FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Ioana Luminita Parna
Cel mai potrivit ar fi sa incep prin a-ti multumi ca ti-ai filtrat substanta si prin sufletul meu ranit.
Pt asta mi-as dori sa iti cant intr-o limba de nimeni stiuta, sa nasc pt tine o melodie fermecata in stare sa arate lumii intregi in ochii cerului minunile balsamului tau. Multi au incercat sa te rapeasca ,sa guste din tine,sa se imbolnaveasca de puterea ta fragila.
Si mai multi au incercat sa-ti inchine cuvinte si gesturi,actiuni si vieti.Eu nu am
decat o inima dar vreau sa o abandonez in totalitate la picioarele tale.Sa devina puntea prin care tu te legi de muritori.Te rog ia-o,arde-o in PURITATE,reda-i VIATA,scald-o in PASIUNE,acoper-o cu STRALUCIRE si SACRIFIC-o pe urma in multimea de fiinte insetate,nu-mi pasa vreau sa devin elixirul tau pt balta de toxine.Te implor patrunde in mine si contamineaza-mi intregul intreg cu samanta ta,atinge-ma,atinge-ma si din nou atinge-ma pana cd voi deveni EU insami TU,de acolo nu mai conteaza nimic:eu oricum am trait la etajul cel mai inalt.
Si poate at voi deveni o stea al carei zambet va aminti mereu de un om singur a carui iubire ii era mai mult decat suficienta,asa ca a daruit-o vietii iar aceasta indragostita de el i-a oferit o eternitate langa ea.

Pentru cel care a fost si va fi mereu ratiunea mea de a trai


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE