FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Ioana Luminita Parna
Pe aripile unei zapezi a la Polul Nord soseste falnic o ratusca zgribulita.Penele rebele de odinioara au prins acum culoarea fermecatoare a vantului turbat.
Am renuntat la ideea de a o gati atunci cand am realizat ca e primul exemplar din specia ei care detine un jumatate de neuron.Chestia e ca i s-a urcat la cap ca e inteligenta si vrea sa dea la Facultatea de Litere numai pentru a-mi face concurenta.Odata cu inteligenta artificiala a capatat si o sensibilitate destul de suspecta: ma ameninta mereu ca daca o mai ranesc in neuron,in frumusete sau orgoliu(auzi,ratele au mai nou si orgoliu) o sa ma spuna prietenilor ei printre care si tie,si la cat e de convingatoare mi-e si frica sa ma gandesc ce-o sa iasa.Fain acu tre sa ma feresc si de rate "inteligente". Nu m-ar mira sa-ti trimita ea insasi o scrisoare prin care sa ti se planga pentru tratamentele inumane la care o supun.
E de groaza! Nu cunosti pe cineva care ar fi dipus sa-si imparta viata cu ea macar cateva zile? Din a mea a mancat mai mult de jumatate si totusi ma gandesc ca sunt prea tanara ca sa mor.

Te saluta o muribunda plina de viata...


Mihai. AJUTOOOOORRR!!!!!!


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE