FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Nociv
Text postat de Ana Sofian

Fum de țigară
Balcon învechit
Scară-n spirală
Aer umbrit
Rotocol de cenușă
Umbre de fum
Focul pastișă
Scrumul din drum
Dans în penumbră
Răsucire de vânt
Fum de țigară
Ucis de cuvânt
Liniștea serii
Tutun răzvrătit
Savoarea durerii
Timp irosit
Fum de țigară
Valul de gri
Ultima vară
Doar tu mai știi!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cu siguranta voi reveni, Ana! Asa e el - trage concluzii in numele altor colegi, de parca as avea o placere desavarsita sa ma contrez cu dumnealui!! R.  
Postat de catre Label Black la data de 2009-09-07 16:23:32
         
 
  Nu cred că limbarița l-a adus aici, ci curiozitatea!
Dacă îi va plăcea să revină, sigur o va face, nu-i așa, Label Black?
 
Postat de catre Ana Sofian la data de 2009-09-07 13:58:25
         
 
  typo: a intrat  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-07 13:55:45
         
 
  Ana, cred că numele-ți real e Sophya!
Bineînțeles că amicu' Răzvan, rebel ca toți imberbii, am intrat doar fiindcă avea limbariță...
Eu nu pot să-ți promit că voi fi obiectiv ci doar atent!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-07 13:55:12
         
 
  Și încă ceva domnule Recheșan, poate e cazul nu numai să desființați, ci să ființați și pe texte bune. Păstrez în memoria calculatorului meu aprecierile dumneavoastră pe un text de-al meu...sunt rare la vedere, dar sunt, domnule!  
Postat de catre Ana Sofian la data de 2009-09-07 13:50:01
         
 
  Pfiu!!Uite cum o biată ană fără zid, care s-a trezit să scrie, declanșează iar dispute.

Domnule Recheșan, vă aștept cu pertinențe, știu că nu vreți să mă desființați, ăsta vă e stilul și cred că se va mula pe caracterul meu căruia nu-i plac laudele gratuite!(faza cu dezacordul e doar o găselniță însă, i se poate întâmpla oricui, de ce nu și dumneavoastră)

Label Black, nu ești un nepoftit!
Cât despre slăbiciune, mi-ar plăcea să cred că nu asta vezi aici! Scriu texte bune, foarte bune sau slabe uneori; la urma urmei am citit nume care au și scrieri cu minusuri. Nu poți mulțumi toate gusturile! Din punct de vedere literar,rimele de care vorbea Recheșan pot zgâria, tehnic sunt nepotrivite, dar uite dom'le, mie așa mi-a venit să zic! Pentru unii au sunat a trăncăneală ieftină, pentru alții plăcut.Chiar dacă vor fi și comentarii negative, nu voi șterge nimic niciodată. Dorința mea e să cresc, depinde însă de câtă apă veți turna și voi la rădăcină.
 
Postat de catre Ana Sofian la data de 2009-09-07 13:47:07
         
 
  Belfere,
La înjurături nu te-ntrece decît emulul tău ecsi! Vezi că s-au mai înăsprit pedepsele pentru scuipături, de cînd n-ai mai hălăduit pe aici!Inexistent ești oricum, prin ceea ce scrii și prin ceea ce comentezi!Intoleranța e apanajul miopilor literari: văd doar ceea ce le convine...Punct și virgulă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-07 13:27:15
         
 
  Vezi numai tampenii. Din prea mult respect pentru ca sunt pe o pagina straina ma opresc aici. Ti-ai dori sa fiu inexistent, dar din pacate nu pot sa tac cand observ cum iti versi nervii pe unele texte mult mai infloritoare decat bietele-ti cuvinte din letopiset! Punct!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-09-07 13:19:37
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Label,
Faci pe paladinul?Cred că Ana își poate apăra singură producțiile sensibile, iar tu amice vrînd să sari calul, nu ești doar neavenit, dar și ipocrit!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-07 12:40:43
         
 
  Ana, scuza-ma ca intervin ca un musafir nepoftit. Gasesc in cuvintele tale un mare adevar. Maestrul - asa e el, corect spus, nu stie sa faca o analiza pe un text bun, se baloneaza, ii creste temperatura, se ambitioneaza sa scrie la fel de bine, tace. Gusta din licoarea inspiratiei din alti autori, crede ca poate sa ucida la infinit femei schioape si chioare...
Apoi,apare cu cate un text din greaca veche si se analizeaza singur, vehement, ca un judecato. " vezi doamne, a gresit si el"..
Iluziile lui. Unde gaseste slabiciune da cu bisturiul ca un fante, trage de par, imblanzeste cuvintele in stiulu-i caracteristic - fara esenta umana.
Nu trebuie sa aprinzi o tigara din aceasta cauza. S-au scumpit. Verzile si uscatele lu` Reche` se insira pe zeci de pagini, asa ca tu esti o inofensiva victima trecatoare... si cu talent, dupa parerea mea!!
Vot pentru poem. Pe gustul meu.. R.
 
Postat de catre Label Black la data de 2009-09-07 12:25:19
         
 
  Consideri că ar trebui să desfințez gratuit textele merituoase? Pînă la urmă PRUBLEMA acestei poezele este că încearcă să alerge înainte de a învăța să umble, defect des întîlnit la micuți veleitari.
Au contraire, dezacordul găsit de mine ar trebui să te îngrijoreze,fiindcă exprimă agasarea mea în fața unor șchiopătări prozodice evidente:țigară-spirală, cenușă-pastișă,etc,
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-07 11:49:27
         
 
  Respect omul din dumneavoastră, ceea ce poate m-a deranjat e că interveniți doar la PRUBLEME. Dac-ar fi să căutăm noduri în papură am găsi(vedeți precedentul mesaj cu dezacord-"replicile tale te conducea"),însă îmi dau seama că nu e un element care să caracterizeze prozatorul Recheșan;eu am considerat-o doar ripostă literară, atât!
O să încerc să tratez tusea cum se cuvine...
 
Postat de catre Ana Sofian la data de 2009-09-07 11:13:46
         
 
  Ana,
Nu sunt maestru, prietenii știu de ce!
Semnalările mele erau pur literare; parodia am șters-o chiar eu, din două motive:
-era anemică
-ți-a inflamat eul(mai abitir ca fumatul)iar replicile tale te conducea spre un cotlon întunecat al ripostelor
Asta nu înseamnă că vei tuși învoie!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-07 10:42:40
         
 
  Dăunează sau nu, acum am fumat, maestre Recheșan!
Problema e că petele din plămânii mei nu se șterg ca parodiile dumneavoastră, peste noapte!Așadar rămâne să tușesc până m-o lua...valul!
 
Postat de catre Ana Sofian la data de 2009-09-07 10:12:25
         
 
  Aha,
În concordanță cu titlul:tutunul dăunează grav prozodiei!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-07 09:55:11
         
 
  Starea aceea de telegrafie nu-ți sugerează nimic?
Probabil cheia stă în ultimul vers.
Mulțumesc trecerii tale!
 
Postat de catre Ana Sofian la data de 2009-09-07 09:38:21
         
 
  un joc de cuvinte
uneori redundant
versificare telegrafică
tu ești profundă și aici nu ai reușit să te manifești artistic, așa cum așteptam

e omenește

C.
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-09-07 09:26:28
         
 
  Nici tutunul nu mai vrea să ardă, darămite viața!  
Postat de catre Ana Sofian la data de 2009-09-07 09:21:17
         
 
  Ar fi lămuritor ca autoarea să ne explice ce înțelege prin sintagma "tutun răzvrătit"!
Mie nu-mi vine înaintea ochilor decît o țigară nărăvașă care nu vrea să se aprindă și să ardă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-09-07 09:10:08
         
 
  iftime  
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-09-06 21:54:32
         
 
  curiozitatea mea duce până într-acolo unde se așterne întrebarea DE CE, domnule Vasile Ieftime?  
Postat de catre Ana Sofian la data de 2009-09-06 18:17:04
         
 
  mi-a plăcut chiar dacă nu ești prima care a folosit această construcție.  
Postat de catre vasile iftime la data de 2009-09-06 18:11:46
         
 
  *mintea  
Postat de catre Ana Sofian la data de 2009-09-06 08:00:35
         
 
  Vero,îți mulțumesc pentru încurajare!
Scriu cum simt,scriu cum gândesc. Dacă există vreo brumă de har, nu e meritul meu, ci al Cerului!
Silul meu e ca un curcubeu, poezia apare și dispare, în minea "privitorului-cititor", mi-aș dori să rămână însă farmecul culorii!
Ana
 
Postat de catre Ana Sofian la data de 2009-09-05 23:52:09
         
 
  Frumos, Ana! Mi-a placut!

Continua asa, ai ureche muzicala si talent poetic!

Vot,

VP

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-09-05 23:40:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE