FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Chestii
Text postat de ecsintescu virtual
Am o meserie foarte interesanta. Fireste ca nu este inclusa in nomenclatorul profesiilor. Ea insa exista ca sub diferite denumiri sau forme. Este prezenta peste tot la fiecare pas. Poate si voi aveti aceeasi meserie. Numai ca eu o fac profesionist. Si credeti-ma castig in draci. Si imi place. Nu pentru ca as fi draconic. Nu pentru ca as fi un Dumnezeu virtual. In acest text Dumnezeu si dracul exista doar ca simboluri. Eu sunt cel care conteaza. Ei bine, eu manipulez. Ma ocup cu manipularea. Adica incerc sa transform albul in negru si invers. Cand ma enervez ma autodepasesc. Albul si Negrul sunt culori. Si eu devin pictor. Sa nu-mi cereti sa va spun ce pensula folosesc. Despre sevalet –nicio sansa.

Domnul profesor Ion Corbu imi spunea , cu un repros aproape patern- domnia sa fiind un profesionist, dealtfel- ca ma pierd in literatura „pornografica”. Fireste ca aceasta notiune este vaga si generala. Ca si cum dracul ar fi un exhibitionist cu chilotii in vine scriind porno-literatura iar Dumnezeu e infofolit cu feregea chiar si atunci cand isi scrie eco-literarele porunci. Dar nu despre asta vreau sa vorbesc.

Ma ocup de PR online. Am facut strategia electorala pe online unui primar de capitala europeana, la trei candidati la presedintie si am lucrat si lucrez in 6 proiecte importante. Manipulez. Creez personaje in tot mediul virtual. Negative sau pozitive. Demente sau perfect sanatoase. Bigote sau satanice. Capat feed-back. Discut in numele personajelor pe facebook , twitter sau messenger. Fac asta 19 ore pe zi, sapte din sapte. Scriu zilnic peste 60 de pagini A4 font 12. Dar nici despre asta nu vreau sa vorbesc.

Personajele mele se nasc si traiesc. Vorbesc. Fie ca sunt femei, copii, barbati, batrani care canta la chitara si scriu tristice, personajele mele capata autoritate. Au opinii. Unele de dreapta, altele de stanga. Opinii contradictorii sau extrem de clare. Important este sa-mi ating scopul. Sa conving. Si apoi sa-mi iau banul. Este tot ce conteaza. Nu despre asta este vorba.

Personajele mele ma coplesesc. Devin iubite sau dupa caz urate. Sunt gelos pe ele chiar daca si o parte din mine le uraste. Ele cresc si devin interesante. Atat pentru mine cat si pentru ceilalti. Devin avataruri si se cupleaza la mantinela destinului. Care si el depinde de noi, nu este asa? Nu despre asta e vorba.
Este ziua indragostitilor. M-a sunat fosta sotie. Am stat 47 de minute la telefon. Nebunia din magazine, cadouri, o zi ca oricare alta. Nu prea am stiut ce sa-i spun. Sunt prea rupt in celelalte personaje. Sunt un drac pentru ca am ales libertatea si un Dumnezeu pentru ca mi-am asumat-o. La inceput a fost cuvantul. Si il stapanesc fir’ar. Si manipulez. La fiecare 19 ore spun ca imi iubesc munca, imi iubesc personajele, imi iubesc schizofrenia profesionala. In fiecare minut conving si ma conving. Despre asta este vorba!

Marea mea arta este sa-l fac pe Dumnezeu sa se converteasca Dracului. Habar nu am daca tine de literatura sau de meserie.

Important este altceva.

Bebeloaico, iubirea mea, tzoarcana mea, carnavasss, carliont, beeebee... Te iubesc! La multi ani! Esti Dumnezeul meu.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  un de te culci, sclemberici? în brațele mă-tii adoptive?
îți cîntă nani, în timp ce-i morfolești sfîrcurile în gingii, ca un incestuos de smîrc, ce esti! ca o scîrbă cu orificii de vidanjă!
într-o bună zi vei exploda în apoteoza unei vome cosmice!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-18 20:54:40
         
 
  Andrei,
Oprescu a "negociat" cu oamenii lui Videanu in stilul caracteristic. El ii vroia pe traseu. I-a manipulat. :)

pr, pe gallup a iesit ok.
:)

ma baiatule, aprinde candela- o tigore sta tzeapana la ora 4 58. una care punea poze pa pareti. ma culc la ora aia

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-18 03:14:42
         
 
  Oprescu astupă gropile Bucureștiului.
Berceanu pe ălelalte, ale restului.
E o deosebire cantitativă: unul fraierește pe cîțiva km pătrați. Ălălalt pe mii. Deja a fîrșit părăluțele,- după cum a declarat cu seninătate - astupînd autostrăzile cu zăpezi!
Doi palvragii!
La care s-au afiliat cîteva zeci de mii de lachei.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-17 18:43:33
         
 
  Oprescu, doctorul cu carnatul, astupa gropile Bucurestiului cu televiziunile. Iti faci cruci si iti blestemi ziua in care ai pus stampila pe paralelul acesta.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-6921471-audio-cum-rezolva-oprescu-spatele-usilor-inchise-problema-gropilor-asfaltatorii-din-capitala-vor-vada-rastesc-asfaltatori-declansam-gropaniada-face-liniste-vedem-treburile-noastre.htm
Ecsi, intelegi ce vreau sa spun? Dincolo de promovarea nulitatilor sta interesul nostru comun, sau, altfel spus, daca votezi fara cap deschizi punga la sevice pana iti iese pe nas.
In rest, sanatate, ca doctori se gasesc pana si la primarie.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-17 10:52:11
         
 
  eroare. firmele fac catindatul. cu angrenaj de vigoare. este ceea ce se intampla in psd. spui bine. vorbim dupa. stim ca nu esti fraier. de-aia stai acolo. si castigi.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-16 02:52:01
         
 
  Ecsi, orice serviciu platit este considerat afacere. Firmele de PR sunt prestatoare de servicii tot asemenea ca si firmele de "cleaning". In fapt, fac acelasi lucru intr-un mod cat se poate de onorabil, si una si alta. Nu trebuie sa rosesti pentru succesul tau in afaceri. Convingerile politice si constiinta, in acest domeniu de activitate, contin in miezul lor samanta esecului financiar. Nu ai de ales. Daca gasesti un fraier dispus sa plateasca, i-ai banii.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-16 02:47:09
         
 
  Pupincurismul e ca o papusa gonflabila. Se umfla. si merita banii.
Eu nu fac afaceri, fac PR.
ai adresa noastra de mail
poate colaboram.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-16 02:30:50
         
 
  Nu stiu cat ia Radu dar e atat de bun incat suma avansata de tine imi pare ridicol de mica. Te felicit pentru succesul afacerii tale. Vezi?... dictatura e buna si ea la ceva :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-16 02:24:01
         
 
  Florian,
Aici nu se iubeste nimeni cu nimic. Poate doar Corbu cu un proiect care functioneaza. Eu vorbeam de niste lucruri pe care tu cam stii cum functioneaza. Am spus ca o emisiune Nasu ia 20 000 euro eu imi iau banii astia in 2 luni de munca in draci. Fireste ca nu manipulez asa de bine ca voi. Dar...cat despre fratii, daca ala era legat de pat altul era frezultatul. Iar Crin a luat 47.9 la suta voruri 18-39 adica utilizatorul constant de net. Spune-i lu Boby ca Francesca e vax. Eu i-am spus. Direct. Manipulez, i-am spus ca a avut o idee excelenta cu fascia,
Notre respect
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-16 02:17:49
         
 
  Domnule Peia, daca ati face un pas in spate s-au daca veti incerca sa va detasati, cumva, emotional, veti observa ca pe marginea unei asemenea dispute te poti amuza copios. "Valorile" puse in discutie nu sunt valori iar nici discutia nu e discutie, culmea! O colectie de monoloage de toata frumusetea.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-16 02:12:10
         
 
  Nu am loc de tine, Floriane!
Asta e.
Sunt dispus să vă-nțeleg și să vă dau binecuvîntarea.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-16 02:04:37
         
 
  Textul nu aduce nimic nou, nimic spectaculos, si poate fi considerat ca fiind o declaratie de dragoste. Pentru cine gusta acest gen, desigur. Ceea ce doresc sa spun este ca, incepand cu Domnul Cristescu care a facut teoria flacarii albastre in versiunea ei neuroeconomica, toti comentatorii au fost sublimi in abordare, desi banuiam ca se vor repeta, ca si altadata, aceleasi acuzatii reciproce.
Desigur ca ma indoiesc teribil de talentele de manipulator ale lui ecsi, fapt dovedit de contra-performanta dovedita de "manipularea" prezidentialelor recent incheiate. Tandemul Cristescu-ecsintescu, insa, este adorabil. Se iubesc sincer, lucru de care m-am convins recent, fapt pentru care mi-au castigat respectul, iubirea fiind singurul argument de nezdruncinat. Cati dintre voi nu ati fi dorit sa va iubeasca si pe voi? Indiferent care dintre cei doi.
Hai, fiti sinceri si recunoasteti ca tanjiti dupa iubirea domnului Cristescu. Poate numai Domnul Peia sa si-o doreasca pe a lui ecsintescu, chestie care l-ar scapa de necazuri. .
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-02-16 01:59:11
         
 
  ”Albul si Negrul sunt culori”. (eczemintescu)

Uitasem să dau citatul.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-15 21:46:18
         
 
  OSC, nu te poți depăși, ești stupiditatea întruchipată în veci și înc-o zi. La așa poante boante, rîd doar curcile. Și, poate, meșterul Buricea. (dublu e m-ul, nu?)



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-02-15 21:31:53
         
 
  Fraiere,
Albul și negrul nu-s culori!
Mai pune și tu mîna pe o carte, atunci cînd vrei să te dai rotund și genial.
Și chiar una de gramatică ți-ar putea fi de folos, în ultimă instanță, dacă tot faci pe scriitorașul de răvașe idioate.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-15 21:18:21
         
 
  Dle CTA (PIXI)sunteți ca un guler de bere, ce face un om serios cu acest guler? îl rade!

dar v-am gasit și ras, în cap, și dat cu frișcă. Citiți cu atenție.

"Ați fost nominalizat la Premiile Wikipediei, ed. 2008 la categoria Marele absent, lucru pe care l-am fi dorit cel mai puțin. Făceți-ne o surpriză de Crăciun! :D"


http://ro.wikipedia.org/wiki/Utilizator:Pixi

aveți vreo explicație? sau doar orzoaică și hamei!

rom cel dublu!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-15 20:20:59
         
 
  "asumându-și toate consecințele faptului de a fi un manipulator și un mercenar"

Chestia e că ucenicia și-a făcut-o aci, pe latifundiile de la Corbeanca, spumegînd de patriotism europeeeeeean. În cîrdășie cu goia, buricea, ciurtin etc. Și sub privirile binevoitoarea și paterne ale Marelui Mecena.

E bine că totuși se vede ce produce locul. Poate ar trebui înregistrat brandul netrebnicescu virtual (pînă nu-l fură vreo televiziune-n competiție).


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-02-15 19:21:44
         
 
  printre alte chestii...

Criticul nepriceput se recunoaște după felul în care începe să vorbească despre poet în loc să discute despre poem. (Ezra Loomis Pound)

" Important este altceva."

" Marea mea arta este sa-l fac pe Dumnezeu sa se converteasca Dracului. Habar nu am daca tine de literatura sau de meserie."

a reușit?
...eu cred că da.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-15 19:18:11
         
 
  Domnule Kosta,
definiti imoralitatea, pls
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-15 18:31:49
         
 
  Batrane,
Ramane ca-n seara aia, tzucurash!
Am sa vin cu niste precizari mai spre noapte. Acum am treaba.
Pupici.

Era un comms la 4 52. Hai pa
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-15 18:31:11
         
 
  "Comentariul meu avertizează pe aceia care sunt capabili să înțeleagă asupra pericolului manipulării. Manipulare pe care manipulatorii nu o recunosc. Ei bine, ecsinescu, în textul de mai sus, a recunoscut și a devualat mecanismul prin care, ca un adevărat mercenar, manipulează."


Cînd am citit speculațiunea asta șmekeroasă, am rîs sănătos, ca un om care mai crede în glume involuntare!
Involuntare?
Ei aș!
Va trebui să-mi reconsider izbucnirea spontană, evocată mai sus, și s-o corectez cu un rîs coroziv, de om care admite că acest mecanism psihorelaxant are și virtuți corgibile.
Auzi, cică eczemantescu face, pișicher, cu ochiu, din haznaua supraplină a mercenarilor, ca noi să ne prindem că, dacă el este murdar de materie maro pînă-n crește, e numai așa, ca să se sacrifice pentru sanitatea moralei umane!! Cînd, în fapt, ele este un nestrămutat apărător al eticii universale!!

Băăăăiiii, ipocriți cu pașaport de contrabandă, cu cine vorbiți voi despre abilitățile raței de a împunge și ale porcului de a zbura?!!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-15 14:33:04
         
 
  stimate Corb deghizat,
este de notorietate pentru oricine cunoaste istoria acestei pagini literare ca exultescu Spirtual este copilul drag al sufletului dumitale. Nu te mai stradui sa negi. Ceea ce este imoral este imoral si gata. Duplicitatea contextuala nu te salveaza de ridicolul ambiguitatii patimase cu care il aperi, orice-ar comite. Punctum!
 
Postat de catre sters sters la data de 2010-02-15 13:54:32
         
 
  Comentariul de mai jos se adresează domnului Kosta Vianu. Evident că se subînțelege din text însă pentru claritate și asumare consider necesară precizarea.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-02-15 13:07:15
         
 
  "...și mai varstnicule mentor și aprobator, dacă societatea pe care o visați va semana vouă, destulă pedeapsă! Fiți fericiți în mocirla voastră imorală și nu aveți grijă, se întâmplă exact cum doriți. Un bigot, fanatic si frustrat."


Am scris:

"Așadar, domnilor, doamnelor și domnișoarelor, GÂNDIȚI. Mult, permanent și faceți-ii și pe alții să gândească. Manipularea se termină acolo unde gândirea care se gândește se revoltă. Sau se împotrivește. sau se răscoală. Sau se revoluționează."

Rectiți textul meu domnule Vianu. Păcat că nu ați înțeles nimic din el.

Afirmația de mai jos este cumva vreo aprobare?

"Că doar ce ne spune el că face, și face, nu reprezintă moralitatea in nuce!"

De ce nu faceți efortul minim de a citi un text? Chiar și de mai multe ori. Până ce înțelegeți. Iar dacă nu înțelegeți de ce nu solicitați lămuriri?

Încercarea dvs de a mă jigni să fie oare expresia incapacității de a înțelege?

Comentariul meu avertizează pe aceia care sunt capabili să înțeleagă asupra pericolului manipulării. Manipulare pe care manipulatorii nu o recunosc. Ei bine, ecsinescu, în textul de mai sus, a recunoscut și a devualat mecanismul prin care, ca un adevărat mercenar, manipulează. Recunoaștere oferită "cu prețul anatemizării autorului" adică asumându-și toate consecințele faptului de a fi un manipulator și un mercenar. Pe care nu-l aprob. "Că doar ce ne spune el că face, și face, nu reprezintă moralitatea in nuce!" Nu sesizați corosivitatea ironiei din această aserțiune? Sper că o probabilă furie să vă fi făcut să scrieți mimeriile din comentariul dumneavoastră și nu vreo asumare lucidă a "judecății de valoare" pe care credeți că veți fi făcut-o.


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-02-15 13:04:13
         
 
  Un animal puturos și viclean, care-și expune dosul rozaliu, de macac, și exultă de fericire că există, într-o isterie primitivă de bărbătuș puber, cu toate sfincterele dezasimilației stimulate la maximum. El se laudă că manipulează, cică! E deștept ca oaia capie. Manipulează proști ca el, care au în creier numai tărîțe și mișcotei. Proști care îl cred un fel de Savonarola al misticii libertinajului absolut și al disprețului suveran și bălos, față de ceea ce ar putea să însemne o fărîmă de sentiment omenesc curat.
Orice dicționar de adjective abjecte nu l-ar și nu i-ar putea cuprinde.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-15 12:54:34
         
 
  Și iata cum, fără să vrea, nevârstnicul face portretul complet al secăturii, iar mai vajnicul său mentor și apărător îl completează și mai abitir. Cum să nu ți se facă scârbă, oh, cinstite cititor și să nu îți vină a lua câmpii, numai să nu mai vezi și să nu mai auzi atâta ipocrizie băloasă? Așa cum am mai zis, exultescule și spirtualule, și mai varstnicule mentor și aprobator, dacă societatea pe care o visați va semana vouă, destulă pedeapsă! Fiți fericiți în mocirla voastră imorală și nu aveți grijă, se întâmplă exact cum doriți. Un bigot, fanatic si frustrat.  
Postat de catre sters sters la data de 2010-02-15 09:39:46
         
 
  Nea Cornele asa este.
Votez
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-14 23:09:56
         
 
  Mai curînd s-a prăsit prin sciziparitate într-un supă de ciutaci și badeamirci. Aceeași izmeneală juvenilă. Breasla secăturilor voioase. Textul e la nivel de cerebel (creierul mititel).

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-02-14 22:13:36
         
 
  În nomenclatorul meseriilor este trecut la rubrica: manipulant!
Cu metacarpienele.
Adică, un homo faber belicosus...!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-02-14 16:05:55
         
 
  Am o meserie foarte interesanta. Fireste ca nu este inclusa in nomenclatorul profesiilor.
ecsi

Firește că nu. Caută în cel al meseriilor. :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-02-14 09:42:19
         
 
  "Devin avataruri si se cupleaza la mantinela destinului."

Încercînd să manipuleze pînă și dicționarul, autorul se-nvîrte periferic, lovindu-se ca un... de mantinela căldării.

MANTINÉLĂ, mantinele, s.f. 1. Împrejmuire dreptunghiulară, rotunjită la colțuri, care delimitează terenul de joc la hochei pe gheață. 2. Marginea interioară a unei mese de biliard. – Din it. mantinella.

Noroc ca îl susține cu savantlîcuri neuroeconomice EC și "ancorat în sinergia faptelor, nu eludează universalitatea meandrelor concretului". Cu cîte mante manipulați biluțele concretului, stimabile?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-02-14 09:35:19
         
 
  Ar fi extrem de simplu

Repet, mă simt manipulat. Altfel, de unde atîtea typo?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-02-14 09:16:44
         
 
  realitatea s-ar prezenta

secolului în care trăim

cineva mă manipulează. deloc etic! :)))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-02-14 08:52:37
         
 
  Manipularea în sine, când este morală, poate fi definită ca un fel de convingere benefică și malefică atunci când nu este. Așadar se poate vorbi de o manipulare etică!
Emanuel Cristescu

Domnule profesor, cu un conținut atît de fluid (în zilele noastre) al noțiunii de morală, îmi este exprem de greu să decelez punctul în care manipularea basculează între malefic și benefic.

Ar fi extrem de siplu dacă în relațiile interumane realitatea sîar prezenta ca o monedă cu două fețe. Moral și imoral. Poate nici atunci nu ar fi atît de simplu. Cele zece porunci ar trebui reactualizate la realitatea secolului în care trăpm. Lucru imposibil de realizat chiar și dacă avem în vedere cîte locuri numite Sinai ar apare pe harta lumii peste noapte și cîți Moise și-ar revendica unicitatea și originalitatea Tablelor lor. Ca să nu mai amintesc de numărul celor care ar pretinde că ei, și nu alții, sunt cei îndreptățiți să apară lumii sub chip de arbust în flăcări și să propage unicul adevăr.

Nu încerc să manipulez. Nici măcar etic. Parol. :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-02-14 08:48:57
         
 
  Din păcate nu ești singurul. Economia clasică, aceea care se revendică de la Adam Smith, a fost depășită. Neuroeconomia a înlocuit-o.

Criza financiară declanșată în 2007, pe lângă toate relele pe care le-a provocat, respectiv seria de falimente și amenințarea cu o criză sistemică mondială apoi criza economică, generalizarea planetară a acesteia și multe altele, a pus în evidență în mod pregnant fragilitatea modelelor econometrice adică a modelelor cunoscute a fi fiind raționale, în sensul cartezian al cuvântului. Acestea presupun maximizarea profiturilor în condiții socio-tehnico-economice date pe baza unor estimări pur raționale. Realitatea piețelor, și în special a celor financiare, a demonstrat că, de cele mai multe ori, economia bazată pe modele raționale, cunoscută și ca „economie clasic㔠este depășită. Afacerea Kerviel scandalurile Madoff Caritas FNI , „sfârșitul Wall Street – ului” noul statut al celor două foste mari bănci de investiții, Goldman Sachs et Morgan Stanley înghițirea Bear Stearns si Merrill Lynch în urma unor fuziuni de urgenta, naționalizarea fondurilor Fannie Mae, Freddie Mac si AIG, precum și falimentele Lehman Brothers si Washington Mutual reprezintă consecințele unor comportamente în care „raționalitatea economic㔠pare a nu fi fost prezentă. Ca să nu mai vorbesc de "pandemia numită insidios și manipulant "gripă porcină" care a umflat conturile unora co o vinovată complicitate a OMS. (cu greu am putut opri pe cineva foarte drag mie să nu se vaccineze!)
Despre recentele alegeri prezidențiale din România doar atât: un triumf al manipulării!

Asemenea situații au fost, sunt și vor fi posibile ca urmare a interacțiunii sinergetice a mai multor factori care pot fi, într-o aproximare de natură didactică, astfel clasificați:
 Factori de natură mediului socio-tehnico-economic dat în care un rol deosebit îl au tipul de societate, valorile și normele împărtășite de acest mediu
 Inițiatorii unor procese, acțiuni și activități care în limbaj economic pot fi denumite afaceri
 Participanții la aceste afaceri
 Stakeholderii implicați.
Așadar înțelegerea și explicarea unor astfel de comportamente din piață este dificil de realizat cu modele econometrice a căror limitare de natură euristică în domeniu este evidentă. Trebuie pătruns în mintea și gândirea oamenilor. Trebuie descifrate mecanismele subtile care îi fac pe oameni să ia anumite decizii în condiții de emoționalitate, de risc, panică, incertitudine, manipulare și altele. Rezultate promițătoare au fost și continuă a fi obținute în cadrul noului domeniu denumit „neuroeconomie"

De când e lumea s-a manipulat. Acum vorba "seraficului cinic" ecsintescu, se manipulează în draci! și se va manipula cât va fi lumea.

Sunt și nobili ai spiritului. Nu puțini. Oculme a acestora spunea "cerul înstelat deasupra mea și legea morală în mine!"

Sinceritatea mâșkiană a textului lui ecsintescu, recunoașterea "nobleței" profesiei de "manipulator" (armele biologice ale lui Sadam, nu-i așa, au fost realitatea realității! Se pregătește Iranul!) pentru cine nu era convins, reprezintă un AVERTISMENT. Oferit cu prețul anatemizării autorului. Că doar ce ne spune el că face, și face, nu reprezintă moralitatea in nuce!

Așadar, domnilor, doamnelor și domnișoarelor, GÂNDIȚI. Mult, permanent și faceți-ii și pe alții să gândească. Manipularea se termină acolo unde gândirea care se gândește se revoltă. Sau se împotrivește. sau se răscoală. Sau se revoluționează.

Întâmplarea face că tocmai am terminat o lucrare "Neuroeconomia – știință interdisciplinară de investigare a funcționării creierului uman și a comportamentului decizional al omului" Exemplul de mai sus confirmă pe deplin concluziile mele. Cu voia autorului, probabil, voi prelua sub forma unor citate, câteva pasaje.

PS.

1.Depășind latura științifică a prolemei nu pot să nu observ modul original în care contoversatul nostru coleg a făcut de fapt o inceră? declarație de dragoste! Sper să nu fie manipulare ci, chiar o declarație de dragoste. Anticipasem cândva un posibil cuplu JPS-SDB.

2. Trebuie să recunosc și "războiul" manipulatoriu dintre mine și controversatul coleg având ca miză, sinceră, evident, ecoliteratura.

3. Manipularea în sine, când este morală, poate fi definită ca un fel de convingere benefică și malefică atunci când nu este. Așadar se poate vorbi de o manipulare etică!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-02-14 08:11:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE