FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Adrian Nastase va fi presedintele PSD
Text postat de ecsintescu virtual
Avem un partid. Partidul Social Democrat. Trei grupari. Gruparea Sabat ( Geoana-Vanghelie), gruparea reviriment (Nastase-Iliescu) si gruparea salt la carotida ( Mitrea-Sarbu). Ce se da si ce se cere? Se da o lupta, se cere un castigator. Acesta va fi Viorel Hrebenciuc. Sa ma explic.

1. A . Mircea Geoana, Prostanacul sau „Mihaela-dragostea mea” a pierdut alegerile transformandu-si porecla in renume. Dupa relaxarea de la Vantu si bronzul glacial de la Aspen, Geoana a inceput anul ca o victima. El castigase alegerile dar fusese furat. Un martir! Orice critica a colegilor era inutila. “Au furat mai mult decat noi” .

Intervine Viorel Hrebenciuc la Antena 3 si vorbeste prima oara despre energii negative, culori violet si cravata lui Basescu. Aparent un discurs etilic.

B. Mircea si Mihaela Geoana declanseaza isteria Flacarii Violet. Romania ramane siderata, presa internationala ne face varza, , familia Kennedy de Dabuleni si-a turnat singura cositorul. Pana si Vadim Tudor a spus ca Geoana e un dobitoc si ca „atacul energetic” a anulat povestea cu frauda.


In Psd se anunta Jihadul. Flacara Violet a trezit energii nebanuite. Prostanacul nu si-a facut datoria, sa-l dam in pardon! Ion Iliescu isi reitereaza sprijinul pentru Adrian Nastase , Miron Mitrea ar candida daca Diaconescu refuza, Ponta nu-l mai vrea pe Geoana.

2. A. Viorel Hrebenciuc declara ca nu stie pe cine va vota, dar va pleca acasa si va reveni cu o idee mai destept si (SIC) dupa congres va fi cu siguranta mai destept.


B. Gigi Becali, tovarasul lui Viorel, a spus la Realitatea TV ca a discutat cu Hrebenciuc despre Nastase si ca Viorel a spus ca „ e bun Nastase dar sa n-o ia razna”

Rodica Stanoiu, o apropiata a lui Ion Iliescu si a lui Nastase dixit : “La Congresul PSD din 2005, stim bine ca grupul de la Bacau si cel de la Cluj si-au dat mana ca sa-l inlature pe Iliescu. Aceasta a fost cea mai mare lovitura data partidului – cand acesti oameni exceptionali pentru partid – Iliescu si Nastase – n-au putut ajunge la conducere”

1. A. Adrian Nastase, intrebat de Gabriela Vranceanu Firea ,ce parere are despre afirmatia lui Viorel Hrebenciuc via Becali, a cam balmajit-o. A vorbit despre maturizarea sa cat timp a fost in opozitie, ca nu mai vrea functii de conducere in stat, etc si amd. Niciun atac voalat sau transant la adresa „Guzganului rozaliu”.

B. Rodica Stanoiu intra live prin telefon. Extrem de ambigua de data aceasta, ea spune ca nu este cazul sa mai vorbeasca despre Viorel Hrebenciuc intrucat Adrian Nastase este angajat intr-o disputa electorala pentru conducerea PSD. Adrian Nastase rade manzeste si incuviinteaza, dand din cap.

Mircea Geoana se retrage in munti pentru a lua energie, Nastase, Iliescu, Diaconescu, Severin, raman la ses la „Institutul Sincai”. Gruparea „so la carotida” intra in scena. Este stiuta antipatia lui Miron Mitrea pentru Hrebenciuc dar si pentru Geoana. ( Va mai amititi episodul cu beregata surprins de o camera de luat vederi?!)

1. A. Miron Mitrea isi anunta candidatura. O pune pe seama non combatului lui Diaconescu. Cristian Diaconescu a stat in prezidiu alaturi de Nastase si Ion Iliescu.

B.Marian Sarbu, sindicalist ca si Miron, sare la gatul lui Ion Iliescu asta dupa ce spusese ca unii lideri si acum sunt atacati energetic.

Daca adugam ca Ion Iliescu nu a facut nicio referire la Viorel Hrebenciuc , putem concluziona ca Viorel Hrebenciuc este castigatorul absolut al acestor lupte fratricide, chiar daca Adrian Nastase va fi presedintele PSD!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  corectez,

păcat, un partid cu câteva sute de mii de membii și mereu cu aceleași fosile scoase de la naftalină iar când se găsește câte unul mai necopt să... scoată ,,sfecla,, la lumină, hodoronc-tronc se molipsește de paranoia
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-01-23 14:06:51
         
 
  păcat, un partid cu câteva sute de mii de membii și mereu cu aceleași fosile scoase iar când se găsește câte unul mai necopt să... scoată ,,sfecla,, la lumină, hodoronc-tronc se molipsește de paranoia.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-01-23 14:05:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE