimic cu voi, dar cum vreti voi sa faceti literatura pe acest site nu stiu ..

"Cine va memora oare aceste cuvinte vulgare, lipsite de un sens transcedental? Nimeni... Nu scriem pentru a șoca, scriem pentru a crea frumosul... altfel, scriem degeaba... Să medităm mai mult..."


Emanuel, daca asta este nivelul artistic la care trebuie sa ader, ma aplec voios si trec mai departe

iar tot eseul nu este o recenzie, este o parere frustrata de copil care habar nu are ce este literatura, din cate am citit,

"Folosind imagini elocvente, cititorul înțelege din primele rânduri că are în față "altceva", lucru care îl transpune într-o stare aparte, de neliniște combinată pe alocuri cu revoltă."

de unde stii tu ce am simtit petrisor draga, mai, reveniti-va mai, beti o gura de apa, mai cititi cateva carti, mai cititi cateva recenzii, nu confundati "datul cu parerea" ca-n piata si insiruirea unor termeni fara sa aveti girul lor, asta e recenzie?

asta e recenzie ?
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-06-30 03:52:25
         
 
  E simplu, pentru ca decelează valoarea de efemeitatea axiologizării de tip gregar. Pentru că limbajul nobilei profesii de fată fierbinte nu poate fi impus. Iar imberbul a avut capacitatea să sintetizeze, să extragă esențialul și să uzeze, chiar cu riscul de a se situa contra vântului, de dreptul său la opinie. Și mai presus de orice pentru lipezimea stilului și lipsa de inflamare. Însă această argumentație este ad usum Delifini. Pe fond, argumentația a fost expusă in textul "Realismul capitalist sau sacralitatea Hustlerismului
Opțiuni ignocratice"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-06-30 03:41:33
         
 
  senectutea voastra astept argumentarea instelarii acestui text
atat
deja ati facut dovada empirismului literar traduc prin spoiala oricarui text
nu scapati de mine decat argumentand ca distinsul imberb a decelat exact BAGAU
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-06-30 03:28:09
         
 
  am cerut o simpla argumentare maestre Cristescu
doar una dar pe text
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-06-30 03:23:49
         
 
  Cand am citit textul avea doua stele. A treia stea eu am acordat-o.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-06-30 03:04:58
         
 
  "ASTEPT TIMP DE 24 DE ORE ARGUMENTAREA INSTELARII ACESTUI TEXT.
FAC APEL PRIMA ORA LA ION CORBU
DACA NU SE VA ARGUMENTA DE CE ACEST TEXT A FOST INSTELAT MA RETRAG DEFINITIV SI IREVOCABIL "

Nu stiu cine va fi instelat acest text, eu as fi facut-o cu siguranta daca as fi citit mai de mult insa sntajul ca optiune axiologica imi repugna. Adio Ecsi.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-06-30 02:56:04
         
 
 
Un alt punct de vedere

Romanul „bagau”- Ioana Bradea

„sunt o doamna ce p—a mea deci imi aleg din dulap o fusta neagra si scurta si trag pe mine un tricou ingust ca se se vada talia ingusta, imi inmoi apoi un deget aratator in cutiuta de fard gri si mi-l frec pe pleoape” (fragment de pe ultima coperta a cartii)

(mentionez ca o cunosc personal pe autoare, petrecand zile in casa ei, tatal ei, renumitul sculptor Ion Bradea, bistritean)

Am citit cartea Ioanei acum cateva luni, mi-o trimisese in Dublin (citisem deja recenzii despre ea si aflasem ca fusese premiata de uniunea Scriitorilor- irelevant spun...sincer, insa)

Intr-o incorsetare formala a existentei, aceasta carte rupe viitura stilurilor, prin caracterul ei degajat liber (sau lingvistica „libertina”, asumata de unii) ...atmosfera cartii ne obliga sau impinge inspre o alta realitate a existentei, inspre una din culisele societatii, intr-o tara de tranzitie interminabila cu o economie in dezechilibru...aparent malefica, naturaletea scrierii (tinand cont de subiectul cartii, sex prin linia telefonica) cartea deschide ochiul adormit al societatii indreptandu-i irisul inspre o trauma existentiala...generatia tanara, expusa colapsului economic, trebuie sa supravietuiasca...nici o secunda nu m-am impiedicat de limbajul folosit de autoare, tot timpul am intrerupt cititul, nevoia de respiro fiind necesara...trauma unei generatii tinere, se transmite prin chiar porii cititorului...si daca aceasta realitate traieste simultan cu sindrofiile academice atunci de ce nu poate fi acceptata ca si fapt?...cartea este virila, adica pulseaza intre parti de zi traversate asa zis normal , conversatii filosofice atingand muchia de secol si retragerea in noaptea unde, atarnand de un fir de telefon se nasc cele mai false preludii, conversatii, sex on line...metamorfozarea ludicului, dusa inspre extreme, naste repulsiile cititorului...oare?...intr-un dram de intelepciune spun, existenta umana este extrapolata la diferite nivele...vrem sa afisam frumos si decent doar acelea care se pot plia fara polemica...insa adevarata existenta este tocmai aceea in care acceptam ca fiecare semen traieste si altfel...cartea este un fel de s.o.s in pulsul societatii...insa societatea nu doreste sa-si asume traumele nici invinsii...cand se scrie o carte care se manifesta in desuuri este cel mai usor sa o catalogam ca in afara „decentei”...mi se pare prematur sa fie deja catalogata ca irelevanta din punct de vedere al valorilor literare...spun intr-o constientizare individuala, timpul biologic este in afara discernamantului unei generatii, aceasta carte aduce franc pe piata sufletelor o tragedie...mesajul ei nu mi se pare premeditat comercial sau socant...ma duc mult mai departe si-l gasesc coplesitor ca si detaliu, il gasesc socant nu prin lingvistica abordata ci prin sinceritatea necesara premizei...ce se intampla cu tanara generatie?...cu acei tineri care cumva sau „oricum”, trebuie sa supravietuiasca...am ramas cu un gust fad dupa lecturare, cu regretul naiv ca aceasta carte nu s-a incheiat altfel, cu realitatea spusa de autoare si neputinta mea de a schimba ceva...insa, degetul aratator se tot prelungeste...nu fiecare crestere este normala...eu am ramas cu pumnii inclestati si cu aprecierea fata de autoare de a avea „nebunia” sa scoata in scriere un alt fel de existenta...totodata unul stiut de fiecare...
„am promis inimii mele ca-ntr-o zi am sa ma duc la mormantul mamei mele sa ii spun tot ce-am facut sa ridic piatra de piatra sa privesc chipul duios mana obosita-n lucru Parul alb si matasos Daca ti-am gresit mamico Sa ma ierti ca pe-un copil Viata asta-i tare cruda Din pamant nu mai revii...”

Fragment din carte (am uitat pagina, oricum fiecare poate citi romanul)

Consideratii, goia






 
Postat de catre nula nada la data de 2006-06-30 02:03:40
         
 
  ASTEPT TIMP DE 24 DE ORE ARGUMENTAREA INSTELARII ACESTUI TEXT.
FAC APEL PRIMA ORA LA ION CORBU
DACA NU SE VA ARGUMENTA DE CE ACEST TEXT A FOST INSTELAT MA RETRAG DEFINITIV SI IREVOCABIL
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-06-30 01:55:00
         
 
  si rar mi-e dat sa intreb cand si cine a votat aceasta ineptie
daca nu se argumenteaza eu Ecsintescu parasesc irevocabil acest site
Nu se poate ca un scriitor premiat de Uniunea scriitorilor, si un scriitor GENIAL SA FIE TAVALITA ATAT DE AMATOR PE PODELELE UNUI SITE
Astept precizari

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-06-30 01:46:54
         
 
  Puiule transcendent ,, Bagau{" e o arta ....ce dracu inseamna limbaj colocvial?


Din păcate însă, acest limbaj este în mare măsură colocvial, încărcat cu elemente vulgare. Apare problema veridicității unui astfel de limbaj. Există el în realitate? Este el reprezentativ pentru o generație? Și, ceea ce cred eu că este cel mai important, se poate naște din mijlocul unor astfel de indivizi literatură serioasă?

Puiule literatura serioasa n-o sa tina seama nici de sistem si nici de cutuma

Viața pseudoreală ilustrată în multe dintre noile scrieri nu are nici o legătură cu lumea! Nu există nici o persoană pe acest pământ care să gândească înjurând o dată la fiecare trei cuvinte, și afirm asta cu toată tăria! Toate aceste cărți care scot în evidență banalitatea vieții nu lasă nimic semnificativ. Ele merg citite ca o relaxare, dar până la urmă trec aidoma prafului... Din păcate foarte mulți preiau ideile scriitorilor străini, concentrându-se însă asupra discursului lacunar, despre "nimic", uitând însă de ideile care în cazul literaturii de calitate se ascund în spatele "nimicului"...
Este trist să vedem cum o întreagă generație se irosește fără să lase în urmă ceva serios. Cine va memora oare aceste cuvinte vulgare, lipsite de un sens transcedental? Nimeni... Nu scriem pentru a șoca, scriem pentru a crea frumosul... altfel, scriem degeaba... Să medităm mai mult...

mai sa fie....
eu injur infitzecimal si mai si visez imprecatia
imi place bai Petre Kerouack si el injura....
si tu in banalitatea postarii crezi ca o carte ca Bagau nu lasa nimic in urma....
te intreb cu respect ....Donovan in mizica ce a facut sau London in literatura sau c millet fir-ar ea ce a facut a lasat sau nu ceva in literatura?
Pui mic si inteligent ....fuga la biblioteca si apoi lanseaza pareri ghilotinante
VERDICTUL ESTE AL LITERATURII
Bibliografie Lawrence lowry conrad bruckner bouckfard tunstrom bouragh si kafka pe final
sa ne ferim sa ejaculam cand marimea nu depaseste o coperta de 14 cm Te rog

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-06-30 01:38:46
         
 
  Ioana Bradea semneaza Vogue si Hustler France
Ioana Bradea este mai presus de orice site literar
Andrei Petre ai gresit aici
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-06-30 01:22:59
         
 
  Bagau este o forta feminina a libertatii
de tip SOROS
dar libertate
Bagau e un vitraliu in care , daca dai cu piatra, zaharul trucajului devine toss
Bagau e o singura si infinita problematica suna frust dar....,, o facem pe bani'' si literatura si f,,,, alege tu cititorule...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-06-30 01:19:01
         
 
  CU RESPESCTUL CUVENIT UNUI COLEG POSTATOR....
Bagau...este altceva
te rog sa citesti alt fel, sa lasi expresiile cumva licentioase,,,
plus ca Samuel Tastet a cuprins cu Ioana candva o vacanta.....
Mi-a spus chiar ea asta....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-06-30 01:14:51
         
 
  il refac in word si-l salvez...ok? goia  
Postat de catre nula nada la data de 2006-06-30 01:01:32
         
 
  astept... da nu fuma prea mult... :)

multumesc de vot...

cu drag

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-06-30 00:58:38
         
 
  petre, injur cu gura inchisa...de doua ori am scris un comm acestui tex si nu mi-a fost "preluat"...o sa-l rescriu, insa dupa ce fumez 10 tigari de nervi...revin, acum ma calmez si votez, goia  
Postat de catre nula nada la data de 2006-06-30 00:52:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE