FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Senzațional!!!
Text postat de Gheorghe Rechesan
Senzațional! Userul europeic v.h., estet al urîtului (vezi J.K.F.Rosenkrantz), poet de ocazie și mare admirator al nostromilor de pretutindeni, ne informează:
“Președintele LGBT: academicianul Răzvan Theodoresu.(sic) … aseară vă spuneam de el, caz mai de notorietate nici că se putea...(bla-bla-bla, restul sunt sudalme adresate mie)
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 10:55:24

Pe de altă parte aflu din ediția online a EVZ:
"For consultativ privind Strategia Națională pentru Educație Parentală, Academia Română a răspuns, prin intermediul vicepreședintelui Răzvan Theodorescu, răspicat: „Domnule, familia normală, adică cea formată din bărbat și femeie, trebuie să-și facă datoria în continuare. Nu este de dorit ca altcineva să preia aceste sarcini de educare a copiilor. Ce este de fapt toată această acțiune? O maimuțăreală a unor excese europene care nu au ce căuta în spațiul civilizat. Și aici nu este vorba nici de tradiție, nici de conservatorism, nu! Este vorba despre normalitate”.
În continuare, Răzvan Theodorescu nu s-a sfiit să spună lucrurilor pe nume: „Toată această tevatură cu homosexuali și lesbiene este o aberație, iar noi n-avem nevoie de așa ceva! Sunt aspecte care țin de patologie, anumiți oameni sunt bolnavi. Îi respect, le respect alegerile, suntem cu toții liberi, dar să se manifeste cu discreție. Să nu-i transformăm în modele! E clar că trebuie să ne opunem, de pildă, adoptării copiilor de către cuplurile de homosexuali. Societatea noastră nu este pregătită pentru astfel de situații”. Ultima tușă: „Dorința statului de a interveni în treburile părinților prin intermediul școlii este, așadar, o absurditate. Mă rog, ar fi vorba și despre o anumită slugărnicie a politicienilor noștri în relația cu Europa. Ca să scurtez, Academia Română se opune acestei inițiative”.

Acum, ce să mai comentăm? E notoriu printre studentele de la Arte că domnul academician este un mare admirator al sexului frumos. Senzațional mi se pare că dumnealui, în calitatea sa de „președinte al LGBT„ face afirmații precum cele ce mai sus, după cum ne informează atotștiutorul v.h...o fi a încurcat oare, din nou borcanele!? sau poate, mai știi, ”estetul” nostru bleu la limbă are acces la niscai surse oculte, misterioase!


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu, vasilașule, nu mai îmi stric creioanele pe tine! ai demonstrat ce aveai de demonstrat, igonorantule! de-acum înainte nu meriți nici măcar un ”băi”, ai înțeles? taximetrist trist și „neconsolat„ ce ești...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 23:15:35
         
 
  Mare guvid ești, este a patra oară când o muști!
Dacă nu erai convins că ai un ascendent, mai răspundeai? Măcar acum știu că ai iar chef să meditezi pro-fund!
Și, chiar nu poți pricepe că este destul că ești tu anal-fabet?
Hai să o lăsăm pe dimineață, când am moralul ridicat...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 23:06:59
         
 
  Hai să-ți desenez...ai afirmat:“Președintele LGBT: academicianul Răzvan Theodoresu.(sic) … aseară vă spuneam de el, caz mai de notorietate nici că se putea.” ceea ce nu este numai inexact ci și ilar fiindcă Theodorescu a sărit la gîtul comunității LBGT. Dacă tăceai filosof rămîneai, vasilașule!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 22:59:28
         
 
  Am obosit să te tot corectez! pt ultima oară, analfabetule:LE-U-CO-TO-MI-E!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 22:46:59
         
 
  te am repeți, vasilaș... o fi de la catrene sau dorul de nostrom?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-09-17 22:45:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Tu făcuși leuctomie,
Nicio îndoială n-am:
- Că gândești pe datorie
Și vorbești la kilogram
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2018-09-17 22:30:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE