FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
domino 2
Text postat de Spiridon Ramniceanu
DOMINO – partea a 2a


Domnul Petrică stătea comod în fotoliul lui preferat din fața televizorului. Norica s-a așezat pe canapeaua alăturată, plasată în unghi drept. Când a pus un picior peste celălalt, mișcarea a avut amplitudinea potrivită pentru ca ofițerul să poată vedea spectacolul cu toate amănuntele lui. Imediat fruntea înroșită brusc s-a umplut de o nădușeală cu broboane minuscule, ochii i s-au mărit și respirația s-a accelerat. Asistenta s-a ridicat repede, ștergându-i fruntea. Aplecată, pentru acest gest, oferea ochilor ajunși bulbucați, priveliștea uluitoare a unor sâni ce oscilau liber, fără sutien.

- Pleacă! Pleacă, îmi plesnește inima! Începuse să se simtă rău.
- Chem salvarea, domnule colonel!
- Nu… Adu-mi un pahar cu apă!
La întoarcerea din bucătărie domnul Petrică arăta complet refăcut.
- De ce nu m-ai avertizat, scumpo! Dacă mă anunțai… priveam frumusețile mai detașat! Am să te pedepsesc pentru asta! Vino la mine!
- Ai grijă, colonele, sabia cere mult sânge…
- Îngenunchează aici și desfă-ți bluza! Vreau să-ți mângâi sfârcurile! Nu mă înving, pe mine, două țâțe de muiere!
Atingerea a fost devastatoare, râdea scut, grohăia, plescăia din limbă lingându-și buzele… Ochii bulbucați nu ajungeau să cuprindă totul deodată și-i rotea căutând toate detaliile.
- Ajunge pentru astăzi! Îți trebuie antrenament pentru a rezista la așa ceva!
- Nu pleca, nu te ascunde, târfulițo, scumpo!…
- Dacă nu înghițeai medicamentul meu ai fi avut probleme! Să mă asculți mereu!
Pentru a evita întâlnirea cu cerșetoarea Norica alese alte străzi pentru a ajunge acasă. Apoi se rușină, o va lipsi de cei cinci lei dați zilnic! O găsi la locul obișnuit, își primi banii și îngână cu tristețe obișnuitele ei vorbe fără sens:
„… femeie mulțumesc, am să te jelesc, dacă mai trăiesc, când îmbătrânesc, când se înnoptează, se înflăcărează, se învârtoșează, iar se înnopteazㅔ
- Astăzi ești mai sumbră ca de obicei! Ce nenorociri prevestești? Nu primi nici un răspuns.


4.
Prima parte a dimineții Norica a trebăluit așa cum făcea mereu, apoi a venit cu cafeaua. Pentru domnul Petrică o jumătate de ceșcuță, pentru ea, doza normală.
- Să ascultăm și altă aventură dintre sutele de…
- Nici chiar așa, acolo… mai bine nu spun.
- Presupun că ai o evidență. Un om atât de ordonat și riguros nu putea lăsa la întâmplare o activitate atât de prestigioasă! Încă nu știu care femei îți plac, blondele sau brunetele?
- Toate, dar prefer brunetele, ca tine! Tu îmi aduci aminte de o doamnă care îți seamănă nemaipomenit, divorțată, fosta soție a unui ingineraș. Așa a venit peste mine, încât nevasta mea s-a supărat și a vrut să divorțeze! Dar nu putea face ea ce vrea! Nu cu mine și nu atunci. Am alungat-o, pe nevastă-mea, mai târziu, când am vrut eu, când și-a revendicat dreptul de a se considera egala mea… așa ceva nu se poate! Se deda la plăceri păcătoase, ca toate femeile nestrunite bine. O scăpasem din vedere, mă îndrăgostisem de o fetișcană simplă, dar foarte arzătoare!...
- Ești despărțit de mult timp?
- De peste douăzeci de ani. Băiatul este mare, locuiește aici, în oraș, are peste treizeci de ani. Fata, Camelia, stă la Constanța, nu vrea să mă vadă, treaba ei, nu va primi nimic din ceea ce am … Nici pe copii ei nu-i cunosc. Ei pierd!...
- Să lăsăm amintirile triste, povestește-mi despre inginereasă!
Domnul Petrică părea marcat de amintiri și se reculese zâmbind. A oftat și a mângâiat asistenta pe fese. Se aplecase să ia ceașca de cafea și colonelul ia băgat mâna sub fustă. Întorcându-se, Norica i-a dat o palmă.
- Cum poți face o așa greșeală! N-ai luat întăritorul! Vrei să ai o decompensare?
Înghețase de teamă, se aștepta la o admonestare violentă, nici el nu știa de unde luase curajul de a face acest gest. Sta nemișcat și aștepta reacția fetei.
- Mai bine te-ai pregăti de plimbare, știi că toate lucrurile se fac într-o succesiune anume!… Acum, pe bulevard, să înnebunim babele!
Norica a îmbrăcat pantaloni pescărești mulați, albi și un bluzon albastru închis, lung până la jumătatea feselor. S-a impus repede tuturor gură-cască, precum și altor persoane atente la frumusețile din jurul lor. N-au parcurs tot bulevardul, domnul Petrică a insistat să se întoarcă.
- Te supără inima, colonele? Nu renunța la acest soare minunat, nu știm dacă mâine…
- Ba, din contră, mă simt excelent, dar vreau să-ți respecți promisiunea!
- De ce te grăbești? Ar fi bine să ne încălzim la fiecare rază de soare!...
- Eu vreau să mă bucur de întunecime și de … alt fel de fierbințeală. Tuși scurt. Vei afla tu!
Norica îl strânse de braț, apropiindu-l și șoptindu-i la ureche:
- Nu fi misterios! Hai spune…
- Mă cam joci pe degete, târfulițo! Îți vei primi tu pedeapsa!…
Ca de obicei, la întoarcere, Norica a făcut o ceașcă de cafea pentru ea și foarte puțină pentru colonel. Așezat în fotoliul său aștepta înfrigurat spectacolul aerian al picioarelor, chiar dacă erau îmbrăcate. Pe farfurioară, alături de ceașcă, o jumătate de pastilă.
- Astăzi vor fi solicitări mai mari, întăritorul este dublu. Dar nu-l lua acum, nu a sosit timpul lui! Știu exact când îți va fi necesar. Privește puțin aici!
Norica desfăcea cu grijă, unul câte unul, nasturii micuți și deși ai bluzonului, răsucindu-se și punându-și în valoare formele. Ochii bulbucați ai domnului Petrică arătau că primea din plin șocul imaginilor dăruite cu nonșalanță de asistentă.
- Apropie-te! gâfâi el scurt.
În pași de dans, cu piruete care desfăceau bluzonul descheiat, se apropia de fotoliu.
- Ai transpirat!
Când s-a aplecat să-l șteargă cu batista i-a prins amândoi sânii în palme și i-a strâns. Ea a țipat cochetă, lovindu-l peste mâini. I-a pus palmele pe umeri și cu sfârcurile l-a mângâiat pe obraji. Răsuflarea deveni agitată, neregulată.
- Te-ai săturat?
- Nu!
- Acum înghite întăritorul, altfel situația ar scăpa de sub control! Am să-ți povestesc ceva… Și ai să vezi! Ți-am promis spectacolul total…
- Și nu numai atât! Vreau să te simt! spuse el după ce înghiți jumătatea de pastilă
- Crezi că eu voi rezista departe de tine? Urmărește linia piciorului, a gleznelor de iapă de rasă, în călduri! Crezi că eu nu… că eu n-am sânge? Acum privește fesele, vezi cum las încet, încet, foarte încet, pantalonii, vezi chiloții roșii cu dantele? Mângâie puțin, simți catifeaua pielii, fierbințeala ei, fermitatea mușchilor? Și acum cu fața, vezi ceva sub dantelă, ceva mai închis la culoare, o negreală, o întunecare a vederii, a minților?
Îl lăsă să-i sărute buricul, abdomenul ferm, în timp ce el mângâia posteriorul.
- Îți plac, nu? Ar trebui să-ți amintească ceva! Mai poți să te gândești? Iată, ți-am promis, asta fac eu în fața unui bărbat adevărat!… Ce vezi îți place? Răspunde și tu! Spune ceva… Te bucuri? Îți amintești acum?
- Da… Adică nu știu ce să-mi amintesc, dar ce văd și mângâi, îmi place! Mă obosește puțin!
- Este o stare trecătoare, apoi, să vezi ce bărbăție!... Uite, suge puțin la țâță, să te întremezi! Chiar nu-ți amintește corpul meu de nimeni? Poate, dacă te concentrezi asupra codrului negru, periculoasa pădure cu ascunzișul ei… Sau crăpătura misterioasă unde vei trimite un cercetaș, vrei, neapărat, să afli ce se ascunde acolo, în despicătura adâncă din pădurea neagră… Mai ții minte cui spuneai așa? Sau tuturor cuceririlor tale le repetai aceeași poveste? Spune, care este adevărul?
Domnul Petrică, încălecat de Norica, abia putea respira dintre sânii ei apăsați pe față. Transpirația, emoția, slăbiciunea îl gâtuiseră. Încerca să o îndepărteze de el cu o mână, dar numai bustul avea nevoie de mai mult aer, în timp ce cu cealaltă mână continua să maseze pielea catifelată de pe fesele ei, ținând-o aproape. Femeia nu dorea să plece, chiar se mișca într-un fel anume, stimulator și înnebunitor.
- Așa îi spuneai si fetei aceleia, Tina? O mai ții minte?
- Nu trebuie să ne gândim la altceva acum, avem de făcut numai noi doi…
- Ia să vedem cercetașul! Ce facem, domnule Petrică, iscoada dumitale este… cam bleagă! Nu era așa cu mulți ani în urmă, când o cercetai asiduu pe Tina. Hai, spune, măcar ți-a plăcut? O aduseseși acasă, după plecarea nevestei tale cu copiii și, din prea mult zel, a rămas gravidă. Nu se poate să uiți! Te-ai gândit cum să scapi de ea și de copil. Cum, altfel, decât abandonându-i! Ce zici de așa poveste?
- Minciuni, minciuni, n-am fost eu tatăl! Când a venit la mine era borțoasă, am făcut socoteli și… De ce-mi spui mie toate acestea? Eu am ajutat-o să plece în nordul țării, să nască printre ai ei, nu la mine, un străin. Este o calomnie!
- Cum ai putea demonstra că era gravidă atunci când ai cunoscut-o, doar a născut la un an și jumătate, de la mutarea la tine? Sau, poate, nu te gândești la Tina? Ați plecat amândoi cu trenul și tu ai coborât într-o gară oarecare, abandonând-o fără bani, în luna a șaptea!
- Nu puteam lipsi de la unitate! Mă dădeau dezertor dacă nu ajungeam până dimineața! Mă acuzi de ceva? M-am enervat și nu mai sunt bun de nimic! Te voi pedepsi…
- Porcule, așa se vorbește cu o femeie? Ajunsă într-un oraș necunoscut a născut o fetiță… Așa m-am născut eu, la șapte luni, din mama Tina, Ecaterina Vlase și tată… Bănuiești cine este tatăl? Ai în brațe chiar propria ta fiică, dezgolită, așteptând să-ți trimiți cercetașul în crăpătura din codrul întunecat, așa cum făceai cu mama mea… Îți violez propria progenitură…
- Tu ai vrut!
- Am văzut până unde duce bestialitatea… Nu conta că puteam să fiu, și chiar sunt, fata ta, voiai să vezi cum îmi dau jos chiloții în fața unui bărbat? Și voiai și restul, tot ce se poate face cu o femeie!
- Lasă-mă, ridică-te, mă simt foarte rău, nu mă pot lupta cu tine. Acuzațiile și parșivenia ta m-au descumpănit și epuizat. Cheamă salvarea!
- Nu, până nu asculți și restul povestirii, tragediei. După naștere a găsit un om la care a fost găzduită. Plata se făcea … așa cum plătesc toate femeile neajutorate… Îți închipui ce înseamnă faptul acesta? Și nu numai pentru el. Să fie clar, a devenit prostituată! Așa m-a crescut un timp, perioadă în care tatăl meu nu s-a gândit la fiica lui. Era fericit că scăpase de o pacoste și se distra ca un cavaler!
- Cheamă salvarea, Norica!
(va urma partea treia)

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE