FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Caracatita (II)
Text postat de nino ionica
CARACATITA DIN JUSTITIE SUSTINE CLANUL MAFIOT DIN UNIVERSITATEA CRAIOVEANA (II)

Clanul mafiot al rectorului Ion Vladimirescu de la Universitatea din Craiova este susținut de judecătoarea Vijloi Daniela de la Curtea de Apel Craiova care a aderat fără ezitare la acțiunile acestui clan mafiot. Interesele judecătoarei coincid cu interesele clanului pentru că altfel nu s-ar justifica modul slugarnic și deplorabil în care a acționat în data de 7 sept. 2011 în ședința de judecată. Este clar că acele semnale din presă și din nefericire sunt multe, despre corupția din justiție, sunt confirmate zilnic. Niște femei care se cred un fel de dumnezei pe pământ, cu frustrări sexuale sau profesionale, atacă normalitatea. In fapt ce este un judecător? Un om, uneori. Nu trebuie să ne surprindă că vedem o judecătoare beată la volan, că vedem o judecătoare beată în sala de judecată, că vedem judecătoare care stau doar cu gândul la sex și pe care din dușmanii pe care și-i închipuie că-i au, mai devorează câte unul cu un sadism care arată fără echivoc că instinctul de bază, animalic, nu a dispărut dintr-o anumită categorie de oameni. Din nefericire greșelile acestor pretinși judecători sunt acoperite de viață, de caracatița din justiție care fără scrupule își apără interesele.
Reamintesc celor care n-au citit prezentările anterioare ale acestui conflict referitoare la cazul meu, în data de 8 dec. 2011, clanul mafiot al cuplului ION VLADIMIRESCU (rector) și POPESCU DAN (prorector) (numit în continuare CLAN) decide printr-o comisie formată din indivizi ca Popescu Dan (prorector), Sandu Alexandra (șefa resurselor umane), Nicu Bîzdoacă (lider de sindicat), Lungu Marin (prodecan) și Olteanu Edmond (secretar științific), slugi și executanți fideli ai ordinelor mafiote ale lui Ion Vladimirescu și ai numitei IOANA MIHAILA, director al Direcției Juridic și Control în Ministerul Educației, să-mi desfacă disciplinar contractul de muncă. Numai că în mintea încețoșată de ură a lui Popescu Dan, regizorul scenariului, scenariul este complet idiot fiind întocmit de un individ mic pe scaun mare, cu limitări în gândire și logică : un Marian Gheorghe, șef de catedră, m-a inclus pe un post cu nr. 7 în Statul de funcțiuni al Facultății de Automatică, Calculatoare și Electronică, anul 2010/2011, post nelegal:
1. predarea era în limba engleză (cursul Input/Output Systems la secția de calculatoare – engleză) și
2. cu discipline pe care nu am dat concurs.
In acest fel clanul mafiot într-un mod irefutabil a încălcat:
 Constituția României art. 32 al. 2
 legea 128/1997 art. 55 al. 9
 legea 84/1995 art. 154 al. 1 și 5.

CARACATITA DIN JUSTITIE SE ZVARCOLESTE
Clanul mafiot din Universitatea din Craiova și din Ministerul Educației a mizat totdeauna pe servilismul, slugărnicia judecătorilor de la instanțele craiovene care au legături ombilicale cu clanul: mulți judecători sunt cadre didactice asociate la Facultatea de drept (Ponea, Dan Spânu de la Curtea de Apel), au soții în poziții cheie la Universitatea din Craiova cum este cazul judecătoarei PREDA POPESCU MANUELA de la Curtea de Apel Craiova care are soțul lider de sindicat și s-a abținut iar după vreo 6 termene de judecată, adică după ce s-a achitat de rolul primit: tergiversarea judecării cauzei.
Ce vrea clanul mafiot al cuplului ION VLADIMIRESCU - POPESCU DAN? Două obiective :
1. Tergiversarea judecării cauzei
2. Judecarea cauzei la Craiova

Cum a reușit? Simplu: caracatița din justiție cooperează cu clanurile mafiote, în special cu cele din învățământ.

CURTEA DE APEL CRAIOVA – OBEDIENTA VIJLOI DANIELA în dosar 1368/54/2011

Judecătoarea Unchesiu Cecilia în dosar 13350/63/2011 al Tribunalului Dolj, secția conflicte de muncă cu obiect anularea Hotărârii 11/2011 a celebrei prezicătoare IOANA MIHAILA, funcționar din Minsterul Educației, încurcă voit ițele: își declină competența materială în favoarea Curții de apel Craiova, secția contencios administrativ și fiscal. Din mai 2011 dosarul 13350/63/2011 este trimis la Curtea de Apel Craiova. Se formează dosar 1368/54/2011.
1. Primul termen este 7 sept. 2011. Clanul folosește un individ cu o pregătire juridică precară care nu știe decât să mintă și să provoace deliciul justițiabililor. Când ești spectator la circul acestui individ și cunoști sistemul în care lucrează, înțelegi de ce este așa: pentru că și stăpânii lui au aceleași limitări ale inteligenței și aceeăsi fudulie ca și acest individ. El este trimis la înaintare ca un fel de clovn pentru că fără aranjamentele stăpânilor săi, este un neica nimeni.
2. Sedința de judecată programată la ora 12 începe cu o întârziere care este o cutumă în justiția din Craiova. Apare consilierul Ciobanul Laurențiu care dă târcoale prin sala de judecată și consultă dosarul cauzei.
3. Inainte de sosirea judecătoarei Vijloi Daniela, apare și reprezentanta Ministerului Educației care schimbă câteva cuvinte cu Ciobanul Laurențiu.
4. Incepe ședința de judecată și circul în același timp. Inainte de a a striga poziția a 6-a din lista de ședințe, Ciobanul Laurențiu pleacă din sală și rămâne doar reprezentata Ministerului căreia i se înmânează cererea mea de excepții pe care am depus-o prin registratură cu săptămâni în urmă.
5. Am vrut să depun înscrisuri prin care să-mi susțin cererea. Reacția judecătoarei este vehementă: „nu le primesc”. Si a amânat cauza pentru 28 sept. 2011.
6. La insistențele mele de a primi înscrisurile, a început să mă acuze că eu sunt împotriva legii. Biata femeie, își simțea „autoritatea” subminată în fața unui reprezentant al clanului.
7. Iți înțeleg zvârcolirile sărmană femeie pentru că este o vorbă din bătri: un nebun aruncă o piatră în apă și o sută de înțelepți nu pot s-o scoată. Numai că tu nu ești din cei o sută de înțelepți iar nebunii pe care vrei să-i salvezi sunt mai mulți.
8. Iar în ceea ce privește acuzele pe care mi le-ai adus că eu sunt împotriva legii, îți recomand să citești dosarul și după aceea să începi să fabulezi. Si nici atunci pentru că mă îndoiesc de talentul tău de fabulist. Prostii poți să spui atât timp cât nimeni nu te pune să plătești pentru abuzurile pe care le faci.
9. In acest fel clanul mafiot a mai câștigat o adeptă. Cine este această femeie? Poate mai târziu vom afla legăturile ei cu clanul.

Mi-a plăcut să merg la circ atunci când eram copil. Mi-au plăcut și îmi plac animalele al căror mod de trai m-a impresionat și mă impresionează. Merg pe stradă cu gândul la nedreptățile acelor oameni care calcă în picioare viețile celor care nu cuvântă. Cum să treci pe lână un câine cu ochi inteligenți și să nu te impresioneze blândețea privirii lui? Cum să treci pe lângă o pisică și să nu simți că trebuie să fii un protector permanent al ei?
Dar nu am nicio milă făță de omul cu comportament de animal, nu am nicio înțelegere pentru acei indivizi care calcă fără mile peste destine ca să se simtă ei bine, cu burta plină, cu trăirile lor jegoase într-un climat pe care societatea dintr-o eroare i l-a oferit. Nu am niciun respect pentru femeile care din cauza unor frustrări personale caută să scape de obsesiile neimplinirilor personale prin distrugerea unor destine care întâmplător se intersectează cu drumul lor. Am întâlnit judecătoare corecte nu pentru că am câștigat un proces ci pentru că au argumentat cu legea în mână că așa trebuie să se comporte. Dar când vezi slugărnicia, pupincurismul unor judecători față de unii care au temporar puterea, îți vine să-i strivești ca pe niște viermi veninoși, periculoși pentru destinul tău. Trăim uneori cu speranța că mai există viața de apoi în care cei nefericiți pe acest pământ vor fi fericiți dincolo. Searbădă speranță și greu de acceptat într-o lume care nu te mai lasă să speri sau să visezi.
(va urma)


(va urma)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE