FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Ioana Luminita Parna
Te saluta o ratusca,cea veche pe care trebuia sa o cauti la ratuscacracanata@oleu;taraluipapuravoda.
Te-a asteptat saraca nu pot sa-ti explic,ba l-a trimis si pe ratoi de-acasa pentru mai multa intimitate.
Stii ce,ratusca mea e una speciala,si-a achizitionat niste pene de toata minunatia,si-a aplicat niste prafuri impotriva musafirilor nepoftiti,s-a spalat des pe dinti pentru o respiratie proaspata,de o vreme foloseste doar sampon pentru evidentierea penelor rebele care-i flutura-n vant si merge in fiecare saptamana la masaj pentra a scapa de stres.Nici nu stii cat de tare a plans,daca-i fi vazut-o cum suspina saraca.Poate ti se va face mila de o pasare minunata care ca maine va deveni subiect de rontait.
Ca sa fie sexy,s-a epilat pe alocuri,in zone de maxim interes,ii lipsesc vreo 25 pene si o caruta de puf.Vreau sa-mi fac o programare la tine domnule pompier,pe cand o sa gatesc nefericita vietate,as vrea sa fi putin prin preajma,sa nu-mi ia foc bucataria.Sunt o gospodina extraordinara,doar modestia ma omoara.Apropo te invit la masa,dar adu si tu ceva in cazul in care ratusca va disparea cu desavarsire.

Un pupic gustos,sper sa-ti tina de foama pana la urmatorul episod


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE