FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Un sondaj neconstituțional europeic
Text postat de Emanuel Cristescu
1. Formularea ”Cine e cel mai prost din europeea.” presupune, incorect, că pe Europeea ar evolua ”proști”! Și că acești ”proști” ar putea fi ierarhizați iar prin votul membrilor s-ar putea stabili și cine ar fi cel mai prost membru.

2. Pe Europeea, în opinia mea, evoluează oameni inteligenți și talentați. Fiecare cu acoperire în unul sau mai multe domenii. Prin urmare, încercarea de ierarhizare a inteligenței complexe, integratoare este sau ar trebui să se bazeze pe cercetări multidisciplinare și complexe iar din punctul de vedere al valorii textuale nu ar avea o relevanță semnificativă.

3. Metodologic, cu atât mai mult, procedura de ”evaluare” a nivelului de prostie nu poate avea niciun fel de valoare științifică. Gradul de ”prostie” s-ar putea determina, de asemenea, în baza unor teste complexe și nu prin vot.

4. Ce s-ar putea determina prin vot? Aplicându-se o sociogramă s-ar putea determina relatiile dintre membrii grupului europeic.

5. Sondajul propus nu va avea efecte pozitive. Va contribui la o și mai mare învrăjbire a membrilor.

6. Personal nu voi vota.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnul Cristescu-Corbu nu voteaza "personal", in schimb acrediteaza gogomania celelilate propuneri, ignorand-o si cautionandu-i astfel efectul la fel de pervers. La fel de inutile ar fi sondaje sau voturi despre cine e cel mai urat, mai iubit de femei sau mai talentat dintre membri. Personal (na, ca s-a luat si la mine!) consider ca orice competitie este reflexul impulsului ancestral de violentza al masculilor tarati, care vor astfel sa-si demonstreze dracu stie ce, poate o barbatie pe care nu sunt convinsi c-ar avea-o. Asadar, sunt anti-competitii, de orice fel. Sa lasam posteritatea sa judece creatiile literare ale fiecaruia, caci, nu-i asa, ASTA ESTE ROSTUL ADEVARAT AL UNUI SITE LITERAR PRIN DEFINITIE. Si politic prin comportament, as zice cu tristete si nostalgie dupa vremile bune ale Chioropeii. Hai, pa, mai postati si voi texte literare, membrilor, ca organe sunteti toti...  
Postat de catre sters sters la data de 2019-02-07 12:44:04
         
 
  Hauleu, luminosule, pot, cel mult, să fiu zoofob, mă, nu rasist. Vezi, la gura aia, ce spui. Că doar nu zisei ”cioc”!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-07 07:27:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Neluță, iar ai uitat să-ți iei rudotelu? vezi că se dă rețetă gratis pt. extremiștii rasiști și verzi în ceru gurii!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-02-07 00:46:03
         
 
  Belule, da' tu știi bancul cu cioara din par?  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-06 23:52:01
         
 
  bramburiceo, știi anecdota cu prostu din baia publică?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-02-06 22:22:07
         
 
  Ombilicea, vorba revolutionarilor din decembrie '89: "Fa-te ca gandesti!..."  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-06 21:01:07
         
 
  erata:
celei mai proste PERSONALITATI EUROPEEICE
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2019-02-06 20:53:19
         
 
  Iar pe locul III se găsește uică minte mică !
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-02-06 20:50:06
         
 
  Nechezane, după părerea ta, expusă aici, tu ocupi locul al doilea în imperiul prostiei !  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2019-02-06 20:48:25
         
 
  Si eu sunt de parerea profesorului ca sondajul pentru descoperirea celei mai proaste personaj europeeic este neconstitutional; de acea propun un sondaj pentru a afla care este cel mai fudul* bard europeeic.

*de la Radio Erevan am aflat ca cel mai fudul mascul de oaie nu inseamna neaparat
berbecul cu cele mai mari fudulii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2019-02-06 20:47:37
         
 
  Peio, nu-i nimic, ai ramas tu si dai jumatate din PIB.  
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-06 20:25:06
         
 
  Unde ”aici”, răsfugitule? Că tu ești dus pe pustii.
Probabil că ai sesizat esența: doar cu tine, revenit, bogăția României ar depăși PIBul mondial. Evident, al tâmpenie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-06 20:20:39
         
 
  Dac-am impozita prostia,
Aici, la noi, in Romania,
Va spun acuma fara glume
C-am fi cei mai bogati din lume.
 
Postat de catre Euro peea la data de 2019-02-06 19:58:37
         
 
  Cine a hotărît c-ar fi neconstituțional acest sondaj, dle Cristescu? Tudorel Toader? Eu cred că e un instrument democratic prin care o comunitate(tare restrînsă în ultima vreme)ejectează din rîndurile sale membrul beteag.Și mai cred că v-ați pierdut complet simțul umorului, altfel nu-mi explic lehămițeala manifestată față de propriul plod, mic, albastru și ecoliterar!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2019-02-06 19:56:55
         
 
  Mai ales tu, decât tine însule!  
Postat de catre ioan peia la data de 2019-02-06 19:31:02
         
 
  Și, de acord, în europeea toți suntem inteligenți, unul mai inteligent decât altul!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-02-06 19:21:36
         
 
  Am schimbat.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2019-02-06 19:16:36
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE