FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pasarea din cenusa
Text postat de Dragos Burlan
Stateam pe canapeaua aia imputita si asteptam sa imi vina nepretuita mea portie de inspiratie. Din nefericire,asteptam mult si bine,sticla aia de Jack nu isi facea deloc efectul,bine doar in legatura cu inspiratia ca minte mi-o luase razna de tot. Voiam sa gasesc inspiratie la bucata la buticul din colt,dar asta era la fel de posibil ca o bufnita cu aripi de dragon si corp de foca.
Ma holbam la toate micile detalii din camera aia,orice parea mai interesant,dar ochii imi fugeau numai intr-un singur loc posterul cu gagica aia dezbracata si sfantul loc cu bauturi.Buna gagica mai era si aia,avea niste balcoane de rupea recordurile mondiale si un cur de mama mama.
Geamul era crapat si am putut simti racoarea vantului care-mi strapungea tot corpul din cap pana in picioare.Era o noapte linistita,nici un zgomot cu exceptia unei chitari inabusite care se auzea de la un vecin.Imi placea mult cum suna,dar mi se parea prea exagerat la o ora asa tarzie in noapte.Intr-un final baiatul ala s-a oprit din cantat si o liniste profunda a pus stapanire pe intregul cartier.
Am pus caietul si sticla de Jack intr-o parte si m-am lasat usor pe perna..Am adormit imediat.Timpul a trecut rapid si m-am trezit pe la zece si otara. Mi-am pus de o cafea si mi-am mazgalit o felie de paine cu niste gem.Inspiratia tot nu voia sa apara,asa ca aveam de gand sa merg eu in adancul creierului s-o gasesc.Mi-am baut cafeaua,am mancat felia de paine si m-am bagat la un dus. Dupa ce am iesit,mi-am cautat haine in dulap,singurele haine pe care le-am gasit fiind o pereche de blugi negri facuti ca dracu si o camasa de blugi.M-am imbracat,mi-am luat cheile si am iesit pe usa luand-o la pas pe straduta-n jos. Nu-mi luasem caietul la mine asa ca m-am intors acasa,l-am luat si m-am dus la o cafenea din spatele casei. Am facut ca de obicei,m-am asezat intr-un loc retras din spate si am comandat un hamburger.Muzica veche rasuna puternic din boxele din spatele meu. Mi-am asezat capul in masa si am inceput sa intru in creier,sa explorez locuri nestiute de mine,in cautarea EI.Nu reuseam si nici nu am vazut cand o tipa interesanta s-a asezat in fata mea.
Da'nu era vina mea,era a ei caci nu facea nimic altceva decat statea acolo ca o stana de piatra nescotand o vorba nenorocita.Mi-am ridicat capul din masa si am privit-o.Avea niste ochi ciudati,caprui care te rupeau in bucatele doar la o ocheada in ei.Infricosatori. Dar in teama asta,era un mister,un mister greu de elucidat pe care chiar voiam sa-l rezolv.Am stat sa ma holbez putin la ei,dupa care m-am concentrat si pe alte aspecte ale fetei. Avea niste trasaturi frumoase,parca era o vrajitoare care reusea sa te vrajeasca cu bagheta ei.M-am mai uitat putin la ea dupa care am spart gheata. Am luat ciocanul si am izbit-o atat de puternic incat un ciob mi-a intrat prin ochi si mi-a iesit prin partea cealalta. Am salutat-o.Singurul raspuns pe care l-am primit a fost o scurta scuturare din cap.
-Cum te cheama? am intrebat-o instinctiv.
Din nou nici un raspuns,dar in schimb tipa asta a aruncat cu scarba o poza cu o pasare ciudata.Mi-am amintit imediat de ea din povestile pe care le citeam cand eram mic. Era o pasare nascuta din cenusa. Era un Phoenix. Imediat am facut legatura intre poza si tipa si mi-am dat seama ca asta era numele ei.
Phoenix incepea sa ma intrige prea mult,atat ea cat si frumusetea ei ciudata.
Voiam sa aflu mai multe despre ea,voiam sa ii aflu povestea.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE