FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Hess, sau o poveste arabă - Prima parte
Text postat de Dragos Tudose
Pe Amir îl trezi raza lunii care, alunecând peste nasul lui, îl făcu să strănute. În urma strănutului, somnul zbură dintre cearșafurile moi de olandă și Amir căscă lung, deschizând încet ochii. Lumina, filtrată de perdelele grele de tul, umplea camera cu o culoare gălbuie, păstoasă, care făcea ca totul să pară învălui într-o ceață de aur. Conturul lucrurilor părea fluid, nedefinit, iar praful ce plutea în aer amplifica atmosfera ireală, asemănătoare visului.
Amir închise ochii și încercă să adoarmă din nou, dar somnul îl părăsise, alungat ca o cămilă bătrână, în mijlocul deșertului. Se simțea obosit, fără chef și simțea nevoia să lenevească, să se bucure de ultimele rămășițe ale nopții. Căscă lung, apoi se întinse tronznindu-și oasele. Aerul se încălzea, ultimele urme ale răcelii nopții dispăreau în pereți. Se răsturnă pe spate în patul moale și întinse o mână pipăind. Cu ochii închiși, prinse în căușul palmei un sân. Îl cântări, se jucă cu el, încercă să ghicească. Oare era Aba. Sau Isis. Poate Shah. Căută sfârcul prin pânza subțire. Nu era prea mare, deci nu putea să fie Fatima. Ea avea sânii mari, pietroși, puteai să-ți scufunzi fața între ei ca într-o fântână. Nu, sigur nu era Fatima. Mângâie în continuare, jucându-se cu sfârcul tare. Nici Aba nu putea să fie. Ea avea sfârcul sânului drept bont, parcă păstra semnul unei mușcături. Sfârcul pe care-l explora acum era întreg și împungea obraznic mătasea subțire ce-l acoperea. Rămăseseră doar Isis și Shah. După ce căscă din nou, Amir lăsă să coboare palma, explorând întâi groapa de sub sân, apoi câmpia pântecelui, zăbovind preț de câteva clipe deasupra buricului, pentru a se opri, la final, între picioarele fierbinți ale femeii de lângă el. Mai am dreptul doar la o încercare, își spunea Amir în timp ce, cu ochii închiși, încerca să descopere, cercetând cu mișcări molatece, crăpătura fierbinte deasupra căreia ajunseseră degetele sale. Carnea moale, pufoasă, ca și părul scurt, tuns de curând, nu mai lăsau loc de nici o îndoială. Era, cu siguranță, Shah. Aerul devenise fierbinte, dar Amir simțea și mai puternic arsura lui. O simțea în mijlocul corpului, ca pe o țepușă ce trebuia înfiptă undeva, așa cum o simțea și dincolo de pleoapele închise și unde, pe o muzică de tamburină, vedea unduindu-se trupul gol al lui Shah. Cu mișcări lente, încercând parcă să nu alunge ultimele resturi ale moleșelii în care trupul său se simțea ca într-o apă adâncă, Amir își făcu loc între picioarele femeii, lăsându-se apoi cu tot trupul peste ea. Era în continuare cu ochii închiși, era un joc pe care-l juca uneori. Era un mod de a transforma într-o necunoscută pe oricare dintre femeile lui. Era un joc și un surâs mulțumit îi apăru pe chip. Femeile știau și ele jocul și încercau să contribuie la el, dar Shah se întrecea pe sine astăzi. Se prefăcea adormită, se prefăcea că mângâierile fierbinți ale bărbatului nu treziseră nimic în ea. Părea inertă, îi lăsa lui toată inițiativa. Era exact ce-și mai dorea pentru jocul de azi. Era un semn bun, o zi bună părea să înceapă, își spunea Amir, mulțumind în gând femeii de sub el. Apoi, tocmai când se pregătea să o pătrundă, când se pregătea să audă strigătul ei ce va mima surpriza, tocmai atunci, simți pentru prima dată umezeala. O simți pe piept și răceala ei devenea deranjantă. Era un lucru care nu fusese prevăzut, nu intra în jocul lui. Savură totuși momentul în care cucerea, centimetru cu centimetru, interiorul fierbinte al femeii care prelungea jocul prefăcându-se adormită în continuare. Se mișca lent în ea, încerca să se concentreze la plăcerea lui, atent însă și la reacția ei. Shah era însă neîntrecută astăzi, reușea să rămână nepăsătoare, adormită parcă, înghețându-și reacțiile exact așa cum cerea jocul. Apoi din nou umezeala de pe piept care devenise insuportabilă. Aproape că-i venea să deschidă ochii, să vadă ce era. Dar nu putea strica jocul, era prea frumos, căută cu mâna locul, era undeva, în dreptul sânului stâng al femeii. Apă, sudoare? Duse degetul la buze, gustând. Apoi fu nevoie de câteva secunde pentru ca Amir să înțeleagă și, înțelegând, să deschidă ochii măriți de groază. Sub sânul stâng al femeii, o pată mare de sânge.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Va rog sa nu va grabiti sa-mi spuneti ca Hess nu-i un nume arab. Chiar nu e si eu stiu asta.  
Postat de catre Dragos Tudose la data de 2013-09-02 10:26:04
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE