FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Ioana Luminita Parna
Aerul din jurul meu e intuneric e un intuneric albastru,ca invelisul senin al unei flori de vis.E atat de frumos incat aproape ca nu vad ca de fapt e o ultima raza,care printr-o singura sagetare vesnic neobosita imi aduce O NOUA ZI.O zi in care din nou imi doresc sa ma scald
in lumina proaspata a diminetii,sa sorb cu grija lacrimile frunzelor varsate din dragoste pt viata,sa mangai cu gandul zborul lin al vreunui porumbl ratacit.
Imi doresc sa fiu putere si slabiciune,iubire si ura,secunda si eternitate.Sa gasesc un lac fermecat unde sedusa d o imagine straina,ametita de frumusetea-i ascunsa sa-mi cunosc cealalta jumatate de ... stea.
Nemiscat s-o privesc la nesfarsit sa lasam ochii sa-si vb si sufletele sa se imbratiseze intr-un lung sarut. Cineva imi spune:" De ce te inseli tu pe tine? Obiectul dorintei tale nu exista,aceasta umbra pe care o vezi e reflectia imaginii tale,ea nu exista de una singura odata cu tine a aparut oadata cu tine va si disparea,asta doar daca ai curajul sa pleci"
Atunci voi inchide ochii si voi spune: "Te voi regasi in dimineata cd maslinul va incerca sa sarute soarele.Vi fi langa mine ziua cd vom privi cum pasarea incearca sa atinga infinitul.Vei aparea seara cd luminii i se face frica de intuneric si se ascunde.Ma vei atinge,ma vei tine strans in brate si ma vei saruta in fiecare noapte cd ne vom muta amandoi in lumea viselor.
Iar eu ii voi spune in fiecare clipa lui Dumnezeu "Multumesc ca ai inventat viata si ca mi-ai oferit cel mai frumos exemplar al ei"
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE