FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Ioana Luminita Parna
E prea devreme si-as vrea sa fie un pic mai tarziu.Niste amintiri mai vii decat inima instapanita de ele traiesc in sange,printre muschi,vene,in piele,in creier,in suflet.As vrea sa moara pentra ca sa pot spune TRAIESC chiar daca doar in modul cel mai mizerabil.
Sunt instapanita de imaginea unui om mort,de zambetul unor buze mute,de stralucirea unort ochi fara de lumina.Stiu ca a plecat si nu se va mai intoarce niciodata.Ma doare.Nu ma mai intreb de ce,pentru ca un raspuns nu mi-ar alina cu nimic suferinta.
"De ce","unde","cum",niste intrebari fara pic de rost,niste cuvinte goale rostite cu scopul de a umple un timp al altcuiva.O clipa ce se desavarseste prin insesi prezenta si consistenta ei.
Am visat un vis,am intrat in viata personajului creat ai am trait prin si cu el propria-mi poveste.

E prea tarziu sa revin la realitate sau prea devreme sa iau totul ca pe un vis?


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Otilia are dreptate mai ales cu inceputul
''Nu te stresa, si mai ales nu-ti mai pune atatea intrebari radicale!"
Si mie imi place textul!!
MERGI MAI DEPARTE!!!


 
Postat de catre daniel salomia la data de 2005-07-06 21:56:21
         
 
  Rectificare:(...)Important e sa nu te izbesti de nimic(...)
Scuze.
 
Postat de catre otilia-vanda pop la data de 2005-07-04 15:58:53
         
 
  Nu te stresa, si mai ales nu-ti mai pune atatea intrebari radicale.
Este timp pentru orice avem de-a face in aceasta lume.Si, in fine depinde de fiecare pentru ce e aici, acum.
Imi place textul tau, dar de ce nu esti mai solida?
Ia totul asa cum doresti, ca pe un vis, cum zici tu. Important e sa nu te izvesti de nimic. Si mai cu seama, e important sa-ti vezi simtamintele acolo unde se doresc ele a fi in momentele alea.
Ar fi cumea sa-ti spun ca nu e nici devreme, nici tarziu pentru a visa, doar asta faci scriind, nu?
Cu bucurie, otilia.
 
Postat de catre otilia-vanda pop la data de 2005-07-04 15:55:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE