FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Camere de luat vederi la bacalaureat! De ce nu și când se despuiază urnele și se numără voturile?
Text postat de Emanuel Cristescu
Dintre cele peste 25 de metode de fraudare a alegerilor, identificate până acum, se pare, aceea care este printre cele mai eficiente se realizează în momentul despuierii urnelor, numărării voturilor și întocmirii proceselor verbale.

Foarte important este președintele Comisiei Secției de Votare. Care primește sarcină și sau este cointeresat serios. Apoi membri vulnerabili din Secție. Care, fie sunt șantajați, fie cointeresați. Și voturile candidaților fără reprezentare în Secția de votare.

În momentul când se deschid urnele, membrii secției de votare se fac a se uita prin alte fișe, documente sau chiar pe pereți. Dacă toți sunt cointeresați, PV se întocmește sau se vine cu el întocmit, așa cum dorește președintele secției. Membrii secției semnează, își primesc tainul, și frauda este făcută.

Unde nu se poate aplica această metodă, se partajează voturile celor nereprezentați între partidele mari care dețin controlul.

Iată de ce, electoratul, societatea civilă ar trebui să facă presiuni ca despuierea voturilor să fie făcută în fața camerelor de luat vederi și fiecare buletin de vot trebuie arătat la cameră și citit cu voce tare cum s-a votat ăe acel buletin de vot. . Apoi, imediat, PV se întocmesc, tot în fața web cam, care transmit în direct, se semnează și se postează pe net. Astfel încât oricine este interesat să poată face numărătoare paralelă. Iar societatea civilă ar trebui să fie mai interesată de acest aspect, mai mult decât partidele politice. Care sunt predispuse la blat și fraudă. Vă amintiți ce spunea Ponta? ”Mașinăria noastră de furat voturi a funcționat mai prost decât a lor”

Cei care se află la butoane cunosc și utilizează din plin această metodă. Pe lângă alte vreo 24. Indiferent de costuri. Așa se explică siguranța preelectorală a unora, ”ciuruirea” altora etc. Iar noi degeaba votăm. Iese cine decid diferitele ”sufragerii” sau conclavuri. Se mimează democrația. Ați remarcat? În jurul dumneavoastră mai toți cu care vorbiți au votat cu X și a ieșit Y! Frustrant, extrem de frustrant. Și dacă aceste metode ar conduce la alegerea unor candidați care ă acționeze în spiritul binelui public. Se întâmplă așa? Evident nu. Comparați stadiul în care a fost adusă România cu al altor țări care au plecat din aceeași poziție. Comparați cei mai sintetici indicatori: salariile și pensiile. Și vedeți unde se flă ele în raport cu prețurile și tarifele. De la noi și din țăriler Europei.

Așadar, origina răului își are originea aici, ăn fraudarea alegerilor.

Evident, cu mult înainte, se pregătește prin manipulare, rezultatul votului. De către ”institute” de sondare. Care, de conivență cu decidenții din umbră, vor porni de la anumite rezultate, le vor ajusta periodic până vor ajunge la, fix, rezultatele care vor trebui să rezulte.

În concluzie, ar trebui ca noi, electoratul onest, să facem presiuni să se introducă, web-cam-uri în toate secțiile de vot iar despuierea urnelor, citirea rezultatelor, întocmirea și semnarea PV să se facă, excluziv, în fața web-cam-urilor. Cu numărarea în paralel a rezultatelor. Și, bineînțeles, coroborate cu acțiuni de contracarare și a celorlalte cca 25 de metode de fraudare a voturilor: falsificarea buletinelor de vot, cumpărarea voturilor, votul suveică, juratul pe Biblie etc.

Toate acestea se pot realiza dacă ne implicăm, dacă se realizează o masă critică de oameni care înțeleg și își doresc alegeri corecte.


Metode de fraudare alegeri

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Uite-asa a castigat PSD-ul mai mereu alegerile. :)  
Postat de catre Euro peea la data de 2020-03-15 23:16:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE