FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Controlați-vă regulat producția de spermă!
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Deunăzi, butonând telecomanda, am dat taman peste o scenă în care două reprezentante ale sexului așa-zis slab discutau, despre comportamentul celeilalte jumătăți a lumii, reprezentanții sexului așa-zis puternic. Ce spunea, novicei, cea mai experimentată? Că masculii, în momentul când producția de spermă le este scăzută, femeile nu se pot înțelege cu ei, dar când această producție crește, atunci fac tot ce li se cere …
A fost ca un jet de apă rece aruncat pe față, dimineața. Mi-am explicat, dintrodată, accesele de cavalerism, dar și pe cele de misoginism. Mi-a arătat de ce bărbații disprețuiesc femeile, dar nu se pot despărți de ele. Am înțeles de ce unii bărbați nu pot ieși de sub papuc și de ce alții nu intră niciodată sub el. Am aflat că până și Dumnezeu are producție de spermă, altminteri nu o făcea pe misterioasa Eva, dar că și lui îi scade această producție, altminteri nu îl crea pe anostul Adam. Am înțeles cât de importante sunt ouăle mele și ale tuturor fraților mei, făcute după chipul și asemănarea ouălor lui Dumnezeu, și cât de bine trebuie îngrijite, controlate, observate. De atunci studiez asiduu managementul producției de spermă. Fac și muncă de cercetare, încercând să determin cât mai exact raportul misoginism/producție de spermă, respectiv cavalerism/producție de spermă. Și dau sfaturi tuturor bărbaților pe care îi întâlnesc: pentru o viață sănătoasă, controlați-vă regulat producția de spermă!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Desi nu pare, discutia este extrem de serioasa. Pacat ca nu o puteti trata la fel.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-20 21:56:44
         
 
  Tudorele, tată, nu îți mai scrie textele în baie, pentru că se vede de la o poștă.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-11-20 20:15:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE