FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Ioana Luminita Parna
Acum cateva clipe s-a stins un carbune ce candva fusese cea mai frumoasa stea de pe cerul umanitatii.M-am indragostit de jocu-i zburdalnic ca si orice om care-a privit-o.
Eram atat de innebunita incat am inceput sa vad cu mainile,sa aud cu ochii si sa miros cu urechile.Peste tot: in aerul ce-l trageam in piept cu atata nesat,in apa in care imi oglindeam in fiecare dimineata fata imbujorata,in focul care-mi ardea neincetat in sange,in pamantul din care eram nascuta,in tot era el.
Eram doar un simplu om cum as fi putut sa traiesc inafara lui?Nici acum nu stiu cum un vant puternic a fost in stare sa-i fure stralucirea si sa-l transorme intr-un jaratec de ura.Mi-a murdarit aerul cu fumul ce-i iesesa neobosit din nari,mi-a imbracat apa in veninul privirii sale,mi-a sugrumat focl cu dulcegariile amare ale vorbelor sale si mi-a intinat pamantul cu atingerile intepatoare ale mainilor sale patate.
Mi-a facut rau dar toata ura cu care ma incoltea nu facea decat sa scoata la suprafata si mai multa iubire.Cine eram eu sa-l judec?Inima vorbea in locul meu si bataile ei erau singurele cuvinte clare ce puteau fi rostite in prezenta lui.Si daca ar fi putut sa le inteleaga...
Stau in fata mormantului tau unde doar o cruce mai aduce aminte de trecerea ta pe aici.Parca si ea e schimonosita,cu bratele indreptate spre cer si cu picioarele inclestate in namolul viu in care ti se odihneste trupul.Ti-am adus niste flori,dar aici in fata ta parca au murit si ele.E pustiu,e ziua si totusi e noapte,totul in jur respira un fior de spaima si de groaza amplificat de cantecul straniu al cucuvelei.Luna si Soarele se tin de mana de teama sa nu fie inghitite de cine stie cine.Iar Ziua si cu Noaptea se cearta de cateva ceasuri bune care sa ramana in Paradisul Intunecat.E ciudat ca mai straluceste o stea deasupra mormantului tau,e atat de frumoasa,zambeste atat de suav,nu e deloc inspaimantata in lumea asta moarta.ma priveste din inaltimi si-mi trimite un sarut pe o raza inmiresmata de-a ei.
A EXISTAT IUBIRE!Chiar daca a fost putin,am avut cel mai frumos dar al vietii.Iti las aceste randuri,am depozitat in ele toate toxinele si licorile unui pui de iubire.
Eu acum plec,plec sa caut iubirea cea mare.


Pe nicioadata

I.P.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Adio iubire...
bine ai venit marea mea iubire!
 
Postat de catre daniel salomia la data de 2005-07-06 21:25:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE