FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Silviu Encica
Nimeni. Un ochi isi lasa trena pe asfaltul indepartat.
Inconstienti. Copacii – plantati de nu stiu ce mana, atatia… Prea multi… Parca visul Omului despre lumina n-ar fi fost. Clipa urii va sosi pana maine… Isteria insasi pica ostenita, cu aripile-i de arama frante zvarcolindu-se in incheieturi. Nu mai e loc. Aici nu e acasa. Neurlatii marsaluiesc stingheri, desirati, implacabili aici si dincolo – scobitori cu profil – intocmiti in graba, parca, de mana nesigura a unui ucenic sculptor. Mortii vii si mortii drepti. Toti, pana la verticala. Ei au fost cu tine si cu mine la-nceput, tinand aceeasi torta spre zorile de pacla, sus, cat mai sus… Oare unde se duc?
…
“Delirium traemens”, isi zise ea cu dor lenes, uitandu-se pierdut… peste, printre amintiri amarui, rascolite probabil de cutele diafane ale cearsafului pliat pe clipa rebela ce nu i se poate imputa, nici smulge.
Ai atinge un suflet fara sine cazator, simultan cu nestirea cu care-si revarsa faldurile si se joaca olimpic printre jerbe de nemuriri?
…
Alte zile se desprind si nici una nu e noua. Hai sa fugim impleticit unii de aceiasi… si de altii… pana la mama Tomata, in veci negustata rodie fara ie, certata cu Fapta, inviespata de august si plina de propria viitoare supa. Corabia ignorantei ne-asteapta.
N-am plecat. Un paianjen si-a tesut povesti pe mine si roua suspinelor i-a fost muza. De curand, mi-am amintit ca sunt. Si n-am urlat inca. Ei, insa, au lasat faclia unui Plictis, intre vai fara nume. Si m-au orbit.
Totusi. Azi e o zi buna de trait. Cu tine, si cu tine, in suflet si nicaieri. Cu voi, echimoze fara glazura. Sa grupam o devenire. Animalul mai poate astepta – inauntru, liber in orice lume in afara de asta.
Parerea unei eternitati revine, sticloasa. Are sfarsit, clipa?
Timpul isi lasa crengile incarcate de rod peste suflet pustiu. Mumii isi desfasoara bandaje in dans de strigat soptit. Furnici inaripate-mi valseaza sporuri pe degete, in spirale studiate. A crescut Dunarea… Vulpi verzui torc linistea pe un pat de ace, si nu le mai suport… Aterizez fortat pe langa semeni, intre vaile anonime. Prea multi… E tarziu. Zac in mii-farame gazduit de carcase umbroase, imbracate de emotii vulgare. Ma vand memoriei lor, fara drept de apel, si glasul Pandorei urla mereu in alta parte. Oare am trait?
-Spune-mi, pamant nerod… Dusman feroce, imi arunci lat de tentatie spre letargie. De ce? M-au intrebat si n-am stiut raspunde. Cantandu-mi ma opresti in loc, varsandu-mi in palma carbune aprins, imi povestesti desertaciunea. Minti! In tine nu ma voi intoarce. Pastreaza-ti usurinta. Va jucati. Cineva clatina planuri, faureste situatii.
De ce?...
Alunecam pe banda din stofa de duna carnivora? Da?... In curand nu voi mai avea ce arde. Soarele diminetilor pe care mi le-ai aratat se-acopera in dezamagire. Ploaia-mi va matura cuviincios pasii mistuiti spre o zare de un albastru violent. Imi voi face ghearele pat si tarana, gandurile gradina si ma voi pune de-a latul lacrimilor nevarsate, tarm si stavila aurei de smoala care ma-ncercuieste. Recunosc suvoaiele de sange pe care l-am baut impreuna, in drumul fara de tine pe care mi l-am ales. Resturi… Glob de rugina, cate cenusi ti-ai presarat cu sfruntare pe crestet? Experimentele tale, un sir fara cap. Am vazut destul…
Trecutul leagana zodia Gafei in amintire. Sezonul transformarii. Pipait cu piciorul cel timid, intervalul alb strecoara fulgi pufosi de reverie oarba printre cutele fostei nevralgii. Taramul uscat poarta pe poala sa imbibarea atat de necesara. As vrea sa cred ca urmeaza un nou anotimp.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Merci. Culmea e ca l-am scris foarte greu :). Forma initiala a iesit de la sine, dar pana la cea finala.. uf. Luni de zile-a durat. Si tot parca as mai schimba ceva, dar nu stiu ce.  
Postat de catre Silviu Encica la data de 2005-03-13 20:26:16
         
 
  interesant. ai un stil dezinvolt de a scrie. te voi mai citi... ia sa vad si alte texte  
Postat de catre dana stanescu la data de 2005-03-13 20:17:49
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE