FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
πατριώτες (patrioții) - actul unu bis
Text postat de Dragoș Iovan
În carmangeria lui Ashuryugot, "unsurosu'", un chaldean tuciuriu și burtos, printre hălci de mînzat, buturi de oaie și căpățîni afumate de porc.
EPIGRAMATIKOS:
-Băi, comeseni, cre' c-am găsit omu' care ne este de folos.... un adevărat profesionist al manipulării, plin de perversă imaginație și talente felurite!
CIOCATRIX (rozînd o coastă de porc):
-Da, da, astea cu imaginația mi-s și mie de folos cînd umblu pe sub catrințe...cu tendințe pur artistice, nu vă gîndirăți la prostii!
SKOULAKI (sugînd un os cu măduvă):
-Da, da, rîndurile noastre se îngroașă, ceea ce-i un semn bun că zilele conspiratorilor îs numărate.
EPIGRAMATIKOS (cu oarecare pompă):
-Băieți, vă prezint pă musiu Metafrastís, mare tălmaci de britonă, saxonă, galo-latrină și proto-spargă!
Din umbră se desprinde o siluetă mătăhăloasă, purtînd o tunică întunecată cu glugă.
METAFRASTIS (descoperindu-și țeasta mare, osoasă, acoperită cu lațe încărunțite):
-Salve, stimabililor, sunt onorat că mi-ați solicitat serviciile...pe cine vreți să traduc?
AFERAKIS (voios):
-Aaa, el îl cunosc pe maestru...e cel mai capabil în încîlcirea ițelor, în fluturarea fițelor și agățarea pipițelor. Nu e nevoie să-i răsfoiți CV-ul, faptele vorbesc de la sine. Cînd se întoarse Heracles cu poamele hesperide cine credeți că i-a șterpelit traista, lăsîndu-l cu buza umflată? Da' cînd Iason vru să-și reia aventurile, pas de mai găsi galera-n port, demult i-o arvunise maestrul pentru cinci carpete persienești și-o baniță de smochine...
METAFRASTIS (plictisit):
-Stai binișor, Afy, ești prea amabil...așadar cine-i omu' care trebuie legat? Dacă vreți vi-l atașez la pachet în cătușe de muntele Elbrus să-i toace țațele, cațele și becațele, rînza și ficații!
EPIGRAMATIKOS:
-Pă ei, pă mama lor, că vor să ne despoaie de privilegii pe noi, care am binemeritat de la patria Ahee!
METAFRASTIS:
-Dacă-i nevoie am să-i bag în draci de vor bîțîi de frică și le-o pica cordu'n nădragi....voi urla ca leul din Nemeea cînd îl duse ăla la tăbăcărie!
AFERAKIS:
-Cred că ar trebui să fim precauți, pragmatici și vicleni ca vulpea.
METAFRASTIS:
-Spuneți-mi Ulise, am să-i fraieresc de mă va pomeni și Homer.
EPIGRAMATIKOS:
-Lunecoși și letali ca un șarpe...
METAFRASTIS:
-Mama mă alinta și Hipocrat...mă voi încolăci pe sceptru, voi sîsîi veninos, voi fi alunecos, voi fi mai letal decît Typhon, p'onoarea mea.
EPIGRAMATIKOS:
-Așa, așa...cît ne costă?
METAFRASTIS:
-De obicei lucrez cu ora, da' fiindcă-mi sunteți simpatici vă fac o reducere, să zicem o mie de drahme pe zi, plus bonificații, am o familie numeroasă.
EPIGRAMATIKOS:
-Opt sute și vinaț la discreție!
METAFRASTIS (apucă o jumară și-o mestecă tacticos):
-Nouă și-s al vostru...

Casapul Ashuryugot apare în cadrul ușii cu spinarea aplecată. Epigramatikos îi face semn să se apropie.

ASHURYUGOT:
-Săru' mîna, baștanilor, vă caut-un jupîn, zice că-i trămis de hăt-dăparte dă păstă apa a mare și-are o voroavă cu voi, mînca-v-aș!
EPIGRAMATIKOS:
-Să intre, da' caută-l pîn țoale să n-aibe vreo custură, vreun denunț!
Pe ușă intră un ins scund, chelios, cu nasu' mare și hlamidă bleu, cusută cu fir de aur și briliante false.
AFERAKIS (sculîndu-se picioare, aplaudă entuziast):
-Poftiți, poftiți, excelență, v-așteptam să ne vizitați!
GARGARIDE:
-Bonjur, ave, kalimera, kalispera, hau du iudu!
CIOCATRIX (aparte către Epigramatikos):
-Cine-i pirpiriul?
EPIGRAMATIKOS (în șoaptă):
-Ce drac' te ramoliși, nu-l mai recunoști? E înaltul trimis al împărăției atlante, veni să ne tragă de urechi....(către Gargarides): poftiți, poftiți, excelență, serviți ceva? O momiță, un șoric, o atenție, o maslină?
CIOCATRIX (bombănind):
-Îl credeam mai înalt și mai zdravăn...dacă jidanu' ăsta e atlant, io regele Iudeei!
GARGARIDE (apucă cu două dește o bucată de pastramă):
-Mersi, mersi, da'i coșăr? nu vrau sa ma stric la mațî, m'anțeleji dumneata?
SKOULAKI (scobindu-se între dinți cu o așchie):
-Fileu curat, rîtan garantat... Da' io parcă te-aș cunoaște de undeva pe matale....
GARGARIDE:
-Să poati, să poati, io țircul mult, pîn tot mapamondu' am cunoștință...
SKOULAKI:
-Bată-te să te bată! Nu ești tu fecioru' lu' Vițălștain, haham în tîrgu Buhușilor? Vițălștain ăsta era mare pișicher, te belea cît ai zice mazel tov și-avea o droaie de copii, unu mai rîios și mai slinos ca altu'...
GARGARIDE:
- S'avem pardon, dumnita mă confunzi, giur pă ce-am mai scump, p-acreditarea mea că n-am calcat în veci la Buhuși.
SKOULAKI (rîzînd gros):
-Las'o dreak, mă Marcule, ce nu-ți aduci aminte cum te-am scos io dîn ghearele unor migratori alamani care vroiau să te-atîrne de-o cracă!
GARGARIDE (radios):
-Valerică, tu ejti? Ptiu-ptiu-ptiu să nu te deochi, că nu ti-am vazut di'un car di ani...bini, sanatos, ai tăi șe fac, tăt la paduri-n codru dies undi sterii gîrlă ies?
Se îmbrățișează și se bat cu veselie pe spinare.
EPIGRAMATIKON (lovind cu un ciolan într-o tingire):
-Bun, acum dacă am făcut prezentările s-ascultăm cuvîntul excelenței sale din partea marelui frate atlant de la soare-apune!
Toți aplaudă, iar Gargaride ajutat de Skoulaki se urcă pe-o tejghea printre cărnurile tranșate.
AFERAKIS:
-Da, da să ne vorbească o voce a democrației autentice!
GARGARIDE (scoate un papirus, îl desfășoară și-și drege glasul):
-Dîn partea satrapiilor atlante, vă zîc voă: să fie pace....
Toți aplaudă și strigă-n cor: "Să fie!"
GARGARIDE:
-Să fie prosperitate, că dacă nu-i, dijaba mai ne ostenim!
(același joc): "Să fie!"
GARGARIDE:
-Neguțătorii atlanți să nu plătească zeciuieli cînd dăsfac mărfșoara....
EPIGRAMATIKOS:
-Da' nouă ce ne iasă din gheșeftu' ăsta?
GARGARIDE:
-Ciubucuri și bacșișuri...fără număr, plimbări pîn străinătățuri....
CIOCATRIX:
-Atuncea-i bine, tot voiam eu să cunosc vădanele atlante!
GARGARIDE:
-După ce batim palma, fașim pă din două...acu dăspri alte alea, am preț și tarif șinstit la fiteșcari, numa să vreți!
AFERAKIS:
-Da' despre părerea Atlantidei în legătură cu lovitura de stat ce ne spuneți?
GARGARIDE (rîzînd):
-Hai că iejti simpatic...Atlantidei i să flutură dă asta...v-a lovit careva? palițî-l îndărăt...oficial, să-nțălăgi am să urechez așa ciata lui Pontius, Pilatus, Krinolatus et.comp.cum să cuvini: " musiu, ați lezat, da' ce zîc eu lezat, ați compromis foarti tari democrația, fir'ar mama ei a dracu!"
Toți în cor: " Brava, jos, nemernicia pontilată, jos crinu, sus trandafiru' cu boboci portocalii!"
La un semn al lui Epigramatikos în încăpere intră un taraf compus dintr-un țambalagiu, doi scripcari și naist care încep să cînte cu foc un imn lălăit fără note.
Cei prezenți, Gargaride suit pe masă adoptă o postură țeapănă cu dreapta la inimă, cîntă următoarele versuri:

" Lăudat fie vițelul de aur,
Care-n milenii ne-a-ndestulat
Și ne-a-ngrășat ca nație măreață,
Să cucerim, să cucerim lumea toată,
Cauza noastră vede oricine că-i dreaptă
Iar deviza fîrtați să ne fie:
Noi credem în ban și-n căpătuială,
Stindardul împestrițat cu aur și stele
Să fluture-n veci biruitor!"

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Păi cenzore, dacă lași "că camul", explicația către savantu cioacă kare mă acuză de că... mă rog, să evităm rimele impardonabile! - mă acuză de cacofonie, în timp ce eu îl sfătuiesc să caște retina mai bine, că nu prea e ce crede el, asta de ce nu lași vederii?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-07 13:29:39
         
 
  cenzore,
"că cam"!
De ce nu aporbi comul?
Ți se face rușine cu cioacă?
Păi, di șe bre?
Că el maestru grămătic!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-07 12:57:58
         
 
  Lozincă posibilă pentru refrendum:

HAI LA REFEREN...DUM-DUM!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-07 09:09:44
         
 
  "Dar mai asteapta putin, ca vine referendumul si stii, diasporaaa...." (scllluptoru pervers)

Așa ați pus gheara pe putere, așa v-ați menținut în cîrca României, potăi băsiste! Prin furt, minciună, manevre de culise, propagandă deșănțată, control ocult al mijloacelor de informare. O, și cu cîtă nonșalanță recunoașteți chestia asta!... Ba chiar găsiți un motiv de mîndrie, care trebuie evocat în agora, – nu v-ar mai răbda pămîntul!

Îmi amintesc, cu ceva vreme în urmă: tot încercați să fiți mai discreți, să vă țineți gămălia la cutie, să păstrați aparențele. Chiar și pe aici, prin pătrățica asta de spațiu, care nu reprezintă nicio infimitate din geografia politică a României, chiar și pe aici v-ați infiltrat. Nu mai puțin de 9 (nouă) propagandiști portocalii, la un număr ridicol de useri. De fapt, fără vreo patru-cinci anti/băsiști, unii destul de sporadic făcînd act de prezență, saitul ăsta a devenit, și el, vai! oficină a prestației voastre mizerabile.

Căci ordinul: „băsiști, vă ordon: ocupați toate nișele de informare”!, a fost urmat cu un zel ucigaș, mizînd pe naivități academice, drăgălaș plutitoare în norișorii rozalii ai pildelor generos-didactice, naivități care sunt gata să piară pe altarul sacru al principialității. Altar pe care stau gravate cuvinte înălțătoare, glăsuind cum că adversarii (dușmanii, perverșii) care dau la gioale, trebuie tratați cu mijloace regulamentare. Pe fraiereala celor care au astfel de idei extrem de greșite despre cum trebuie să reziști asaltului carnivor al hienelor umane, pe sfințenia asta de mieluți ai domnului mizează corifeii clanurilor mafiote. Ca dovadă, atacul fulgerător, fără replică al USLului asupra gealților pedeliști. Dacă ar fi tot parlamentat și ar fi tărăgănat, pa răsturanare de la putere a corcodililor portocalii!

Mda, tot făceați pe domnii, o tot ocoleați, o tot fredonați, mică clică de băsiști deversați aici! Cu timpul, provocîndu-vă, v-ați deconspirat. V-am mirosit ce hram purtați și, încet-încet, v-am smuls masca propagandistică de pe față. Acum, ca o compensație a pierderii jocului, simțiți josnica nevoie să vă și lăudați, ba chiar să sugerați cum că ai voștri brazi cu mucii pă piept mai au mijloace de a răsturna rezultatul, nu e totul pierdut.

Da, mai aveți, căci sumele exorbitante care s-au întreținut acest uriaș aparat de propagandă încă nu s-au epuizat. Ați supt de la țîța României tot ceea ce putea fi contabilizat ca mijloace financiare active. Ba, mai mult, ați supralicitat, împrumutînd zeci de miliarde valută, concesionînd și viitorul nostru. Tot ședeam cu niște prieteni și făceam socoteala banilor care se adunau și cheltuiau în administrația centrală. Cum o dădeam, cum o răsuceam, nu dădeam de urma lor. Se subtilizau cu iuțeala fulgerului și dispăreau în canalele secrete ale mașinăriei de partid.

Căci – lucru știut din vechime: cum poate fi ținut un popor sub călcîi? Simplu: ocupi toate cîmpurile de forță ale statului cu inși flămînzi de parale și putere, selectîndu-i pe criterii clare de lipsă totală de scrupule, făcîndu-i părtași la jaf, complici care nu vor părăsi în veci puntea vaporului, căci ar însemna să se înece, și gata, ai armata necesară pentru a menține sub ocupație o masă mare de oameni. Toți reuniți sub același stindard, ascultînd orbește, ierarhic, de Primul Mare Ordinar, în măsură a se păcăli și pe sine, cînd se uită-n oglindă.
E elementar.

Acum vii, șărșăle, și spui, rînjind: „he, he, he, nu uitați diasporaaaa!...”
Nu, nu am uitat și nu am pierdut din vedere lucrul ăsta. Chiar mînuța ta de înger drăgălaș a dezvăluit asta. Mă rog, știm și noi, nu ne-ai spus o noutate, dar o ticăloșie scoasă la interval cu atîta lejeritate, chiar din partea ticăloșilor, este în măsură a aduce o notă de „coloare” în peisaj!

Păi, să facem socoteala, judecînd la extrem: puteți fura cca. 3 milioane de voturi în străinezia.
În țară, la cît de pornită-i lumea – acum, căci nu excludem total posibilitatea că mai poate fi prostită! – pot veni la vot cam 9 milioane de oameni. Să zicem că, și pe aici, la o popularitate de 10%, mai haliți un milion de voturi. Scor: 5 milioane la 4. Ați luat-o-n freză!
Problema va apărea la o prezență scăzută la vot, în țară. Sub 40%. Asta înseamnă cca. 7 milioane. Rezultat: 3 – 4.
Deci, vă păstrați căpcăunul în fruntea statului!

Dar alegerile, de curînd petrecute, nu ne duc la concluzia că lucrurile s-ar petrece după acest scenariu: aversiunea de băsescu nu s-a consumat numai dînd de pămînt cu patridul lui de șulfe. Românii abia ce-l așteaptă al cotitură, să-l chelească pe însuși tartorul lor! Dacă mai are ce. Poza lui zîmbăreață și jucăușă, pe care o afișează, chipurile! cu seninătate, nu vine din convingerea interioară că lucrurile vor fi răsturnate în favoarea-i. Ci din doza de patru cuburi de gheață, servite la separeu, fie cînd Crin Antonescu a luat cuvîntul, iar băsescu, ofticat pînă în măduvă, s-a dus să se abțiguiască oleacă, la toaletă, spre a prinde curaj; fie, odată ajuns la Cotroceni, cînd avea libertatea să-și verse sticloanța întreagă pe gîtlej. Și a dobîndit un un curaaaaj, vericăăăă!... Hă, hă, hă, hăăă... mă duc în uikend!

Bon.
Ce va încerca...
Cîteva diversiuni ordinare. Anume, va asmuți procurorii personali pe x sau y, persoanje care nu au prea mare credibilitate în rîndul electoratului, chiar dacă fac parte din USL. A dat cîteva indicii în bahicele lui discursuri.
Va arunca petarde de fum, în stilu-i obișnuit.
Va perora, scoțînd din străfunduri, la lumină, întreaga-i perversiune cu care este dotat nativ.
Își va ambala la maximum tot vehrmachtul de guzgani internauți și din presa scrisă și vizuală.
În fine, va face și va drege!
Ceva-mi spune, însă, că va fi un fîs!
Hitler, c-a fost hitler, nu un amărît de bețiv eșuat la mal, din pricină că și-a băut bărcile cu care se da pe mări șin oceane, și tot s-a dus dracului, în final!

La toate astea aș adăuga hotărîrea absolut inflexibilă a românilor de a scăpa de căpcăun. Simt că e aceeași înverșunare care i-a animat cînd au scăpat de ceaușescu. Se vor duce la vot, nu doar ca să voteze împotrivă, ci ca să se răzbune. Ori asta este o motivație cu mult mai puternică decît o simplă exercitare a unui drept constituțional.
Așa că, șărșăle, mai puteți rînji – tu și ciracii tăi – cam vreo trei săptămâni.
După aia, mai poți da o fuguță pînă-n insulele Pacificului, cu restul de stipendii maro care ți-au mai rămase prin poznare, din banii noștri, să mai pupi pe buci o vafină încinsă de căldurile tropicale, în niciun caz de prezența ta donjuanistă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-07 09:08:54
         
 
  GATA!
S-A TERMINAT CU BĂSESCU!
Am sentimentul unui nou decembrie 89!
Nici nu pot să mă bucur, căci ajunsesem a crede că nu mai putem scăpa de căpcăun!

Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 20:55:30

Sa vezi ce feritit vei fi si ce trei imbelsugat vei avea de-acum incolo, JenicĂ !
Dar mai asteapta putin, ca vine referendumul si stii, diasporaaa....
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-07 01:22:52
         
 
  Nu cred.
E dus.
Tot întîlnesc inși care cică ar vota la zece mîini, numai să nu-i mai vadă moaca perversă.
(Azi, stînd pe-o bancă, în fața unei instituții, am avut plăcutul prilej să văd oameni simpli care erau revoltați de ideea "loviturii de stat"!
"Al dracului bandit, ziceau, el dă lovituri de stat în fiecare zi, cu biblia-n mînă, și nu mai urlă nimeni! E anticristu, dom'le!"

Și, la urma urmei, ce să mai facă căpcăunul?
Prea îl supra/apreciem.
Ai lui nu mai au botoanele-n mîini.
Nu mai pot să fure fără nicio jenă, așa cum au mai făcut.
Argumentele lui? Oooo, nici dracu nu i se mai uită-n gura mincinoasă. Nici pricolici nu este. Gata, mîine îi fac o colivă și i-o mănînc!
Sărbătoresc!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 23:53:38
         
 
  nu, Ioane, nu suporta comparatie, dupa mine ziua de azi nu e o data memorabila...iar pronosticuri e prematur sa faci, marinelul e redutabil in singurul lucru pe care-l stie, tertipuri jegoase, innodarea parimelor si cistigarea cu orice pret, prin orice mijloace, a luptei. cei care au ignorat aspectul asta crezind ca-l pot bate cinstit au fost niste zevzeci si din pricina lor s-a ajuns ca aici, o mina de epigranti fonfaiti si aroganti sa se dea analisti politici.
Vorbim dupa 29 iulie.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 22:26:26
         
 
  GATA!
S-A TERMINAT CU BĂSESCU!
Am sentimentul unui nou decembrie 89!
Nici nu pot să mă bucur, căci ajunsesem a crede că nu mai putem scăpa de căpcăun!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 20:55:30
         
 
  "Cît privește pe vitgenștai ăla, e tipul să se cam cărăbănească de pe aici, pe la cășile lui, că cam bate cîmpii fără grație, se vîră unde nu-i fierbe oala, adică în treburile noastre interne."
(generalul Ioan Peia)

Stimate domnule general
Eu am luat paragraful de mai sus folosind renumita tehnica "copy and Paste" folosita si de omul de stiinta Ponta in scrierea tezei lui de doctorat. Cea mai buna divada ca nu am scimbat nici o iota din citatul dumneavoastra este ca in el apar si diacritice pe care eu, fiind oltean-yankeu" nu le posed. Dar daca dumneavoastra ziceti ca nu este cacofonie eu va cred, chiar si atunci cand un colonel basists va pune un "ne" in fata lui "că cam" folosit de dumneavoastra. Fiindca stiu ca acel nenorocit nu vrea decat sa va compromita, punand in gura dumneavoastra cele mai murdare cuvinte.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-06 20:17:55
         
 
  Aha, te-am vîrît la colț, cenzore!
Va zică, pentru că nu puteai să dai cu feleștocu-n cioacă - te-ai fi făcut de basm - ai validat comul.
Din păcate, se înțelege clar că ai partypriuri, îți protejezi apropiații, cînd sunt în situația de a o lua-n freză!
cioacă, citește mai bine, puneți o pereche de dioptrii în plus și vezi că nu e vorba de o cacofonie acolo. Asta e numai în minte a ta.
Dar ce glumiță ca taman tu să faci pe grămăticul!
Vorba aia: face pe fata mare și-i suflă vîntul prin floare!
Așa merge?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 17:22:28
         
 
  solaris-olariule, incearca cu autobiografia-ti...nu aia din dosarul de cadre ci aia literara, in care esti lupan circumcis si urli la coana Selena in aramaica. )). e drept; mie mi-a stirnit hohote prelungi de ris, dar pe principiul "sunt poet nu ma tratez" oleaca de autoadulatie te-ar calma.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 17:20:55
         
 
  Da îndrăgodtot ești de limba română a lui cioacă, neicusorule!
Cinste ție!
Hai să-l citez și să vedem dacă cenzurezi, că atunci este evidentă manevra: mai jos l-ai lăsat să-și facă mendrele, iar aci îl cenzurezi pt că, în fapt, mă cenzurezi pe mine!

"In primul rand ce "ca cam" am priceput eu este "ca cam" nu prea se cade sa faca un general care este si profesor de Limba Romana mai ales atunci cand este if fata classei." (cioacă)

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 16:26:44
         
 
  dragosiovane, mai ai si alte compuneri? Nu prea pot sa adorm...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-06 16:10:51
         
 
  d-le Cioaca, v-am pus o întrebare f.serioasă, cred și-aștept un răspuns concludent:da' fiindcă veni vorba de regalitate, înafară de faptul că sunteți principele neîncoronat al epigramei românești transoceanice,ce alte acțiuni monarhic vioaie ați inițiat? că din ce citesc prin lavra bleu sunteți doar fervent adept al republicanilor cu moț oranj la clop!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 14:06:53
         
 
  Katren-Kid, understud...  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 13:57:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Stimate domnule Iovan,
Aveti dreptate, din incrucisarea olteano-cubanezo-hoolywoodiana nu putea sa iasa decat un kid cam anapoda.
Dar viguros!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-06 13:47:35
         
 
  adică în timp ce fumați o havană și beți visichi vechi compuneți catrene la snop, într-o românească aproximativă?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 11:58:18
         
 
  Stimate domnule Iovan,
Eu nu cunosc genele politice ale amicilor mei Sorin Olariu si Valeriu Cercel fiindca eu nu obisnuiesc sa imi bag nasul unde nu-mi fierbe oala. Stiu insa sigur ca paternitatea mea politica se numeste Fidel Castro iar maternitatea mea tot politica a fost Ronald Reagan. Din aceasta fericita incrucisare a iesit renumita mea neutralitate politica.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-06 10:55:12
         
 
  da, da, e păcat că n-ați pus de-o linie dinastică pe axa genealogică washington-tg jiu care să sprijoane cu osîrdie anemiata casa regală actuală!
da' fiindcă veni vorba de regalitate, înafară de faptul că sunteți principele neîncoronat al epigramei românești transoceanice,ce alte acțiuni monarhic vioaie ați inițiat? că din ce citesc prin lavra bleu sunteți doar fervent adept al republicanilor cu moț oranj la clop!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 10:53:29
         
 
  "acu nu știu cum se procedează în California, dar văzînd că vă preocupă teribil problema aș fi curios cîte progenituri ați procreat dvs. cu Obama, Bill Clinton sau Bush junior!?"
(Dragos Iovan)

Stimate domnule Iovan
Nu neg ca nu le-am facut o curte intensa celor trei, dar din pacate personalitatile pasiuniilor mele sentimentalo-politice, afland ca sunt regalist, au refuzat categoric sa aiba cate un print mostenitor cu mine.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-06 10:42:30
         
 
  să zicem mr. Cioaca, c-aș accepta precizarea, dar atunci domnia-voastră și onorații epigramist-olaru-solaris-inspirescu, Valeriu Cercel ai cui copii politici puteți a revedinca c-ați fi? ai lu Reagan cu Pocahontas, ai lui Clinton cu Ancuța din hanul cu același nume sau pur și simplu ai lui Burebista cu Nuți Udrea?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 10:36:27
         
 
  Stimate domnule Iovan,
Eu cand am zis generalului "Si cati copii ziceti ca vreti sa aveti cu el?" m-am referit numai la copii politici ai cuplului, nu la cei care le vor duce genele biologice mai departe. Eu cand sustin ca marele savant si doctor Victoras Ponta este copilul lui Ion Iliescu si Adrian Nastase nu ma gandesc ca cei doi ar fi avut relatii extramatrimoniale unul cu altul, Doamne fereste!
si din aceste relatii ar fi rezultat actualul premier. Victor Ponta este numai copilul politic al celor doi mari oameni de stat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-06 10:14:47
         
 
  ps fireste, cunoscindu-vă stilul de redactare poticnit as accepta o erată, de pildă: cîte copii(cu accent pe O) ați xeroxat cu premierul!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 07:40:15
         
 
  mr. Cioaca, doar fiindca vă aflați pe pagina unui text care-mi aparține ,vă atrag atenția că "violați" din nou amendamentele europeice(în special subpct.1.1 cel privind "grija" vis-a-vis de famelia, persoana și convingerile cuiva). afirmînd că d-l Peia ar dori să se-nsoțească în contra firii cu actualul premier, citez:"Si cati copii ziceti ca vreti sa aveti cu el?" nu numai că sunteți penibil de injurios dar, în varianta că ați avea dreptate în afirmație, extrem de incorect în ceea ce privește minoritatea sexuală de pe la noi. acu nu știu cum se procedează în California, dar văzînd că vă preocupă teribil problema aș fi curios cîte progenituri ați procreat dvs. cu Obama, Bill Clinton sau Bush junior!?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-06 07:39:05
         
 
  "Cît privește pe vitgenștai ăla, e tipul să se cam cărăbănească de pe aici, pe la cășile lui, că cam bate cîmpii fără grație, se vîră unde nu-i fierbe oala, adică în treburile noastre interne."
(generalul Ioan Peia)

Stimate domnule general
In primul rand ce "ca cam" am priceput eu este "ca cam" nu prea se cade sa faca un general care este si profesor de Limba Romana mai ales atunci cand este if fata classei.
In al doilea rand vreau sa stiti ca eu nu am nimic impotriva ca dumneavoastra sa il iubiti sincer pe marele om de stiinta Victoras Ponta care este pe cale de a scapa Romania de Curtea Constitutionala, Academia Romana si alte institutii basiste de acest fel. In aproape tot ce am scrsi pana acum si eu sunt de partea marelui Victoras. Singurule lucruri care m-au deranjat la el au fost:
1) A fost prins la prima jmangleala.
2) Nu l-a gratiat inca pe conducatorul lucrarii lui de doctorat, supraomul politic Adrian Nastase.
3) A participat la sarbatorirea zilei de 4 Iulie, ziua Americii unde l-a pupat in fund pe ambasadorul american sustinand ca toate grijile pentru Romania ale acestui reprezentant al imperialismului yankeu sunt si grijile lui.
Dar eu stiind ca dragostea e oarba va inteleg iubirea pentru Victoras. Si cati copii ziceti ca vreti sa aveti cu el?

p.s.
Nu va obositi sa-mi spuneti: "ca cam" a fost numai o figura de stil pentru a va bate joc de agramati ca mine, fiindca stiu asta.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-06 05:16:40
         
 
  măi cioacă, super/informatule,
Ia spune-ne și nouă ce înțelegi tu prin "campania de demolare a institutiilor pe care se bazeaza un stat de drept" care s-ar fi petrecut aci, în Roânia?

Cît privește pe vitgenștai ăla, e tipul să se cam cărăbănească de pe aici, pe la cășile lui, că cam bate cîmpii fără grație, se vîră unde nu-i fierbe oala, adică în treburile noastre interne.

Deci, aștept iesplicați ta, ca să văd ce ai priceput tu din blogodoreala băsistă, promovată de către iceriști pe aiurea!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 00:48:19
         
 
  epigramaticule, ar trebui sa il inviti pe musiu la tine in Michigan in concediu ca tare itzi ai obladuieste opiniile si sterge plin de "obectivitate" replicile! cum, deja i-ai trimis invitatzie.brava, asha e "romaneste" si politically co/rect!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-05 23:10:31
         
 
  stimabile Cioaca,
Nici nu tre sa fie amuzant, e suficient ca e aproape de adevar.care adevar? ala care zburleste parul celor de peste ocean, adevarul care nu l-ati observat, sau v-ati prefacut ca nu il observati la ultimele prezidentiale. iar faptul ca vi-l pieptanati tot cu tesala manipularii, preluind sau difuzind niste informatii trunchiate, n-o sa va arnajeze deloc freza!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-05 21:02:44
         
 
  Nesa Cioaca, dragosiovan nu are cum sa stie ce inseamna institutiile unui stat de drept.
El face compuneri.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-05 21:01:55
         
 
  Stimate domnule Iovan,
Asta pare ca nu mai are atata haz cum a avut prima parte. Ceeace o strica este tenta ei puternic antisemita. Nu din cauza ca ambasadorul amercan, care probabil este evreu, lucrurile nu merg bine in Romania. In al doilea rand ambasadorul american, indiferent cat de evreu este el, vorbeste nu in numele lui ci in numele guvernului american care se pare a fi ingrijorat de campania de demolare a institutiilor pe care se bazeaza un stat de drept, campanie pornita de PSD pentru a sava pielea politica a unui singur individ.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-05 20:39:15
         
 
  ... Dar ma rog, daca astea te ajuta sa te refulezi n-am nimic impotriva metodelor moderne.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-05 19:45:15
         
 
  Compuneri de clasa a patra, gen "Cum v-ati petrecut vacanta la bunici?" :)



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-05 19:44:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE