FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Geamana
Text postat de Dragos Burlan
M-am nascut la data de 12 bla bla,anul nu stiu care.Nu asta era lucru' important,ci altul.Eram o anomalie,eram ciudatenia ciudateniilor,eram un monstru cu doua fete.Tare,nu?Chestia care ma enerva cel mai tare era faptul ca nu aveam pe nimeni in familie cu o asa monstruzitate,eram singurul,si nici nu aveam parinti care sa lucreze la Cernobal.
Deci,capul meu era facut din doua fete,sa fiu sincer,se intreceau in frumusete,dar nu asta e lucrul ce conteaza acum.Cert e faptul ca asta speria oamenii rau de tot.Nu puteam iesii din casa fara sa nu imi iau un fes pe cap.Incercam sa imi las parul sa creasca,sa acopere geamana fata,dar nimic nu era posibil.Nu putea trecea de fruntea consoartei mele.Multe ganduri necurate imi strapungeau creierul,dar incercam sa ma calmez si sa trec peste asta.
Ajunsem la nenorocita varsta de douastrei de ani.O varsta frumoasa,din punctul meu de vedere,dar nu pentru mine.Cautam sa imi gasesc cineva cu care sa imi petrec timpul.De unde dracu?Toti ma ocoleau,pana si parintii incepusera sa nu mai viziteze,si ca sa vezi,motivele erau unele din cel mai proasta: ba ca se duceau la tara,ba ca le-a murit porcu,ba ca vaca,ba ca cacat. Totul ma depasea numeric asa ca renuntasem,de ce sa ma lupt daca nici ei nu ma voiau?Am incercat si la doctori,toate draciile,operati,nimic nu reusea.
Au trecut ani,doi,trei,patru.In sfarsit reusisem sa imi fac un prieten,dar situatia s-a agravat.Fata aia a inceput sa vorbeasca.Spunea numai rahaturi,lucruri care o suparau pe Kate.Am ajuns la situatia sa nu mai vorbim pentru mult timp.Incercam sa ii explic ca nu eu sunt cel care vorbeste prostii si chestii,dar nu voia sa inteleaga,asa ca m-am lasat pagubas.
Iarna era pe vine,deja puteam simtii gerul care-mi patrundea prin oase si ma nenorocea.M-am gandit mult timp la lucrurile astea,asa ca intr-o zi am luat un cutit de pe masa.L-am infipt in colegul meu.Cea mai mare prostie,chestia asta m-a afectat pe mine mai rau decat la afectat pe el.Am simtit cum durerea-mi trecea prin tot corpul.Am cazut lat pe gresie.Norocul meu a fost cu Kate,sau mai bine zis ghinion. A venit in casa si m-a gasit zacand lat pe jos.A chemat imediat ambulanta.De aici,dracu stie ce s-a mai intamplat.Auzisem ceva de o coma si chestii,dar marea mea bucurie a fost faptul ca,nu se stie cum am reusit sa scap de ea. In sfarsit,dupa douazeci si patru de veri petrecute in chin,totul s-a terminat. Asa credeam eu.M-am trezit dupa vreo trei luni,legat de maini si de picioare intr-un spital de psihopati.Am deschis incet ochii si o lumina puternica,alba mi-a ars ochii.Simteam un miros de mucegai care-mi patrundea prin nari.Oribil.Deodata,am simtit o durere in brat,mi-am intors privirea din fata becului are orbitor si am dat de o asistenta care-mi injecta ceva in mana. Am inceput sa balmajesc ceva,dar pana nici eu nu intelegeam ce ziceam,da' fata aia?O durere puternica a inceput sa puna stapanire pe partea din spate a capului meu.Nu puteam suporta,asa ca am dat un tipat scurt si incet. Gagica iar nu a schitat nimic.Da-o in ma-sa mi-am zis si am inchis ochii. Am adormit in cateva secunde.Visam prajituri si bufnite,bufnite si prajituri,caini care si-o trag cu femei si tot felul de rahaturi.La un moment dat a aparut si o fata in vis,era Kate care-mi zicea sa ma trezesc.Am simtit cum ceva imi arde fata,incepusem sa ma incalzesc ca dracu. M-am trezit.Camera era goala. Doar un gugustiuc se auzea rostindu-si numele la fereastra in rest nimic. Totul alb si pur.
Un gandac urias a aparut pe peretele din fata mea. Am vazut cum isi ridica capu' cu antenele alea ale lui si se holba la mine. A inceput sa vorbeasca. Imi spunea ca delirez,ca sunt un nimic,ca nimeni nu ma vrea.Am scuturat incet capul,durerea s-a agravat,dar gandacul disparuse. Poate nici nu am vazut nimic,poate totul a fost in imaginatia mea. M-am ridicat in capul oaselor.Camera a inceput sa se invarta cu mine,parca eram intr-un carusel,intr-un nenorocit de carusel.Voma mi-a ajuns in gat,am simtit cum imi atinge omusorul si in scurt timp a dat buzna afara din gura mea ca un rau care da pe afara din traseul lui.Am umplut cearsaful si gresia.Tot stomacul mi s-a intors la trei sute saizeci de grade.Voiam sa ma dau jos,sa vad daca imi mai pot misca membrele,dar de unde dracu?Eram legat. Eram legat cu niste nenorocite de paturi.Auzeam rasete si chiuituri pe hol,ce mult imi doream sa fiu si eu acolo sa vad motivul rasetelor astea,dar nu,cum sa ma duc si eu ca doar sunt legat,parca as fi nu stiu care auroleac periculos ce ar putea face rau. In fond,nu puteam ranii nici macar o musca.Mi-am lasat capul pe spate si am ramas asa. Numai bine ca peste vreo zece minute a aparut un om imbracat in halat in camera. Nu a scos niciun cuvant. Doar m-a dezlegat.A inceput sa scoata vreo cateva injuraturi cand a vazut ca am borat si am murdarit locul ala. Dar ma durea fix in dos,important era ca ma puteam plimba.
-Leguma imputita. a zis ala cand a iesit din camera
Eu nu am stat pe ganduri si i-am raspuns. In mintea mea ii adresasem ceva injuraturi foarte puternice,dar tot ce eu am auzit si probabil si el au fost lucruri de genul:
-Bbbbaaa ruughhr burhrhhh.
S-a uitat in urma si a inceput sa rada ca un cretin. A avut o criza de ras puternica.Il credeam si eu as fi ras daca as fi putut.Dar nu,daca o faceam cu el in camera ma injoseam,asa ca am asteptat pana a iesit. M-am ridicat din pat si am pasit din nou. Probabil cam vreo trei patru pasi,dupa care am cazut ca un sac.M-am sculat incetisor,nu a fost prea greu. Eram mai usor ca o pana. Cat slabisem?Eram o stafie?Imediat am fost inapoi pe picioarele mele,am ocolit incetisor voma si m-am dus tinta catre usa.Am deschis-o si a scartait ca dracu.Toate privirile au fost pe mine. Asta m-a speriat.Am facut instinctiv din mana.Imi curgea sange,am vazut cum se serpuia de la cot spre degete.Probabil ma lovisem cand am cazut.Mi se facuse foame. Rau de tot.Un mic calendar era infipt in perete.M-am indreptat spre el si am observat privirile amenintatoare ale celorlalti. Parca voiau sa imi soarba puterile,deja ma simteam mai slab. Pe naiba,era doar imaginatia mea.Am ajuns langa el si am observat ca era Noiembrie. Prima mea reactie a fost CE DRACU?! 3 luni,3 luni nu am stiut de mine? 3 luni am stat ca un mort?Nu se poate asa ceva. Imi venea sa mor,dar dupa m-am gandit care e problema? Macar sa stau fara sa stiu nimic de mine 3 luni decat sa stiu de mine si sa stau ca o statuie in casa.
La un moment dat am simtit un miros de tocana,m-am indreptat catre locul de unde venea mirosul. Se pare ca simturile mele nu fusesera afectate. Asta era bine.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE