FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de daniel d marin
text disparut din neatentia domnului Dan Carlea
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  am încercat și eu să ajut cu ceva site-ul ăsta. nimic mai mult. că are nevoie. dacă am reușit? n-am reușit.

dar deja răspund "răspicat". și m-ai rugat să n-o fac. dacă ai rămas cu ceva, chiar mă bucur. eu nu mai public poeme virtual. de fapt, nu prea mai public nimic. cu bine, poate o să ne mai "vedem" la un moment dat. momentan, cum spuneam: am plecat. pa
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-06-29 19:57:47
         
 
  daniel d. marin, o sa-ti spun franc, ce dracu' acum, vrei sa fi poet sau manifestant...ai poezie buna, ai ce spune in vers, existi...pentru mine, tu- poet, este totul...publica-ti scrierile si nu te mai fandosi ca "fata mare la maritat"...daca ai neplaceri sau pareri, ridica-le individual...nu crea situatia fortata de manifest...si da, eu cu drag astept sa-ti vad poemele,,,ti le-am citit altundeva si am ramas cu ele...vrei sa ti se caute in cornite...hai, treci peste moftul asta...please, goia

p.s nu-mi raspunde raspicat...nu o sa-mi pese, am spus, vreau sa-ti citesc scrierile, sincer
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-06-29 00:26:33
         
 
  Între timp, am finalizat lista propunerilor mele, prin adăugarea punctelor 7 și 8. S-ar părea că nu se va sinchisi nimeni să le ia în seamă. Sunt multe intenții bune, dar și mult diletantism pe acest site. Sper să se schimbe ceva.

Până atunci,
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-06-28 20:06:25
         
 
  +Europeea în derivă

""Editorii care vor sa fie reconfirmati trebue sa comunice si optiunea lor de a-si asuma public rolul de editor sau de a ramane cu un statut confidential. Eu inteleg aceasta ratiune si daca exista useri care nu inteleg o voi explica"" (EC)

"io nu inteleg. nu inteleg. si nu inteleg nici in ruptul capului, asta am intrat sa spun/sa repet/ sa repet inca o data/sa nu primesc raspuns"
Daniel D. Marin la data de 2006-06-28 08:52:48

""emanuel, pentru a fi editor este nevoie de calificare literara in primul rand si in al doilea trebuie sa fii capabil de anumite responsabilitati, iar tu gresesti cand afirmi ca pui editor pe oricine doreste acest lucru.

a fi editor pe un site literar nu presupune auto-votarea""
ionut laurentiu enache la data de 2006-06-28 15:21:59

"sa nu-mi explicati mie ca in asta consta eligibilitatea unui editor: in a-si da coordonatele!

PS: apropo de nivel, am nivel 10 prin abuz (ca aveam nivel 20 dupa "marea retrogradare" din martie. dar un editor s-a autopropus la categoria "ridicol". propun retrogradarea acelui editor in divizia C valorica sau "demisia de onoare")"
Daniel D. Marin la data de 2006-06-28 08:52:48


Între timp, am aflat și cum stau lucrurile pe acest site: domnul Emanuel Cristescu este cel care mi-a scăzut nivelul de la 20 la 10! Un pas mare pentru Europeea, un pas mic pentru Univers :)
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-06-28 19:54:03
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ""Deoarece in ultima vreme au aparut disensiuni pe site generate de comportamentul unuia sau mai multor editori, care, imi place sa cred ca au actionat cu buna credinta insa cu un oarecare exces de zel, si, deoarece sistemul informatic actual nu retine decat interventia ultimului editor, rog editorul care a invalidat textul (...) fie sa-si motiveze public gestul asumandu-si responsabilitatea acestui act fie sa-mi trimita mie aceste explicatii. Promit sa-i acord in continuare confidentialitatea numelui insa vreau sa inteleg ratiunea"" (Emanuel Cristescu)

Domnule Cristescu,

ce sa ne mai ascundem dupa deget (la chestiunea cu confidentialitatea), nu exista nici o ratiune. Ii urmareste vreun serviciu secret, le este rusine sa se priveasca dimineata in oglinda, care ar fi problema? Ati spus undeva ca unii dintre ei ar activa si pe un alt site, vai de mine, si ar trebuie sa fie ocrotiti, saracutii, e jenant, domnule Cristescu, va vand gogosi, va rog eu, nu le mai inghititi. sunt chestii ieftine, fumate, ori sunt cumva inconstienti, ori rauvoitori. punem pariu ca redactorul rau intentionat e unul dintre ei? si apoi, cum vine asta, parca era o regula: nivel 200=editor. sa inteleg ca indivizii astia, din dorinta de a fi protejati, din lasitate, de fapt, au nivel 50, poate 10 (ce cool , pentru a fi cat mai putin suspectati?! haideti, domnule, pana unde merge "confidentialitatea"??

nu vi se pare ca aveti prea multi editori? nu vi se pare ca unii dintre ei sunt cam lenesi?
nu vi se pare ca ar fi cazul sa-i validam si noi? altfel, da, domne, sa faca ei tot felul de prostii sub protectia dumneavoastra, sa scadeti in ochii multora din pricina lor, sa plece oameni valorosi de pe site, doar asa, ca sa ramana ei, la o adica de ce m-ar deranja, dar fiind pe acest site, nu pot sa nu va pun in garda.

am spus-o si o spun: n-avem nevoie de asa editori!
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-06-27 10:35:11
         
 
  ""chiar va trebui sa plec. Va spun ca v-au tabarat “varfurile” poeziei ro si-ncep sa faca legea. Si au argumente, si se sustin unii pe altii. Devine o lupta cu morile de vant. Asa patesc si eu cu betivii.
Cred ca sunteti singurul om de valoare din campul literar pana la care am putut sa ajung, a fost si motivul pentru care mi-a placut sa fiu aici""

nicolae tudor la data de 2006-06-27 07:54:01

nu inteleg de ce nu mi-au aparut cele doua comentarii sub editorial. in fine, le repostez aici (rog un editor sa mi le aprobe. e oare nevoie sa insist?):

Nicolae Tudor,
dar cum vezi solutia? adica nu poate fi si o solutie?? Uite, pentru faptul ca vrei sa pleci, eu am scris un comm. foarte lung (in subsolul ultimului text pe care l-am postat. e chiar un comm "proaspat". si te priveste direct, dar nu numai pe tine. din contra. neaparat sa intrii si sa-mi spui cum vezi tu) si v-am invitat chiar sa actionati concret privind formula editoriala actuala (sa ramana/sa nu ramana). deci nu pleca. hai sa discutam.

daniel



 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-06-27 10:29:12
         
 
  Liviu Bordaș, nu tu ai "deturnat" atenția, cum să înțelegi că aș sugera una ca asta?! Situația a "deturnat-o". În sensul că nu se rezolvă o problemă și apare alta. De data aceasta, e chiar urgentă. Cum să se retragă persoane de pe site doar pentru că așa le îndeamnă acțiunile unui editor, sau atitudinile unui editor, sau a mai multor editori?! Cert e că acele persoane au dreptate să fie deranjate. Nu tu ai propus schimbarea unor editori. O PROPUN EU.

Uite care-i faza: domnul Cristescu nu are un sistem tehnic bine pus la punct pentru a detecta acțiunile editorilor. prin urmare, habar nu are cine e acel editor (repet: dacă e unul singur. pentru că am luat această neregulă ca reper. au mai fost câteva). încrederea acordată de domnul Cristescu, în aceste condiții, face fix doi bani. sau un singur ban. până la punerea la punct a unui sistem tehnic viabil, ar mai fi o soluție: încrederea noastră! Prin vot! Unor persoane CARE NU ÎNȚELEG SĂ-ȘI FACĂ DE CAP SUB PROTECȚIA ANONIMATULUI. Și există asemenea persoane pe acest site. Și apoi, 5-6 editori ajung. Deci e suficient să vă gândiți la câteva persoane dincolo de orice suspiciuni și ACELEA SĂ FIE EDITORI.

PS: atenție cui veți da votul. nu veți putea spune după aceea că (i)responsabilitatea (în cazul în care se vor repeta astfel de situații, ceea ce mi se pare, desigur, puțin probabil) se află în curtea domnului Corbu sau a altcuiva. se va afla în a voastră. baftă :)
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-06-26 20:52:27
         
 
  Daniel, am vaga impresie că mă bănuiești de deturnarea atenției prin schimbarea ordinii de zi?
Am fost plecat două zile la munte, la întoarcere am citit comentariile la textul tău și, în dezacord fiind cu ideea de atelier în care să se publice textele mai puțin valoroase, mi-am exprimat în scris punctul de vedere.
Nu am cerut alți editori, n-am nici calitatea, nici interesul pentru un astfel de demers.
Pe de altă parte, rămîn la opinia mea: pentru două ateliere paralele (grupe, cum le-am numit) e nevoie de cineva care să se pronunțe nu asupra admisibilității în principiu a textului (unde criteriile sunt relativ clare - un limbaj care să nu conțină vulgarități, obscenități etc și unde totuși există, după cum am văzut azi, suficient subiectivism), ci asupra valorii literare a unui text, ori aici deja suntem pe terenul subiectivului în apreciere, domeniu în care unii editori excelează și atunci cînd regulile sunt limpezi.
Că încrederea acordată de dl. Corbu editorului care este vinovat de toată situația de azi ar trebui retrasă, mi se pare de la sine înțeles.
S-a afirmat că pe Europeea nu există cenzură. Poziție relativ corectă, există un minim de reguli care se cer respectate. Dar, dacă cenzura oficială nu există, nu e mai puțin adevărat că se practică o cenzură neoficială, de care se fac vinovați exclusiv cei care o practică. Exemplul de azi este edificator, deși dl. Corbu l-a îmbrăcat și l-a înfățișat în haina excesului de zel. Îl ințeleg și pe domnia sa. Dar înțelegerea mea și a altora nu echivalează cu abdicarea de la ideea că cenzura, chiar neoficială fiind, chiar accidentală, chiar "bineintenționată" (dacă poate exista așa ceva), nu trebuie să-și găsească locul aici.
Dacă s-a înțeles că aș dori schimbarea editorilor, numai în sensul celor de mai sus trebuie să se înțeleagă. Cel vinovat să plătească. Cu funcția. Chiar dacă s-a oferit (sau s-a autopropus) să îndeplinească acea funcție cu titlu de act dezinteresat.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-26 20:01:27
         
 
  scuze pentru eventualele typo de mai jos (am observat că sunt vreo două la comentariile mele).

dar e de apreciat că acest inofensiv textuleț devine rubrică permanentă :)

 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-06-26 19:38:32
         
 
  E o problemă, Magdalena: cel puțin unul dintre acei editori care "s-au autopropus democratic" (sic) își face acum de cap. ce e de făcut?!
iată "ordinea de zi":

""Se pare că iar se joacă cineva pe site. Ceea ce nu e bine deloc""
Daniela Luca la data de 2006-06-26 00:51:16

""textul care A FOST RETRAS NEJUSTIFICAT SI FARA EXPLICATIE, IN MOD ANONIM""
dan carlea la data de 2006-06-26 02:10:28

""UN TEXT A FOST RETRAS FARA SA SE STIE DE CINE SI FARA EXPLICATII !!!!!

de parca e tara lui papura voda site-ul asta, fiecare cu nivel mare putandu-si face mendrele subiective cum vrea""

dan carlea la data de 2006-06-26 12:44:48

""Eu totusi nu cred ca e vorba de cenzura , gelozie sau rea vointa. Cred ca e lipsa de decenta. Si atunci la asa ceva trebuie facute ceva ajustari.
Cu parere de rau, valeriu""

Valeriu Cercel la data de 2006-06-26 02:56:48

""Sunt situatii cand n-are rost sa mai explici, fiindca ti-ar mai trebui o viata si, din pacate nu o avem""
nicolae tudor la data de 2006-06-26 07:23:38

"dacă presupunem că textul a fost scos de un editor (și nu avem de ce să presupunem altceva), dacă mai presupunem că un editor intră măcar o dată la două zile pe site, atunci putem presupune că editorul respectiv a sesizat deja problema care se pune, iar dacă e de bună credință va interveni sub acest text și va recunoaște. ce anume? că el a scos textul!

PS: Nicolae Tudor, între a explica și a preciza e o diferență. cine nu face nici efortul de a preciza n-are de ce să mai fie editor"

Daniel D. Marin la data de 2006-06-26 10:21:59

""Dan, intentionat am intrat la sectiunea texte, si m-am uitat la invalidate sa vad ce se mai gaseste. Si remarc multe texte nevalidate si nu pot sa imi dau seama de ce""

Dana Mushat la data de 2006-06-26 11:00:25

""Numai un editor a invalidat textul si un altul l-a revalidat apoi.

Invalidarea a fost un exces de zel.
Repet rugamintea catre editori. Validarea sau invalidarea reprezinta un act de "eligibilitate" adică din punct de vedere al îndeplinirii condițiilor de formă de către un text. Atat.
Acum vă rog nu exagerați. Nu trebuie să împușcăm editorii. Ei fac o muncă benevolă și unii chiar o fac foarte bine""

Emanuel Cristescu la data de 2006-06-26 12:04:14

"și de ce nu i-am "împușca" (literar, moral, desigur), domnule Cristescu? de ce i-am lăsa să saboteze un site, când moral ar fi să n-o facă?! mai bine să o recunoașteți: v-ați grăbit cu unii editori. nu-i mai rugați frumos. și câtă vreme n-există restructurarea informatică de care este nevoie, deci, printre altele, nu putem controla cine-cum își face de cap pe acest site, să procedăm radical: jos editorii anonimi! să-i vedem și noi, să-i votăm"

Daniel D. Marin la data de 2006-06-26 12:27:33

""am experimentat si eu odata "starea de spirit" a unui editor...mi-am lucrat textul si cand am dorit sa-l postez, accesul mi-a fost interzis...asta s-a intamplat dupa o polemica pe site al acelei zile...am asteptat cinci minute, am refacut totul si l-am postat...mi-a fost acceptat...referindu-ma la cele considerate de Liviu Bordas, caruia ii impartasesc opinia, nu membrii de pe acest site sunt cei care creaza disfunctionalitatile...sunt EDITORII...nu numarul membrilor este problema, sunt tot editorii, cei in care DL. Cristescu a investit incredere, insa unuii, patologico- resentimental isi exercita autoritatea intr-un demers total neprofesional""
gina bultoc la data de 2006-06-26 14:02:39

""Nu cred că în aceste condiții se poate rămâne pe site, activa este deja un nonsens. Nu știu ce se urmărește și cine ia decizii. Dacă nu este vorba de o defecțiune tehnică, înseamnă că alegerea unor persoane cu posibilitate de decizie a fost eronată. Continuând această stare de fapt, singurul efect va fi cel al înlăturării membrilor""
Narcisa Turony la data de 2006-06-26 11:12:25


""pana se lamureste problema, eu intru in inactivitate pe acest sit""
nicolae tudor la data de 2006-06-26 13:19:32
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-06-26 18:44:08
         
 
  Apreciez că pe Europeea nu-ți trebuie nu știu ce nivel ca să-ți poți posta textele însoțite de imagini, sau să subliniezi după cum crezi anumite cuvinte sau fraze din textul pe care-l postezi, ceea ce înseamnă mult mai mare libertate decât pe Agonia. Nici off topic-ul nu-l agreez, deoarece îngrădește libertatea de comunicare, lăsând aprecierile la bunul plac al unui editor care poate să fie subiectiv, pentru că toți suntem subiectivi mai mult sau mai puțin în deciziile pe care le luăm. Domnul Corbu a solicitat deschis pe site, înscrierea celor ce doresc să devină editori. Ce act mai democratic decât acesta vreți?

În privința atelierului susțin argumentația lui Liviu Bordaș. Din punctul meu de vedere are dreptate și singurul criteriu de apreciere ar trebui să rămână comentariile pe texte...
 
Postat de catre Magdalena Dale la data de 2006-06-26 14:04:34
         
 
  mda. problema pe ordinea de zi deja devine alta: ALȚI EDITORI!

revin pe seară să detaliez. până atunci, vă aștept cu propuneri: nume, așadar. nume de editori în care să aveți încredere.
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-06-26 12:52:49
         
 
  În ceea ce privește Atelierul literar.

Ar fi, potrivit intenției celor care l-au propus, un fel de "grupa mică" a saitului, unde vor publica acei autori pe care editorii îi consideră insuficient de maturi pentru a apare la grupa mare.
Adică, nu au voie încă la volan, se pot juca doar cu machete...
Chiar dacă voi supăra pe unii sau alții, susțin că saitul nu are un colectiv de editori suficient de obiectivi pentru un astfel de demers. Dacă ne uităm la protestul lui Dan Carlea (Problemă pe site), nici nu e nevoie să detaliez sau să dau explicații pentru afirmația de mai sus.
Cine va stabili, și cu cîtă obiectivitate, dacă un text este de grupa mare sau grupa mică? Și cine va intra să citească textele de grupă mică, știind că acolo publică autori "necopți" sau că acolo apar texte de valoare îndoielnică? Dacă un editor consideră că un text (să zicem al meu) este de atelier, iar eu și alți doi-trei editori îl considerăm de grupa mare, polemica este deja dezlănțuită. Cu tot arsenalul de argumente pro și contra. Nu cred că de asta avem nevoie. Argumentele se pot regăsi în comentariile de subsol, fără a fi nevoie de "grupe" mari și mici.
Sunt pe acest site autori consacrați, dar, ca orice autor, scriu și texte care nu se ridică la înălțimea așteptărilor, e firesc să fie așa, ei sunt poeți, nu roboți. Ce facem cu acele texte, le trecem la atelier, laolaltă cu cele ale începătorilor? Și iar întrebarea, cine va stabili valoarea acelor texte?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-26 11:35:42
         
 
  amnezie, Gina, dacă așa vrei tu.

(și vezi că ai postat două texte astăzi. și încă vreo 30 și ceva luna asta. și alte 30 și ceva luna trecută)
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-06-24 12:19:41
         
 
  deja-vuuuuu sau amnezie?  
Postat de catre nula nada la data de 2006-06-24 01:51:30
         
 
  Da, și eu aș dori ca Europeea să aibă și să își mențină propria sa identitate ca site literar. Șă nu se preia ideile altor site-uri, ci să se structureze de sine stătătoare. Aici sunt f. de acord cu ambii antevorbitori. :)  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-06-23 23:28:33
         
 
  Cu tot respectul... unele masuri despre care se vorbeste de o buna bucata de timp nu fac altceva decat sa transforme oarceum europeea in agonia. Care atelier domnilor, care off-topic...? Nu credeti ca ar trebui si europeea sa aiba un sistem original?
De pilda eu sunt deacord cu domnul D. Marin in privinta notelor acordate unui text si sustin ideea anti-atelier... Am inteles si faptul ca sunt dificultati de ordin tehnic ce impiedica vreo eventuala schimbare in acest momnet... asa ca si acest comentariu ramane doar o ...parere.

Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2006-06-23 23:24:17
         
 
  Daniel, domnul Corbu a spus cred că de 2 ori săptămâna trecută faptul că TEHNIC nu se poate acum schimba nimic. Dacă recitești comentariile pe cele 3 texte la subsolul cărora s-au dezbătut probleme administrative, vei găsi și acest răspuns.
La cerința ta să apară doar ultimul text al fiecărui autor, tot tehnic nu se poate face asta acum. Deci site-ul necesită modifcări mai de structură. Este în lucru o interfață. Dar e nevoie de un bun IT-ist care să continue munca deja începută. Și tot așa.

Înțeleg necesitatea ta de a găsi un site literar bun, crede-mă.
Crede-mă.

Mai mult la ora asta nu am efectiv ce răspunde, fiindcă nu depinde de mine.

Da, aceste probleme se află în vederea și în discuția editorilor.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-06-23 22:19:50
         
 
  Dana,

foarte frumos că ai organizat acel concurs de haiku. am apreciat. ba chiar am și trimis la un moment dat un text (îndoielnic, din punct de vedere literar, e cam adevărat) doar pentru a fi cât mai multe texte care să participe.
dar eu mă refeream la concursul acela și anual, și oficial. de ce? pentru că astfel autorii ar fi încurajați să-și posteze aici, pe acest site, cele mai valoroase texte.


Ela,

Da? S-au discutat? Nu știam! S-au și "disputat"? Mai spui că s-au dat "multiple răspunsuri". Ce răspunsuri s-au dat la chestiunea asta, de exemplu : "să apară în pagina principală numai ultimul text postat de către un autor, pentru a se evita inflația de texte semnate de către un același autor, care ar îngrădi (iar în prezent ÎNGRĂDESC) vizibilitatea unor texte valoroase. Suntem oameni civilizați, ne interesează feed-back-ul, nu grafomania!!!!!"?
De fapt, primul răspuns care se dă e ăsta: ""schimbări, oricare ar fi ele, deocamdată tehnic nu se pot face"". Îl dai tu. Păcat.

PS : stii că eu, nemaipostând texte pe "Agonia", căutam un site care chiar să merite implicarea mea. De aceea, eu chiar speram să le ia cineva în seamă. Se pare că-mi cam pierd timpul...
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-06-23 22:03:34
         
 
  Daniel, aceste probleme s-au discutat și para-disc(p)utat weekend-ul trecut. La unele au fost date deja multiple răspunsuri. Oricum, esențial este că pentru schimbări, oricare ar fi ele, deocamdată tehnic nu se pot face.
Deocamdată e esențial să se scrie bine și să comentăm literar textele.
Iar steluțele date justificat prin comentariu nu deranjează pe nimeni.
Sper să nu iasă iar disputa de vinerea și sâmbăta trecută.
Eu mâine și poimâine voi fi f puțin pe site. (Mâine de exemplu lucrez 7 ore minim - la serviciu. )
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-06-23 21:35:30
         
 
  având în vedere faptul că eu ți-am aprobat textul o să fiu prima care o să îți lase un semn.
Am încercat cu un concurs de haiku, așa cum ai văyut și am în vedere organiyarea unui al doilea concurs de proză că văd că așa ceva nu prea se citește aici. Și îmi pare nespus de rău.
Apoi..ideea notelor e una bună, cu steluțele nu știu ce să zic, cât despre posibilitatea unui editor de a-și modifica propriul comentariu..deocamdată nu e posibil așa ceva și sper nici să nu fie posibil pt că nu ar fi corect.
O să se țină cont de orice contribuție venită din partea userilor.
Ideea de atelier, în schimb, m-aș pronunța poyitiv pt existența unui astfel de Atelier. dacă textul se îmbunătățește, îl scoatem de la Atelier, nu?:)
Legat de altele..să răspundă ceilalți colegi, ei sunt mai 'vechi' i pot da mai multe amănunte.
Toate cele bune!
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-06-23 21:13:09
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE