FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Label Black Realitati Europeea
Text postat de Label Black
Cine este Label Black? Cine este Label Black si ce cauta el in orizonturi albastre? Un ilustru poel contemporan ii spune “ laba neagra sau, uneori, laba trista. Ce mai conteaza? Un matematician celebru il numeste “ labela”. Un scriitoras indragostit de letopiset ii arunca, ironic, un apelativ gargarist: scoth-man. Pentru prieteni, label black este Razvan.
Mi-am dorit de-a lungul timpului sa creez un label-black indragostit. Intotdeauna. Asa s-a scris povestea lui Baby, descoperita prin gunoaie si slefuita ca si cum ar fi fost un diamant. Au fost mereu atingeri subtile prin care unii sperau sa-i falsifice statuia, ca si cand n-ar fi meritat sa fie pomenita. Sau poate doar sa nu se mai vorbeasca atata despre ea, despre dragoste, pentru ca dragostea doare si majoritatea celor de aici sunt niste neimpliniti. Insa parfumul ei galben distrugea instantaneu sictirul promovat pana la epuizare de celebrele personaje literare amintite mai sus. N-a existat piedica pe care Baby sa nu o treaca cu aceeasi privire electrizanta, purpurie.
Istoria se scrie. Eu am vrut ca label black sa impartaseasca niste declaratii profunde, chiar daca erau fragile, firave ca pielea unui bebelus asezata pe oasele unui octogenar. Label black este un fragment care va exista la un moment dat in fiecare dintre dumneavoastra. Acum e doar un text care se afla aproape de sfarsit. Nisipul din clepsidra s-a scurs. Nici nu ma intereseaza urmarile, stiu doar ca am pierdut prea mult timp agatandu-ma de crengile albastra ale Europeii. Pentru ca dincolo de ferestre si monitoare, sunt oameni. Fel si fel de trupuri, toate la fel.
La fel ca smecherii pe care-i vad de la balcon urland despre pariuri si despre nu stiu ce meciuri le-au stricat biletele castigatoare, Europeea a avut, intotdeauna, smecherii ei. Ifose badaranesti de juristi, avocati si profesori. Batalii care nu se mai sfarsesc, fatalitati incredibile si infinite. Locul asta a devenit o gradina Zoologica sau nu stiu… poate un incubator de hiene.
Uneori toate rahaturile astea dau senzatia unei desavarsiri. Dar e o foarte mare minciuna. Cuvinte fardate… ca sa sune bine in timpanele fecioarelor albastre, desi intotdeauna realitatea este alta. Nici nu vreau sa-mi imaginez ce chip aveti cand treceti pe strada. Nici nu vreau sa stiu ce parere au sotiile voastre despre voi, mari scriitori contemporani.
Am poposit aici intamplator, la sfatul lui Traian. Plec de aici singur, din pura dorinta. Apropo – Traian e genial! Lucrul asta nu-l vor schimba nici eseurile interminabile si de-a dreptul plictisitoare ale lui Atanasiu, nici interventiile comerciale ale lui Kosta Vianu, nici ura criminala a unui ilustru poet contemporan – intre ghilimele, evident…
Iata cum raman in timp - eterne - ca o cicatrice peste inima, niste cuvinte care ar trebui sa fie efemere. Dar nici nu mai conteaza…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Europeea nu este decât turenesolul care evidențiază realitatea. Care poate fi sublimă sau mizerabilă cu infinite nuanțe între. Libertatea de expresie permite fiecăruia să-și manifeste opțiunile. Însă mulți uită faptul că, scriind, cu sau voia lor se descriu.

Nu am putut citi comentariile de mai jos.

Am citit doar mizeria "Sotia ta a fost eviscerata de ovare. Supta de bisturiu. Macelarita de boala." care m-a oripilat. Oare s-a atins maximul abjecției? Ori mai sunt rezerve?

Un mare poet român a intrat și continuă să râmână, iată, peste ani, într-un con de umbră pentru o blestemată de epigramă! "Un X, pretins poet, acum
S-a dus pe cel mai jalnic drum. ..."

Mutatis mutandis, ura, ori de ce parte ar fi, mai devreme ori mai târziu, se repercutează negativ mult mai mult asupra celui care urăște decât asupra celui urât! Iar încercarea de a te lua drept etalon în percepția lumii este, ori poate fi, o eroare cel puțin de abordare!

Scrieți domnilor, scrieți. Literatură. Sublimați-vă ura, durerea, frustrarea, bucuria și multe altele în texte literare. Nu în calomnii.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-02-21 05:18:23
         
 
  Razvane, eu nu-ti spun adio, pentru ca evident, mai devreme sau mai tarziu, o sa te intorci. Dupa cum scrii, esti inca indragostit. Fiind indragostit, o sa scrii. Unde o sa scrii? Aici e cel mai bine. Nu prea ai comentarii, dar esti citit. Corect, din cand in cand luat la misto, dar asta e inevitabil. Restul mediilor sunt fie exclusiv diabetic-liricoide, fie elitiste, fie traversate de sictir existential. Esti cam fumat pentru plictisul postmodern si cam traznit pentru ultimele redute ale modernismului. N-ai nici rigoarea clasicilor, nici fantezia oniristilor, nici candoarea romanticilor. Si n-ai nici umor. Realismul tau nu e suficient de sordid, si autenticismul tau e un pic neverosimil. N-o sa ai feedback. De abia cand o sa te insori (drama pe care eu unul sper s-o traiesti cat mai tarziu) o sa te acresti suficient de tare incat sa-ti dea baietii nivel de acces. Iti zic doar salut, si pe curand. Aferim.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-02-19 20:41:13
         
 
  Avea dreptate regretata:

teferestide-ogramajoarasidaiinalta...
gina bultoc


Grădina Zoologică da, dar e și nișă scatologică.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-02-19 19:58:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE