FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Ioana Luminita Parna
Te-ai nascut in mine in clipa in care credeam ca iubirea a murit.Ingerasul meu,ai luat chip de om pt a-mi consola sufletul singuratic.
Inca imi simt buzele imbibate in aroma sarutului tau,mainile tremurande de emotia intalnirii cu atingerea ta delicata,urechile indragostite de muzicalitatea celesta a vocii tale.Intregul trup ametit de frumusetea si sensibilitatea unui om puternic,se topeste usor in tremurul infrigurat al unui sentiment inaltator.Sufletul infiorat de minunea ce-l cuprindea isi tesea asemenea unui paianjen solitar,o panza,in umbra tuturor ungherelor launtrice.
Apoi te-ai ghemuit intr-o stea care a imbracat cerul intr-un buchet de stralucire.Ii aparttine Creatorului in toata frumusetea si complexiatatea ei,dar a fost a mea cateva clipe pt a-mi pune in brate acel ghemotoc de fericire.
In aer se zareste tanguirea rasunatoare a melancoliilor romantice repetate in toate ecourile Pamantului si ale eternitatii.
Sufletul imi prinde aripi,e o pasare mare cu penele trandafirii plutind in splendoarea unui azur plin de poezie.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE