FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
πατριώτες (patrioții) - actul întîi
Text postat de Dragoș Iovan
...cînd cu morbu' lu' Kalachis se vor băjenii sărăcenii dîn tîrguri și fermierii în pustii, atuncea vodă va azvîrli topuzu-ntre apele Dâmboviții și prooroci-va: să să facă cîrnații de pleșcoi punte păste gîrlele țearei, să le ardă diasporezilor buza după brandu' lor deasupra salamului de sibiu, dîn genuni să răsară covrigi de buzău mai ceva ca cipsurile cheap și să îngîne iar miorița despre o mamă bătrînă cu brîu autohton din merinos să-mi pună biv-vel-paharnicu pocalu cu visichi și patru sloiuri în mînă, că de mă voi dezatîrna dîn atîrnători pe mulți am să atîrn io..."

În locanda cu specific naturist " golden aufschlitzen" se adunară trei inși. Voinici, osteniți și tare setoși.

AFERAKIS (aferat):
-E groasă, băh...hoardele lui Gog și Magog cu cușme și stindarde roșii îs iar peste noi, tre' să acționăm!
SKOULARIKI (învîrtind pe dește o fibulă din lemn pe care o încrustează c-o custură):
-Acționăm, dragu' meu acționăm...da' cum? Epigramatikos n-a venitără?
AFERAKIS:
-Vine, vine și el, cu primul alizeu sau cu ultimul crivăț! Aveți vreo idee, v'un scenariu? Că io zic așa: trîmbițăm c-au năvălit sciții și plebisciții, chemăm toți intelectuali la arme, refacem falanga nemuritoare, că de pică basileus din picioare nu ne va fi moale nici nouă!
CIOCATRIX (mîngîind cupa în formă de naiadă cu bust proeminent):
-S-o facem ca la carte...turnăm o statuie mare în formă de muiere goală pe dinafară și pe dinăuntru și io ducem hegemonului Pontius...înăuntru ascundem v'o cincizeci-o sută de colonei cu reteveie, bîte și chibrituri, iară cînd a ațipit îi dăm foc la coșmelie!
EPIGRAMATIKOS (intrînd vijelios pe ușă, își scutură șuba plină de nea):
-Ce faci, nea Demtrios, îl plagiezi pe Homer...Au nu vedeți că e lovitură de stat?
AFERAKIS:
-Sigur că e...disprețu față de lege, lezarea instituțiilor statului nostru, împilarea democrației...îs majoritari printre tejghetari și bișnițari, da' le vom da iar cu flit, cine-o fost odată ciuruit, fi-va mereu ciuruit!
EPIGRAMATIKOS:
-Eu v-am spus de anu' trecut: ăștia pun la cale ceva...am făcut și prinsoare că nu se vor potoli după ninsoare...unii au crăpat de frig, alții de foame, da' nu s-au potolit!
SKOULAKI (cu sapiență):
-Nimeni nu moare de foame-n Elada...doar puturoșii care nu pun mîna să-și cîștige o pîine...
AFERAKIS:
-Io propun să iasă intelectualii în stradă...le-am dat stipendii, lefuri grase, acu' e rîndu' lor să se revanșeze...fiecare cu cîte-un papirus în mînă, încolonați cinci cîte cinci să le țină piept! Dacă nu-s destule papirusuri comandăm și pergamente lui Becalicos că și-așa n-are ce face cu atîtea piei de noaten...tăbăcite bine pot deveni arme eficiente în luptele de guerilă urbană!
CIOCATRIX:
-Sau să trimitem o formație de amazoance, pe-alese, blonde, brune, roșcate, cu mamografia la zi...cînd o să le vadă ăia, le vor curge balele, li se vor înmuia reflexele, mădularul atîrnător li se va întări și-atunci vom năvăli peste ei și le vom smulge consensu'...
EPIGRAMATIKOS:
-Nea Dimitri, fără supărare, ești un eminent epigramist, Marțial, dacă ar trăi s-ar înverzi de ciudă citindu-ți opera magna, dar la politică trebe și talent nu numa voință!
AFERAKIS:
-Conspirația lor e arcadian de simplă și transparentă: întîi vor ciordi constituția, pe-urmă vor dizolva Aeropagu', iar după aia, cînd toată agora va fi pe mîna lor o să-l suspende și pe Bericles de porțile Propilee, iar Pontius sau ălălalt Krinos Lefteraki vor ajunge basilei pe viață!
EPIGRAMATIKOS:
-E clar, avem nevoie de un corifeu...n-aș vrea să mă autopropun dar din moment ce, cu modestie o afirm nu văd altu mai bun...
SKOULARIKI:
-Io zic să nu ne pripim, să mai așteptăm...alegeri or mai fi, pînă atunci se vor hărtăni între ei...tu știi, Amphorel că dacă bați și-ntr-o caserolă goală tăt se-adună maidanezii. Ce ne era nouă frică de tiranu' de Nikos întîiu' ăl din calapod și căpută? Nu, nici că ne-am sinichisit de heghemonia lui, am tulit-o peste hotare și i-am dat cu tifla...ne repliem, ne-ntărim și după aia, cînd or fi sleiți de lupte intestinale îi dăm peste cap!
AFERAKIS:
-Nu, nu stimabile glyptomeneu, dumneata ești înțelepciunea întruchipată în lemn, fildeș și marmură, dar nu e vreme de pierdut, tre' să lansăm un apel: ieșiți atenieni pe stradă, strigați-vă disprețul, să-l susținem pe basileu!
EPIGRAMATIKOS:
-Pe bărbile lui Tucidide, Herodot, Lisistrat și pe faima fără de pată a Helenei din codrii întorsurii, ne trebe o tactică clară...notați: întîi dezlănțuim oprobiul plebei asupra lor...și nici nu e greu, fiindcă jupîn Pontius e mare hoțoman, mai dibaci la cleptopiseală ca oricare dintre noi, a copiat mot-a-mot tot ce s-a putut copia de la codu lu' Hammurabi, pînă la decalogu cioplit în dale de marmură composit al lui Moses Rosen! Pe urmă îl sabotăm direct; se știe că-i mare amator de curse cu cvadrigele ca Nero...trimitem un rotar, membru de-al nost să-i meșterească la direcție...după ce-și rupe gîtu' trecem la fătălău. Ăstuia îi punem mac în ciorbă, bere, rachiu și după ce adoarme îl însoțim o harpie care să-i roadă CV-ul, să-i halească zilele și să-i toarne o turmă de copii din flori, că tot are cognomen de floare!
CIOCATRIX:
-Că bine le brodești, maestre....și după aia?
EPIGRAMATIKOS:
-După aia instituim un grup de zece strategi, aleși pe spîrnceană dintr-ai noștri care să-l voteze pe Bericles, basileus etern!
AFERAKIS (întinzînd pumnul strîns peste masă):
-Să jurăm! Pe basileu să-l apărăm
Toți patru ăși ciocnesc falangele scandînd:
"Jurăm, jurăm pe Bericles apărăm...în veci în toată Ahaia, Peloponezu și Ostrokiția să biruie democrația!
EPIGRAMATIKOS:
-Gata, să trecem la fapte...nu uitați logistica...tot ce trebuie, carne macră, vinuri de soi, mastică, rachiuri îndulcite!
AFERAKIS:
-Basileus nu agrează mastica, de pe vremea cînd era năier trăgea la măsea secărică....
SKOULARIKI:
-Nicio problemă îi fac io rost de visichi prima-ntîi învechit în butoi de arțar...doișpe poloboace ajung?
EPIGRAMATIKOS:
-Nu uitați gheața, patru sloiuri la o oca!
CIOCATRIX:
-Eu aș pune și patru hetaire:una blondă, alta brună, a treia roșcată și la urmă o vădană nu prea slabă, da' inimoasă!
EPIGRAMATIKOS (apucă o hidră mare și o izbește de podea):
-Ne trebe și-un semn de recunoșatere ca pe vremuri. Luați cîte-un ciob cu număr de cod, isebeneu și lungimea foncției și atîrnați-l la gît!
AFERAKIS:
-Nu-i nevoie, e destul să deschidem gura, că ne recunoaște oricine!


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Dar dacă, totuși, preferi saituri "din cauza căroara" să fii tu gîdilit pe la gușa orgoliului, de ce nu le frecventezi pe aleași te tooot pozezi pe aici în postura de nabab ajuns?"
(generalul Ioan Peia adresanduse amicului meu Valeriu Cercel)

Stimate domnule general,
Va rog sa nu mai vorbiti de funie in casa spanzuratului. Vali e flacau serios si insurat, nu frecventeaza spelunci straine. Pe cand dumneavoastra numai pana acum ati plecat cel putin de o suta de ori la dusmancele Europeei numai pentru placerea de a va inapoia. Eu cunosc niste amici de ai dumneavoastra care numai pe acest motiv de inapoieri repetate va numesc Marele Inapoiat.
Ca vechi si statornic europeeic ata pot sa va spun, dumneavoastra nu sunteti o fata urata, dar cam rea de musca!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-06 01:54:58
         
 
  Eu îți propun șărșăle să-l iei pă blondiu și să vă mai trageți o datăîn poze, la un pahar dă vischi, cu musai patru cuburi de gheață, ca să ne-arătați nouă, fraierilor de români care nu am spălat putinici, cît sunteți voi dă dăștepți și cu flamuri nazale pe piept!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 00:41:23
         
 
  jenică,
Si in commul asta ai incalcat regulamentul,
Nu stiu cum ti l-a aprobar editorul ?!

Asta e site literar care e monitorizat de un editor experimentat ce.
Tu te referi la "basistul de serviciu"
Cred ca ai gresit siteul.
Basistii au alt site.
Vezi ca ai incurcat borcanele.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-06 00:37:42
         
 
  Iovane,
A ta nici macar foc nu ia !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-06 00:32:17
         
 
  Aici am avut un com și a fost cenzurat.
Deasemena, mi-a fost cenzurată și remarca prin care făceam cunoscut acest lucru.
Un fel de cenzură a cenzurii, cum ar veni, ceea ce, desigur, e teribil de amuzant!
Știu că băsistul de serviciu face asta - adică ăla care s-a dat la fund de-o vreme, se face că are alte treburi sau chiar are, pe ceața asta - dar nu contează, insul a fost înfipt în post de către apropitar.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 00:07:43
         
 
  Cercel, singura erata pe care poti s-o faci e sa iti azvirli, la iarna, productia artistica in foc, e tare combustibila!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-05 20:25:35
         
 
  Linisteste-te, jenică.
ma gandeam sa fac o erata,
dar tu esti necajit din alta cauza.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 15:59:25
         
 
  Șărșăle,
Poate, înre timp, tu în calitate de posesor generos de bun simț, afli și cum se folosește corect prepoziția "din cauza"...
Sau poate-ți spuen popa, că a tullir-o de curînd din Romțnia, țare pt care și-ar da și viața!
Căci dacă "din cauza" bunului simț există saituri lăudate de către tine, atunci e clar ce fel sunt acestea!
Dar dacă, totuși, preferi saituri "din cauza căroara" să fii tu gîdilit pe la gușa orgoliului, de ce nu le frecventezi pe aleași te tooot pozezi pe aici în postura de nabab ajuns?
Eu asta nu pricep.
Și nu din cauza vitezei, ci din cauza cauzei!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-05 15:28:59
         
 
  Culmea e ca pe siteurile alea, nu sunt permise mitocanii si nu din cauza regulamentului ce le-ar interzice, ci din cauza bunului simt si al decentei, chestii care alora de nu sunt bineveniti pe acele siteuri, le lipsesc.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 14:19:46
         
 
  Hm!
Poate fi cenzurată și mirarea?
Ia să vedem?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-05 14:15:04
         
 
 
"ești turc, pușcă, cum să-ți mai explic...în aramaică? N-am nimic cu nevastă-ta, n-o cunosc, stăpînește-o sănătos și schimbă placa!
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-05 11:57:12 "

Dar stimate Rechesan-Iovan iar te ascunzi pe dupa firul de rachita?

Eu te intreb de ce te-ai legat de familia mea? Si citez dovezile ca AI FACUT REFERIRI LA FAMILIA MEA, nu ca ai fi avut, tu, ceva cu sotia mea.

Deci ce pedeapsa ar trebui sa primeasca, dupa regulament, un user europeic care posteaza astfel de comentarii?

Le voi reposta pana cand vei recunoaste greseala imPardonabila si iti vei cere scuze pentru afirmatiile facute. Atunci o sa "schimb placa". Mai am doua pregatite asa ca un an sau doi de aici incolo vei taxat 'fara sentimente sau resentimente'. Observi ca nu te apara nici Peia nici dl Bordas, nici dl Cristescu... ei, cum te simti? Sau 'te simti'?

Stimate Rechesan-Iovan, normal a nu ai cum sa ma asculti. Ca cineva sa tina cont de parerea altcuiva trebuie sa aiba o doza de inteligenta, si o picatura de bun simt. Bineinteles afirmatia de mai sus nu se refera la domnia ta, este facuta metaforic.

Pe de alta parte eu nu am scris cele cateva randuri pentru tine, ele sunt parerea mea despre ceea ce tu, dle Rechesan-Iovan numesti o "comedioara". Banuiesc ca urmatorul pas este sa spui ca a fost 'o gluma' facuta ca sa vezi ce zic 'insectariatii'. Ciudat cum de la dramaturgie ajungem la "miCA COmedioara" urmand sa trecem spre ce, dle Rechesan-Iovan?

"îți spun în actul doi care-i aceea!
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-05 11:52:32 "

Aceasta afirmatie nu face altceva decat sa confirme ceea ce am spus in comentariul meu:

"Textul este scris, cum spuneam si mai sus, cu scop pur vindicativ -nu pentru o nevoie literara- dupa metoda 'gatim cu ce avem prin casa'. Prezentarea drept ‘actul I’ al unui text dramatic nu este decat o stratagema pentru a ascunde lipsa unui plan de lucru, a unei viziuni si a unei finalitati a acestei viziuni. Probabil in actul doi o sa mai apara un personaj dupa metoda “te iei de mine? Te insectarizez!”.
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-05 10:25:17"

Daca asta este parerea mea despre 'actul I' ce te face sa speri ca voi citi si actul doi al unei compuneri ratate? Esti amuzant.

Nu am sa-l citesc pentru ca am prevazut reactia ta, dle Rechesan, si sunt de acord cu ea in sensul ca orice moment literar trebuie sa aiba ofuscatii lui care arunca cu mizerii (ii 'insectariaza' pe, in limbaj europeic) in ceilalti.

Asa ca nu te grabi, dle Rechesan, eu oricum iti ignor lucrarile, iar singurele interventii le fac atunci cand incerci sa te dai mielut viu desi sub pielea roasa si peticita sta un islam de viermisori.
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-05 13:53:26
         
 
  VC,
saitul îți permite și ție să bîrfești, monșerică valerică, să insulți cu aceeași monedă.în schimb la capitolul literar ești cătrănit că nu te-adulează nima precum pensionarele alea vioaie și exaltate de pe poezii.bizz, rețeaua ning și-alte fandoseli cu pretenții lirice.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-05 12:00:44
         
 
  ps.
ești turc, pușcă, cum să-ți mai explic...în aramaică? N-am nimic cu nevastă-ta, n-o cunosc, stăpînește-o sănătos și schimbă placa!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-05 11:57:12
         
 
  pușcă nu insista că nu te-ascult, nu-ți citesc ofuscările! Vorbești din rînză, iar dacă mica comedioară de mai sus ți-a lezat simțul critic, dă comunității o mostră de înțelepciune.
îți spun în actul doi care-i aceea!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-05 11:52:32
         
 
  Eu insist, Valeriu, dar nu pentru a provoca o schimbare in comportamentul individului. Insist, pentru ca el sa inteleaga de ce nu poate cere ca altii sa fie pedepsiti pentru pacate care sunt flori de camp in comparatie cu ale sale. Metaforic vorbind, desigur.


'umor și ironie cât cuprind. .
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-04 12:51:51'

parerea mea este ca in textul de mai sus este doar o bascalie ieftina si fara miza.

' mai ales capacitate de a sintetiza și insectariza. Așteptăm continuarea!
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-04 12:51:51 '

din punctul meu de vedere sinteza despre care vorbeste dl Cristescu sugereaza faptul ca toti cei care au plecat din tara si lucreaza ori si-au intemeiat familii in strainatate sunt asemeni personajelor "Insectarizate" in text.

Regret dle Cristescu dar nu vad nicio legatura intre sintetinsectarizarea de mai sus, facuta cu acul unei ironii de mana a treia si Marian Costin inginer de calitate la Microsoft, plecat din Craiova, sau prof. dr. Mircea N. Sabau (despre care am scos o carte acum doua luni) fost cercetator la mai multe universitati din SUA, plecat din Turda ori Comanescu Dan care antreneaza trupele de elita ale politiei germane, plecat din Barlad, sau Loredana Tomescu presedinta unui ong dedicat comunitatilor romanesti din Australia plecata din Rm Valcea. Si lista ar putea continua cu alte cateva zeci de persoane pe care le cunosc eu. Dar mai sunt cateva sute ca mine in tara.

Textul de mai sus face parte din lucrarile vituperante si rebarbative (ca sa folosesc si un termen iubit de dl Rechesan-Iovan) cu care autorul -din pacate- a obisnuit publicul europeic. Dar, DIN FERICIRE, textul nu este credibil si, pe cale de consecinta, credibilitatea autorului este in scadere din cauza insistentei cu care uziteaza in lucrarile sale de intelesul negativ al sintagmei: 'scopul scuza mijloacele'. Mai ales ca scopul nu este unul onorant.

'Știința, numelor, știința dialogului, știința conducerii acțiunilor,
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-04 12:51:51 '

Dle Cristescu, d.p.m.d.v. stiinta numelor se refera la gasirea si utilizarea unor nume care sa fie reprezentative pentru o patura sociala, nu la jocuri scolaresti de grecizare.

Ca sa putem vorbi despre o stiinta a dialogului ar trebui sa vedem o inovatie adusa in discutia dintre personaje, o scanteie in dezvaluirea unor tare ale societatii sau stigmatizarea comportamentului unei clase sociale. Ori in textul de mai sus nu vedem decat o compunere in care dialogul are o curgere monotona iar singura "scanteie" este mixtura dintre limbajul arhaic si vocabularul de mahala de periferie care isi rateaza rolul de -in viziunea autorului- a discredita personajele la care textul face referire.

'Stiinta conducerii actiunii'. Care actiune, dle Cristescu? Nu avem decat o simpla prezentare in care se face confuzie intre literatura si metehnele reumatice ale unei imaginatii morbide, intre textul literar si o compunere de ciclu gimnazial din care lipsesc cu desavarsire o gradare a actiunii, un plan de lucru, o viziune literara.
Textul este scris, cum spuneam si mai sus, cu scop pur vindicativ -nu pentru o nevoie literara- dupa metoda 'gatim cu ce avem prin casa'. Prezentarea drept ‘actul I’ al unui text dramatic nu este decat o stratagema pentru a ascunde lipsa unui plan de lucru, a unei viziuni si a unei finalitati a acestei viziuni. Probabil in actul doi o sa mai apara un personaj dupa metoda “te iei de mine? Te insectarizez!”.

Ca sa inchei: se pare ca avem un exemplu clar de grafomanie lipsita de miza literara, dusa fara discernamant catre extrem care, dupa promisiunea ascunsa in titlu, va continua.

Grea metafora literatura asta.


 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-05 10:25:17
         
 
  Dle Rechesan dar afirmatiile de mai jos sunt reglementare? Ca tot va simtiti un arbitru al reglulamentelor:

"mă lupulică uite cum e cu strateghia și pîrdalnica asta de tactică literară
În principiu, nu interesează pe nimeni cine ești și ce număr poartă la pantofi nevastă-ta
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-23 10:08:26

Singurul ridicol de aici tu ești Recheșan. Nu au mers celelalte modalități de de provocare și acum faci referiri la soția mea, în comentariile tale mizerabile?

Vezi că ai sărit dincolo de cal. Nu iți recomand să mai faci referire la familie.
Sub nici o formă, Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-23 21:27:13

da' cînd se întîlnesc un moț d'ăsta cu moața lui știi ce iasă? diaree, nenică! Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-24 07:20:32

cum o alinți în intimitate? pușculița, lupulica? Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-24 07:21:53"


Sau la asta nu prea aveti curaj sa raspundeti?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-05 10:06:41
         
 
  btw:
asta cum ți se pare, reglementar?

Timisorenii astia au devenit chiar enervanti, dom'le ! Si data trecuta tot ei au fost primii.

Sorine, nu apela la reche. Asta e doar flotant pe-acolo.
Postat de catre Valeriu Cercel la data de
2012-07-04 18:54:15
Nu-si da foc la casa, Sorine, ca sta cu chirie la o matusa.
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-06-29 00:20:48
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-05 07:28:34
         
 
  Gabriel draga,
Nu-ti bate capul cu chestii d-astea.
Atat Rechesan cat si Peia, de cand sunt ei pe-aici, caci pe alte siteuri nu se permit insulte la persoana, ofense si chiar injurii, este aceasta atmosfera.
Li s-a atras atentia in nenumarate randuri ca incalca regulamentul, li s-a taiat, chiar, si nivelul, dar ei nu s-au putut schimba. S-au facut amendamente apoi, pe care le-au incalcat si pe-alea si tot degeaba ca ei tot nu s-au putut schimba. Aud acum ca guvernantii cei noi vor sa schimbe constitutia Romaniei, si ai sa vezi ce cei doi la fel vor ramane, cu aceleasi naravuri de cartier.
E o chestie de stofa.
Acum, sa nu ceri prea mult. Siteul acesta literar a devenit un fel de forum unde se permit chestii d-astea, dar sa fie, cica "eco".
Sa fii iubit !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 06:22:32
         
 
  "Niciodată, pentru niciun text, care va respecta regulamentul nu veți fi interzis. Indiferent cine ar face obiectul scrisului domniei voastre. Inclusiv eu. Dar nu trebuie atacat persoane și trebuie respectat caracterul ecoliterar al site-ului. Vedeți ce simplu este?

În rest, aveți o senzație. Spuneți-mi ce să fac să vă ajut să scap de ea.
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-04 15:23:07 "


"Simplu, d-le Cristescu, ati putea incepe prin respectarea amendamentelor la regulament si stergerea unor comentarii denigratoare care incalca acele prevederi, ca de pilda
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-04 19:39:05"

"mă lupulică uite cum e cu strateghia și pîrdalnica asta de tactică literară
În principiu, nu interesează pe nimeni cine ești și ce număr poartă la pantofi nevastă-ta
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-23 10:08:26

Singurul ridicol de aici tu ești Recheșan. Nu au mers celelalte modalități de de provocare și acum faci referiri la soția mea, în comentariile tale mizerabile?

Vezi că ai sărit dincolo de cal. Nu iți recomand să mai faci referire la familie.
Sub nici o formă, Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2011-06-23 21:27:13

da' cînd se întîlnesc un moț d'ăsta cu moața lui știi ce iasă? diaree, nenică! Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-24 07:20:32

cum o alinți în intimitate? pușculița, lupulica? Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-06-24 07:21:53"


dle Cristescu, colegul Iovan/Rechesan va solicita aplicarea regulamentului, de ce sa il refuzati?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2012-07-04 22:49:41
         
 
  sau, mult mai direct, prin echilibrare...acele comentarii ramin, dovda evidenta a ofuscarilor semnatarilor, iar acest text

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=42381

poate fi validat in compensare!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-04 20:30:52
         
 
  Simplu, d-le Cristescu, ati putea incepe prin respectarea amendamentelor la regulament si stergerea unor comentarii denigratoare care incalca acele prevederi, ca de pilda

@rechesane, intelectualii Timisoarei ii ce"r demisia plagiatorului Ponta, chestie la care suibscriu. Pe tine nu te vad printre ei. Ce sa inteleg? Ca nu esti din Timisoara sau n-ai nicio treaba cu intelectualitatea de pe malul Begai?

Atunci mai pune da o manea sa moara dujmanii da oftica mancatzash!


Postat de catre ... Epigramist la data de 2012-07-04 18:42:51

Timisorenii astia au devenit chiar enervanti, dom'le ! Si data trecuta tot ei au fost primii.

Sorine, nu apela la reche. Asta e doar flotant pe-acolo.
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-04 18:54:15
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-04 19:39:05
         
 
  Prea Sfintia Voastra,
Si eu sunt de parere ca daca nu-si baga dracul coada, inamicul nu scria bucata asta atat de bine.
Deci trebuia sa-l aghesmuim inainte de a incepe s-o scrie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-04 18:45:32
         
 
  Nea Mitica, trebuie sa te mandresti ca ai ajuns muza unor tinere sperante ale compunerii romanesti contemporane.
Pentru ca e intr-adevar o compunere destul de reusita. Elevii mei dintr-a saptea au sa o copieze si au sa o pune pe referate.ro. Poate isi fac si niste fituici din ea...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-04 18:38:07
         
 
  Aaa, am uita sa spun de ce-mi place asa de mult.
Pai cam di aceleasi motive din care i-a placut domnului Cristesc. Plus bogatia de limbaj. Eu totdeauna am fost de parere ca dusmanul e una (daca poarta fusta, bineinteles) iar vinul din butoiul lui (de data asta nu poarta fusta ci nadragi) e alta. Deci de ce sa nu i-l bem?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-04 18:37:16
         
 
  Stimate domnule Iovan,
Cu durere in inima si in alte organe care imi definesc personalitatea de om inimos, trebuie sa recunosc ca aceasta este una din cele mai bune bucatici ticluite de dumneavoastra. Jos palaria!... (si sus buzduganul, fiindca mie, cand atac, imi place ca vantu sa-mi fluture pletele.)
Traznet sau trasnet! fiindca nu stiu prea bine daca se scrie cu z sau s.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-04 18:24:41
         
 
  să scăpați de ea!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-04 15:23:45
         
 
  Niciodată, pentru niciun text, care va respecta regulamentul nu veți fi interzis. Indiferent cine ar face obiectul scrisului domniei voastre. Inclusiv eu. Dar nu trebuie atacat persoane și trebuie respectat caracterul ecoliterar al site-ului. Vedeți ce simplu este?

În rest, aveți o senzație. Spuneți-mi ce să fac să vă ajut să scap de ea.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-04 15:23:07
         
 
  mulțumesc, d-le Cristescu, sunteți un cititor avizat și un observator atent al faunei politice și nu numai.
Profit de ocazie și vă-ntreb foarte sincer: de ce am sîcîitoarea senzațiecă voi deveni un autor interzis în spațiul bleu europeic?
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-04 14:26:16
         
 
  Ca de obicei, excelent. Știința, numelor, știința dialogului, știința conducerii acțiunilor, umor și ironie cât cuprind. Și, mai ales capacitate de a sintetiza și insectariza. Așteptăm continuarea!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-04 12:51:51
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE