FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
domino - 3
Text postat de Spiridon Ramniceanu
DOMINO –partea 3
- Inutil, nu are cum să te ajute! Vei muri peste zece minute… În primele cinci am să termin ce am de spus, iar restul de cinci minute sunt rezervate pentru ultima rugăciune. Întăritorul, jumătatea de pastilă înghițită, este nepotrivit pentru boala ta, este otravă curată! Se adeverește socoteala mea… Nu vreau să pierzi nimic din minutele mele!
- Mor!… Norica… salvarea!…
- Când s-a îmbolnăvit de SIDA m-au dus la orfelinat… Știi cum crește o fată acolo? La treisprezece ani m-a violat directorul, el are dreptul seniorului, apoi toți ceilalți, conform ierarhiei, profesori, pedagogi, urmați de băieți, de la cei mari, până la cei care te pot trânti și desface picioarele să ți se vadă crăpătura din codrul întunecat! Dar asta este o altă poveste! Mama a murit peste un an din cauza unei hepatite grele, luată nu se știe cum. Înainte de a muri mi-a spus toată povestea! N-am priceput mai nimic, dar am memorat toate vorbele, „le vei înțelege tu când vei fi mare”, mi-a spus. Nu știa, biata de ea, cât de repede se vor desluși… Am întâlnit un domn… a fost tutorele meu, am supraviețuit datorită lui, dar… plata se face numai cu favoruri sexuale! Cam asta a fost tot! E timpul să intri în rugăciuni!
Domnul Petrică respira greu, horcăia, nu vedea… Pierduse contactul cu realitate. Câteva minute jugulara a pulsat slab… dar era dus. În timp ce se îmbrăca, schimbând pantalonii albi cu fusta înflorată și largă, Norica verifica semnele vitale, avea în față un cadavru. A telefonat la salvare și a făcut circul de rigoare cu vecinii. Doamna Mara părea cea mai afectată.
- Aveți numerele de telefon ale copiilor? Vă rog să verificați, spuse ea celor prezenți, nu am luat nici un ban! Sunt acolo, în dulap, cred că știți, doamnă Mara?
Medicul de pe salvare, o femeie tânără și foarte frumoasă, a ascultat distrată relatarea, cercetând, în același timp, dosarul medical al bolnavului. A ridicat din umeri și a semnat un act de constatare necesar medicului de familie pentru emiterea certificatului de deces.
Băiatul domnului Petrică a sosit repede, nu părea marcat de eveniment, era preocupat mai mult de verificarea bunurilor și banilor. Doamna Mara, cunoscând și alte amănunte, a fost utilă la descifrarea conturilor bancare…
Toți păreau preocupați de câte ceva, așa că Norica a plecat luându-și la revedere de la fiecare în parte. În stradă, bucuria care ar fi trebuit să o năpădească după atingerea acestui plan îndelung premeditat se lăsa așteptată. Nu credea, acum după ce totul se terminase, că toate blestemățiile din lume trebuiau pedepsite cu moartea. Dar, amintindu-și înjosirile suferite în lipsa unui tată care s-o protejeze, se simți bine că desăvârșise uciderea, trase aer în piept, hotărâtă să uite toată partea trecută și urâtă a vieții ei.
Soarele după-amiezii, blând, o invită la plimbare pe bulevardul umbrit. Cu numai trei ore în urmă trecuse, prin aceleași locuri, la brațul domnului Petrică. Acum, acesta era mort, își primise pedeapsa… ei.

5.
Ajunsese în apropierea stației de benzină,
- Ce avem noi aici? Stai, fă, puțin, unde fugi de mine, nu-l mai recunoști pe Calai? Uită-te, mă, Liță, după ce faci tot ce ți se cere, ești ignorat! Îți place cuvântul ăsta? Am limbaj…
- Vă rog să vă dați deoparte! Nu am nimic comun cu voi! Dacă nu vă îndepărtați chem poliția. Și nu vă văd bine! Unchiul meu este maiorul Iorgulescu. Este cunoscut…
- Tocmai de asta ne temem cel mai puțin. Știi ce i-aș povesti eu polițiștilor și unchiului tău, Sandu Iorgulescu? Cum am cotonogit noi doi o tipă… pe doamna Constanța, asistenta… de a intrat în spital! Pentru așa ceva se face pușcărie, dar a meritat! Bune, foarte bune cinci milioane! Dar, frumușico, ai mai promis ceva!
- Nu știu despre ce vorbiți! Aiureli născocite de delicvenți!
- Liță, dă-i un șut în cur, poate i se ridică mintea la cap!
Lovitura pornise înainte de a se termina vorbirea… Norica deschise gura pentru a urla, sau poate pentru a chema ajutoare. Pe lângă ei treceau oameni și mașini, cineva ar fi luat atitudine, societatea nu este mereu pasivă! Gura deschisă a femeii s-a umplut de gazul paralizant eliberat dintr-un spray… și tras în adâncul pieptului. Tinerii au luat la braț o prietenă nu tocmai stabilă pe picioare, au condus-o la automobilul rablagit aflat aproape și au pornit în câteva secunde. Calai conducea repede pe străzile lăturalnice, în timp ce Liță se lupta cu împotrivirea slabă a femeii.
- Are niște copane grozave, da, ne vom simți bine… Îmi vine să mă bag în ea acum. Fusta Noricăi se ridicase dincolo de limita decenței.
După cinci minute au trântit-o pe patul murdar din camera de la stradă a casei părinților lui Calai.
- De unde ați adus și drogata asta, mă? Să nu vă bateți joc de ea…
- Stai fără grijă, o s-o luăm cu binișorul. Când se va trezi ne va mulțumi frumos.
- Tot măgar ai rămas! Pentru viol se iau mulți ani…
- Nu vezi că ea vrea, a venit de bunăvoie!
I-au tras doar fusta și au descheiat bluza.
- Ia privește, Liță, ce negreață frumoasă se ascundea sub cârpe! De ce o acoperi drăguță? Și ce bubiță delicată ai, că n-am mai văzut așa ceva… sunt foarte curios să cunosc… Ce zici, Liță, ce are ea?... Liță, este o fierbințeală aici, de te scapi… N-am mai întâlnit așa strâmtoare fierbinte… M-a terminat putoarea… Răzbună-mă, Liță!
Norica începea să se dezmeticească și să conștientizeze ce se petrece cu ea. Oroarea o cuprindea odată cu panica. Zbaterea deveni violentă și Liță o plesni peste față. Sângele se scurgea cu un firicel subțire din nas.
- N-o lovi așa tare, nu vreau s-o omori, îmi mai trebuie.
În următoarea oră a fost folosită în toate felurile. Dacă se împotrivea, o băteau.
- Întoarce-o Liță cu bucile în sus! Și pleosc, pleosc, patru cinci palme săltau pe fesele ei rotunde și tari, ca două mingi. Nu mai îndrăznea să țipe, știa că nu i-ar fi îmbunătățit soarta. Se lăsa iar în voia lor. După două corecții s-a predat… O ardeau fesele, dar părea un foc ce aducea o schimbare, îi făcea bine, chiar ar mai fi vrut… Și curios, chiar în clipa aceea a simțit teroarea unui orgasm de nestăpânit. După ce o bătuse bine o penetrase Calai… Când ea a ridicat puțin fesele și a participat cu mișcări scurte și abia reținute, mădularul violatorului a căpătat o nouă dimensiune și o altă valoare, iar nebunia care a urmat, a exclus definitiv ideea de neparticipare benevolă, totală.
- Ce ți-am spus eu, Liță? Vom primi mulțumiri pentru o așa bucurie…
- Eu zic să-i frângem gâtul! O să ne aducă numai belele, va pleca de aici ca din pușcă, drept la Poliție, să verse… Am încurcat-o rău, Calai!
- Mă, Liță, mă, ești prost! Ai văzut ce mai fericire pe ea? Cum să lase ea din mână oul de aur? Ne va căuta cu limba scoasă ca să-i facem o tragere pe cinste! Unde mai găsește ea așa ceva? Schilozii au pierdut tăria! Ce zici, fă, mai vrei odată?
- Numai cu tine… dar altă dată! Acum sunt sătulă, adică am… pentru mult timp!
- Nu chiar așa de mult, peste două zile te prezinți la poziție, gata crăcănată! Auzi, fă?
- Cum ne găsim?
Calai se bucura de un sfârșit așa de ușor, pentru ceea ce ar fi putut fi un scandal. Mândria îi fusese sensibilizată de dorința fetei de a se întâlni numai cu el. Își promise o orgie totală.
- Vii acolo de unde te-am luat, la ora patru, să avem timp… Ferește-te de prostii! Noi ne pricepem la încuietori, fără turnătorii! Nici nu știi de unde îți vine moartea dacă încerci să ne păcălești.
- Te prostește, mă, Calai!
- Cunosc eu marfa! Să mergem, o lăsăm de unde am luat-o. Pune-i un cearșaf în cap, să nu vadă de unde pleacă!
- Pe mine mă lași în stație, la Cărbuneanu!
După ce a coborât din mașina rablagită a lui Calai, acesta a chemat-o la fereastra coborâtă a portierei:
- Cum te cheamă, fato? Ne-am distrat așa de bine și nu ne cunoaștem!
- Frusina, dar mi se spune Norica. Îl mângâie după ceafă și-i trase o palmă amicală. Ai merita să fii… omorât! Așa, câteva zile să zaci sleit… oricum, eu îți mulțumesc, dacă te luai după fraierul acela de Liță puteai să faci o mare greșeală și te lipseai, astfel, de multe bucurii! Să-ți spun, sinceră, chiar mi-a plăcut să o fac… cu tine!
- Putoare, am să-ți arăt eu ție! și demară cu un zgomot de table dezmembrate.
Norica porni spre casă. Soarele apunea și ultimele raze o luminau drept în față, chiar o orbeau. Închise ochii, se împiedică și căzu pe trotuar. De fapt primise o lovitură cauzatoare de moarte!
Lângă ea apăru cerșetoarea, îngâna, ca de obicei, un cântec nătâng pe care nimeni nu se străduia să-l înțeleagă.
„ Căprioară, surioară, prin pădure umblătoare, prin desișuri pășitoare, omul tare vrea să te omoare, până ce moare, un alt soare, căprioară, surioară, dacă zboară o să te doară, surioară, zboarㅔ
Cineva de la stația de benzină a telefonat la Poliție. Au sosit imediat cu o mașină a Salvării, medicul însoțitor era tot femeia aceea foarte frumoasă.
- O cunosc pe fata aceasta! Era asistenta unui muribund! De fapt murise, comenta ea în timp ce verifica semnele vitale. Trăiește, aduceți masca de oxigen! Când a întors-o cu fața în sus un firicel de sânge se scurgea printre firele de păr scurte. Văzu proiectilul înfipt în craniu, dar rămas puțin afară. Nu credeam că se poate așa ceva! Este un miracol că n-a murit!
Ajunsă la „Urgențe”, au trimis-o direct în sala de operații, iar un medic tânăr, fără experiență, s-a gândit că nu are altceva de făcut decât să tragă proiectilul afară. Știa că așa ceva se păstrează, la dat unei asistente, să-l predea Poliției.
- Înțeleg despre ce este vorba, domnule doctor! Să știți că este al patrulea atentat în țară și al doilea în orașul nostru. Ceilalți au murit, în cazul acesta de ce nu a intrat tot în țeastă!?
- A fost tras de foarte departe, presupuse medicul. A fost lunetist, sau s-a tras cu pistolul?
- Nu deosebiți un glonț de carabină de unul de revolver?
- Eu protejez viața, nu o agresez! Păcat de fata aceasta frumoasă! Va rămâne, cu mare probabilitate, oarbă. Datorită inundării creierului cu sânge, un timp va fi paralizată, dar s-ar putea înzdrăveni. Nu-mi închipui cum va trăi oarbă!? De fapt, nu este singura…
Armurierii au verificat proiectilul, provenea de la aceeași armă, dar se trăsese de la peste o mie două sute de metri. Pe hartă au tras un cerc cu această rază, dar nu se potrivea, în stânga fetei se găsea o construcție înaltă. Apoi au priceput, din cauza soarelui fata a întors capul spre dreapta, așa că partea stângă a craniului s-a oferit liniei de tragere a asasinului. Pe acoperișul unei hale părăsite au găsit unele urme, dar neconcludente, nefolositoare pentru depistarea criminalului. Trebuiau să aștepte o altă crimă, doar așa ar putea să apară alte indicii.
(va urma partea 4)


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE