FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Europeea merge mai departe
Text postat de Emanuel Cristescu
Iată, încet, încet, după o perioadă de nonactivitate, Europeea reîncepe să devină site-ul literar care a consacrat-o.

Mă simt ca la apariție, adică în 2003, dacă mai țin minte. Când, în nume personal asumat și cu patru pseudonime, am început ”joaca de-a Europeea”. Care a trecut prin momente faste și multe momente nefaste.

În ultimul an și ceva, nu mai m-am implicat aproape deloc în spațiul bleu. Printre motivații aflându-se una de ordin subiectiv care a ținut de sensibilitatea mea exagerată pe care, întotdeauna am ținut-o sub control. Însă evenimentul, generat de unul dintre membrii Europeea, care m-a făcut să mi se facă lehamite, a fost unul care m-a surprins total și m-a mâhnit profund. Și mi-a fost necesar atâta timp să-l atenuez, nu să-l uit.

Așadar, Europeea merge mai departe. Iată, în ultimul timp, suntem șapte membri care scriem aici. Vă invit, pe cei care activați aici sau și aici, dacă vă aflați în contact cu alți membri Europeea, să le spuneți că ne-am reluat activitate și să-i invitați să posteze aici. Sigur, puteți invita și nemembri Europeea.

Faptul tragic, decesul prietenului nostru Radu Ștefănescu, este o pierderea grea pentru Europeea. Și, poate, unii vor înțelege că timpul este scurt și nu ne iartă. De aceea, putem discuta și dezbate polemic dar fără ură, fără ranchiună, fără jigniri. Pentru că unii dintre noi nu ne mai aflăm la vârsta când să avem timp pentru iertare și împăcare.

Vă spun celor șapte și tuturor membrilor Europeea ”La mulți ani!” și vă aștept aici, cu texte bune.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Am publicat anunțul și pe blogul meu meu și pe Facebook.
http://elenatomaxxl.blogspot.com/2021/01/emanuel-cristescu-europeea-merge-mai_20.html
 
Postat de catre Elena Toma la data de 2021-01-20 11:51:40
         
 
  La mulți ani, Europeea !
Respectele mele, d-le profesor !
 
Postat de catre Elena Toma la data de 2021-01-20 11:41:38
         
 
  La mulți ani, Europeea !
Respectele mele, d-le profesor !
 
Postat de catre Elena Toma la data de 2021-01-20 11:41:31
         
 
  La multi ani!  
Postat de catre dorias serbanescu la data de 2021-01-07 16:57:18
         
 
  Mulțumesc. La mulți ani!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2021-01-07 12:55:56
         
 
  "La mulți ani!", domnule Corbu! Și tuturor, de altfe, actuali ssu foști.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2021-01-06 23:53:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE