FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sfarsit de poveste
Text postat de Label Black
Ingerul a murit. S-a zvarcolit in ultimele secunde ca un posedat, ca o fiara. Este pentru prima oara cand realizez ca hainele si incaltamintea de la Lacoste nu ma pot scoate din cacatul asta. Nici telefonul de la Prada. Nici Paco Rabanne-ul din sertar. Nici dolarii din portofel. Nici Dunhill-ul cu unghiile negre ca suvitele lui. Nici sticlele virgine de Jack. Nici barurile in care ma rotesc pana dimineata tarziu. Nici cartile Hyperioniene. Nici satelitii de la Dolce. Nici internetul…
Degeaba ma plimb prin locurile pe care le-am parcurs impreuna. Cand ingerul moare, nu mai e nimic de vazut. Ca niste femei frumoase, prin drumul lor prin viata, buruienile s-au transformat. Acapareaza totul. Inima, spiritul, labirintul. Pe buruienile din sufletul meu, speranta nu si-a mai depus ca-n alte dati, roua. Astazi nu mai visez…
Ingerul a murit, lepadandu-se de mine ca Petru de Iisus. Nici nu a fost nevoie de lacrimi. S-a intamplat pur si simplu, cum se intampla in dragoste. Cum ramai de multe ori si te intrebi: oare cum ar fi fost? Ea nu a plans. Mi-a spus ca s-a inchis in ea. Vrea sa traiasca in ea si ii place! Ii place pentru ca asta o tine detasata de halucinatia pe care i-o ofera, zilnic, literatura. Si de ce sa-i pese? De ce sa-i pese de intimitatea creola si dantelata, de escapadele nocturne, de sarutarile voluptoase si albastre, de rasaritul din dughenele reci, de bancile umbroase si intunecate… de lucrurile de care mie mi-ar pasa intotdeauna?
Am coborat in ninsoare. Asfaltul rastignit sub cavoul de gheata este singurul aliat. Merg orbeste prin stigmate diafane, prin parcari ingalbenite – atintuite de vesnicia efemeritatii. Imi sunt atat de straine cu toate. Magazinele si-au pus termopane. Prin hornurile caselor iese fum. Fumul dens care produce in mine imaginea unui camin. Sub care dintre aceste acoperisuri infinite, ti-ai ascuns, iubirea mea, fata sub perna? Sub care sequoia te adapostesti ca o pantera si nu mai ai in negrele-ti suvite, stele degerate? Catre ce mecanism al modernitatii ti se indreapta privirile, in ce ungher ajung palmele tale, prin ce meleaguri straine vrei sa-ti asezi talpile de fecioara? Peste ce brat se va aseza, sa se-anine, fata ta ascunsa de riduri? Din ce orizont va primi afectiunea care, cel putin pentru moment, nu este necesara? Si cate lacrimi te vor acoperi atunci cand va fi prea tarziu sa realizezi ca timpul nu merge inapoi. Nici daca plangi, nici daca zbieri, nici daca – efectiv – te doare! Va veni vremea in care maturitatea te va indemna sa iesi din tine. Vremea in care o sa incepi sa cauti un semn dinainte. Atunci, cand nu va fi nimeni pe strada, cand strazile tale nu ma vor mai cunoaste, abia atunci te vei intreba. Si va fi extrem de dureros, ca si cum ai avea o gheara infipta in pantec. Abia atunci te vei intreba, la randul tau, oare cum ar fi fost?...
Te-am ingropat, ingerul meu. Mai mult decat in mine – nu se poate. Aici, in cimitirul fiorilor fierbinti. In sanctuarul parerilor de rau. In piramida regretelor. Aici, exact in locul in care a inceput totul…
E bine sa uiti. Intotdeauna va fi bine sa uiti. A nu uita este, insa, de vis!!!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Fii fara grija, Andrei Florian! Am inteles ce-ai vrut sa spui..  
Postat de catre Label Black la data de 2010-02-06 23:53:29
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Te rog sa ma ierti, Label. In fapt, mie imi place cum scrii, numai ca nu-mi plac exagerarile, niciunele.”Sub care sequoia te adapostesti ca o pantera si nu mai ai in negrele-ti suvite, stele degerate ... :) not funny?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-06 22:32:43
         
 
  Florian, esti genial. Buna remarca.
Acum, Razvane, intervin din simpatie, sa stii, cam asa repeti si tu aceeasi tema in ultimele tale postari, blooda it`s not funny. Te rog, primeste relaxat acest comentariu dar e teribila asocierea. Tu stii bine ca pentru a trezi interesul asupra lecturii trebuie abordat diferit atat stilul cat si tematica. Altfel, ajungi sa faci prea ingrosat conturul anumitor personaje cum ai facut aici cu ingerul vazandu-l de-a dreptul fiara. Atat de mult ai apasat cu creionul pe foaie in acelasi loc ca s-a rupt/gaurit foaia.
 
Postat de catre . solitaire la data de 2010-02-06 22:24:44
         
 
  ”Ingerul a murit, lepadandu-se de mine ca Petru de Iisus” ..pastrand proportiile, sau simtul masurii, ma rog, da, e amuzant :) iti fac un cadou
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-06 22:03:39
         
 
  amuzant? :)  
Postat de catre Label Black la data de 2010-02-06 21:28:13
         
 
  îngerul a murit...ca un posedat, ca o fiară :)))  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-06 20:05:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE