FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ion Iliescu S.O.S?
Text postat de ecsintescu virtual
Bate Vantul in PSD si aprinde valvataia Violeta. Mircea Geoana atat de incercat energetic a devenit ultima dragoste a lui ANI. Adrian Nastase e si el bantuit de duhul cel paratoriu al Matusii Tamara care isi cere restitutio in integrum nu la trebunal ci la cremenalul DNA.

Poltergraistul portocaliu agita spiritele. Mai ramane sa aflam ca Liviu Dragnea i-o trage Mihaelei dragostea noastra si ca Diaconescu e gay. Va candida Ion Iliescu? Oricum e mai mov decat multi altii. Si are cu ce.

Lasand gluma la o parte. Ar fi singurul care ar repune PSD pe orbita. Chiar daca ar semana cu o mineriada, acest lucru poate scufunda Flota lui Basescu si a Elenei Udrea.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  să trăiești!
plimbare relaxantă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-02 16:06:32
         
 
  sori Domn Peia,
sori ecsi,
trebuie sa plec acasa, mi-a trecut usor vremea la munca, am avut o zi grea, acum (cu parere de rau) trebuie sa fac o plimbare,trebuie sa ies, -cred ca o voi face pe jos-, sa-mi mai iese din cap stresul de la munca.
va rog sa ma scuzati daca nu m-am facut inteles,(..) aici in hambarul unde muncesc, la masina asta de batut..., nu am diacritice, sau poate au fost dar jutarul dinaintea mea , poate le-a dosit pe undeva prin pivnita, pe sub un butoi ne marcat...
plec cu inima stransa ca trebuie sa te parasesc domn Peia si stiu ca pe dvs, unde va las acolo va gasesc, dvs, sunteti un obiect de portelan foarte gros in derma si nu sunteti in pericol de apoplexie la prima cadere...
la buna vedere.
propupici!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-02 16:02:09
         
 
  îmi pare bine că mă citezi, ciurtine!
ăsta-i semn că mă citești cu atenție.
poate înveți și tu cîte ceva, deși, judecînd după lucrul manual pe care-l dai vederii, ai șanse să scrii o frază ca lumea la sfîntu-așteaptă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-02 15:49:38
         
 
  ce ești tu așa vesel și doldora de inspirație pe pempărși?

: „Exportați, exportați – pînă la urmă și chinezăriile se cumpără”!
: "Ai deschis ochii la lume, te-ai minunat de arătarea ei,
ai început să pășești în ea ca pe ape, ehei, în curînd îți va trece!
Te lovești de pragul de sus
cu o violență intens generatoare de stele verzi! "

"Hașdoio de ploaie!
M-am întrebat, dar nu mă mai întreb.
Sunt vaccinat definitiv!
Am intrat în defensivă dură și atac prin retragere, ca șarpele care, dacă l-ai călcat pe coadă..."

...se craceste la soare!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-02 15:47:21
         
 
  căci întreb din nou, spre fixare definitivă a temei: "ciurtine, vai de tine!...de ce ești tu așa vesel și doldora de inspirație pe pempărși?"  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-02 15:19:51
         
 
  ceata lu pițogoi, dai într-unu, țipă doi!!
ăștia umblă pereche, ca pat cu patașon, își fac curaj și dau să fugă!

tu rîzi ca proasta-n, bîlci, ecsintescule, dar eu rîd sănătos, ca omul care a văzut destule la viața lui, inclusiv un broscoi de baltă, așa ca tine, un fel de bombina-bombina, protejat de norme europene și exportat din tekirghiol, cu unicul scop de a orăcăi pe la ușa fețelor subțiri, cu dare de mînă, care le aruncă fraierilor căte o musculiță-două în limbă.
broscoi care în timpul liber e folosit ca test de graviditate. nu spun cum, ca să nu se rușineze lumea! de fapt, primul test cred că i l-ai făcut lui baby aia a ta, care vroia să împuieze cu un demon, să devină regentă peste infern, dar nu s-a mai prins nimic de ea, fiind într-o jenă de fecunditate definitivă.

ciurtine, vai de tine,
semeni cu un papițoi din ăla, făcut din cîrpe, pe care-l tragi de sfori și zice: mama, papa, kaka!!
tact-o ăsta adoptiv, mic și prost ca noaptea fără lună, adoptat de mă-sa aia cu biberoane cîrpite, te șterge cumva la poponeț, de ești tu așa vesel și plin de inspirație pe pempărși?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-02 15:14:49
         
 
  " Un venerabil, care îndrăznește să dea lecții de moralitate, ascuns după dulap, zicea, mai deunăzi, că unii s-ar fi crezînd niște Zorro ai literaturii. "
ip

cand ai avut dreptate domn Peia, inainte sau dupa...suturile-n dos?
atunci cand doua cisme de tortionar nu ti-au fost de ajuns, ai cerut-o si pe a treia?

secretar, comuna propupici
jud.tristur




 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-02 14:55:41
         
 
  secretar - cît pe ce să nimeresc: scelerat!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-02 14:25:26
         
 
  ciurtine,
scrii ca o ciubotă a lui moș chiorpec!
nu ești bun nici de sceretar la sfatul popular, de mai anțărți. ai încurca, dracului, numele sătenilor și ți-ar trage-o ăia pe cocoașă de cîte ori te-ar prinde printre pîlcurile de bozii.

iar tu, ecsintescule, ascultă la mine: înmulțește unasută cinci zeci de mii de țoiuri cu cinci minute - timpul necesar pentru a-ți drege tu beregata cu unul din ele - și vei afla cam cît mai faci umbră degeaba pămîntului ăsta. partea proastă e că o să fii atît de putred la burdihan, că va trebui să fii îngropat cu masca pe figură. îi deplîng pe sărmanii gropari! oricum, lumea va scăpa de un putregai, ceea ce îi dă oareșcare speranțe de însănătoșire.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-02 14:24:46
         
 
  "azi, în virtutea unei libertăți neeligibile, neselective, în ceea ce privește materialul uman, puii ăștia de năpîrcă ne rîd în nas și ne avertizează că nu a murit spiritul criminal al antecesorilor lor bolșevici. primul lucru pe care l-aș face, dacă aș fi investit cu puterea asta, ar fi acela de a-l spînzura de limbă în piața publică."

va multumim tov. Vasile Ciolpan.

dar vei muri cu dorinta neimplinita din ura nemarginita,
vei visa si te vei chinui nimeni nu te va iubi,
iar ura de rasa ce iti este groasa
se va face farame in lesa de caine,
privind disperat cerul instelat,
chiar maine,
intr-un ocol
slab
sarac
si gol
de suflet parasit
undeva `ntr-un sit*,
pamant disperat
care te-a marcat.

(*arheologic, normal!?)


 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-02 13:31:40
         
 
  dar ceea ce e mai tragic și mai tragic, este faptul că o scursură umană cum este ecsintescu, prezintă date comportamentale perfect suprapuse peste profilul unui torționar, în felul celor care au schingiuit, maltratat, ucis oameni în pușcăriile comuniste. ăștia tineri nu știu, habar nu au ce au putut face călăii bolșevici în istorie și nu-i recunosc. progeniturile lor,- vezi ecsintescu - au aceleași apucături, aceleași porniri instinctive, aceleași putride caractere. iar, azi, în virtutea unei libertăți neeligibile, neselective, în ceea ce privește materialul uman, puii ăștia de năpîrcă ne rîd în nas și ne avertizează că nu a murit spiritul criminal al antecesorilor lor bolșevici. primul lucru pe care l-aș face, dacă aș fi investit cu puterea asta, ar fi acela de a-l spînzura de limbă în piața publică.  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-02 13:09:06
         
 
  mic tembel, născut din frenetica metacarpiană, aruncat pe zidurile toaletei și cărat de muște în matrice,
cînd am intrat eu pe spîrcîiala ta de text aveai vreo 25 de vizionări leșinate, strînse pe vreo trei zile. acum ai 76, numai după vreo cîteva ore. și așa se întîmplă de fiecare dată. nu vezi că tu reînvii numai cînd îți dau eu biberonul? cred că cele ale mămicii adoptive – biberoanele, deh! – au devenit, de mult, cîrpă de șters praful! vîră-i-le “îngerului” ciurtin pe beregată, să-l “revergorezi”, ca să zboare și el prin paradis cu extaza la maxim și mașina de scremut versuri pufăind pe toate găurile din dotare.
iacătă fază: tatăl lepădător de prunci, ecsintescu, milos ca un sade convertit la sfințenie, care a înfiat un cățeluș, rasa ciurtin-cenușiu, pe care-l pune să schiaune la comandă. dresură de balamuc!
doi avortoni alcoolici – doi ratați congenitali.
peste ei, trîntești capacul de la veceu și tragic apa!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-02 11:32:24
         
 
  "Viorel Hrebenciuc a fost reconfirmat, ieri, în poziția de lider al grupului PSD din Camera Deputaților, într-o cursă considerată drept o repetiție pentru Congresul partidului din februarie. Victoria a fost contabilizată în tabăra lui Mircea Geoană, Hrebenciuc obținând 53 de voturi din..."

ziarul gândul preocupă pe mulți, oare pe Ip, ce-l preocupă?
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-02 03:07:59
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Peia,
Tavi Ciurtin e un inger. La fel ca si Liviu Bordas. La fel ca si Mihail Buricea. Nu jignesc si nu transforma acest spatiu intr-un ring de box. Lupta ar fi inegala. Spiritul olimpic spune foarte clar. Ai castigat continua, ai pierdut continua. Mai exista o olimpiada, cea pentru handicapati. Fiind un atelier literar imi inchipui ca handicapatii din scaunul cu roti au o problema motrica nu cu literatura care oricum le e straina ci cu propria neputinta cotidiana. Batrane
Esti lipsa la apel. Vezi tu, te lasa memoria afectiva. Adica, orsicat de tare ar fi viagra aia, nu te ajuta la simtaminte mai bune, in sensul ca, fiind ziua indragostitilor, sa ne spui ca vasnic cititor morometzian ca Birica face posibil in literatura romana ca un simplu act sexual cu Polina sa devina una din marile scene de erotism ale literaturii romane. Stiu ca ma consideri erotic. Ne desparte si o varsta..
Iubire,
Esti prea patimas.
Imi pare rau, dar ramane ca-n seara aia.
Scatofil nu credeam ca esti, dar nici nu ma mira. Cand nu ai cu ce ..dracu mai pune scarna pe painea castigata prin pensie pe caz de boala.
Vezi ma Peia
Tavi te-a trimis in MISA si tu te intorci in hazna. Scatofilie? Bleaah..
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-02 02:13:33
         
 
  ecsintescu și ciurtin!
tilică și puiul de coropopircăniță!
doi megieși, ajunși literați de cuțarida, după ce au absolvit facultățile lu victor a lu bălosu. turtite de către birică.
ecsintescu latră, ciurtin schiaun㠖 un duet demn de cea mai “prestigioasă academie politică din lume”, care a fabricat ăi mai mari mîncători de materie maro de pe mapamomd. și, judecînd după evoluția politică a țărișoarei în care își fac veacul, încă, aceeași continuatori demni ai apetitului copro/ideologic. nostalgiile ereditare ale lui ecsintescu țin de aroma mai-sus-numitului produs, precum și de convingerea lui că este un fel de pui al mamei omida care ghicește, citind în bobi, viitorul și trecutul. nu-i mai inventariem intuițiile-i geniale, căci îl facem de kko!
prostul moare de grija altuia?!
ți-ai ilustrat perfect atitudinea, ecsintescule, căci, în timp ce pe mine mă doare-n cîrmă de zona din care îți mesteci tu enzimele și îți sugi sterolii, tu, iacă, murind de grija mea, îmi oferi mie postul de corector! ce dracu să mai corectez la tine, că ești născut chiaun, - o anomalie genetică demnă de a fi consemnată în enciclopedia marilor aberații biologice : vițel cu șaișpe copite și două capete de șopîrlă. mitologia damnată te reclamă drept un exemplar strălucit al ei. ia-l pe prostălăul de ciurtin, ami degrabă, să-ți corecteze luciul pantofilor cu limba, că, la modul cum scrie, nu are nici o șansă să învețe vreodată să îndrepte vreo vorbă. în ceea ce te privește, e adevărat : nu ești slugă la un singur stăpîn, ci la cine se nimerește și te adună de prin bălării. schimbi convingerile cum cameleonul frecvențele vizibile ale spectrului. un prăpădit care nu ar merita nici un scuipat între felinare. de ăștia, ca tine, lumea-i plină. de ăștia, ca voi, se înfundă budele istorie și, implicit, canalele subterane ale orașelor.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-02 01:53:13
         
 
  aici chiar ca se nimerește, potrivește, zvârcolește, preamărește, incolăcește, pizmuiește, catrenul meu, domnului, pe caz de... smoală.

Umilă doar a mea părere,
Chiar mă zgârie-n auz,
Mirosul de urină ți-e plăcere;
Iar commurile-ți toate, un abuz.

ecsi, referitor la articol, păcat,mare păcat, dar ai dreptate!
vot.
t.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-02 00:44:19
         
 
  Peia,
postarea de aici este un simplu articol de blog. Nu am veleitati de analist cu toate ca le mai nimeresc mai tot timpul. Se pare ca stau bine la capitolul intuitie. Asa cum te-am intuit si pe tine ca esti beleuz. Nici nu era greu de altfel.
Regret din tot sufletul ca nu am putut absolvi cursurile Academiei Stefan Gheorghiu. Aveam 9 ani cand s-a desfiintat. Consider ca era una din prestigioasele academii politice din lume. Dar asta e alta poveste.
Batrane, era o cugetare terifiant de cinica: Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia. Nu-mi duce mie grija, puisor. Niciodata, cu exceptia a 6 luni de stagiatura, nu am avut stapan. Noi colaboram pe proiecte. Baga bine la cap. Stiindu-te pensionar pe gaz de boala si fiind in curand ziua indragostitilor iti putem oferi un job. Corector sau ceva in genul asta. Trimite cv pe mail. Hai te pup. Am treaba..Sa fii solemn. Pupici.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-02 00:28:39
         
 
  spîrc!
analistu lu laba-gîștii, școlit la ștefan gheorghiu junior!
deontologul de trotuar își dă cu părerea, proțăpit la marginea politichiei.
rămas fără slujbă, mai schiaună și el, din cînd în cînd, la ușa potentaților, care-i aruncă o coajă de pîine și un pumn de carboave,- echivalentul quadrimilionara a enșpe țoiuri revigorante.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-01 17:19:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE