FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
CINE A SPURCAT DEFINITIV EUROPEEA
Text postat de Gheorghe Rechesan
Unele mitocănii nu se prescriu niciodată. Citiți și vă lămuriți!

„Suge mina pixului, prost sadea ce ești!
Ai toate atributele speciei premergătoare omului!
Pe invers a fost tac' tu, când te-a făcut cu o vacă, de-ai ieșit tu bou!!!!
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2017-01-07 05:21:19
Măi, petrescule, chiar ești nula barat, de nu au observat ăia de la Socola că ai sărit gardul?!??!!

Idiotul dracului!!!!
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2017-01-07 05:28:09

Măi animalule, tu știi ce înseamnă să iubești pe cineva mai presus de mir?
Idiotule, așa la (sic) iubit doar Iisus pe Dumnezeu!
Așa o nesimțire și idioțenie nu o putea debita decât un produs cu multe tare dintre un păduche și o ploșniță!
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2017-01-07 05:33:57 ”

bă,nu bate câmpii, bate-ti covoarele, ce aiurezi tu pe aici?
Despre ,, Printul Khayam" o fi scris soacră-ta!

Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2016-12-28 14:59:50

Românește, scurt, esti prost de dai in gropi! La multi ani!!!
Și bot are taica-tu!!!
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2016-12-28 14:55:23

ă, din dòuă, una: ori eșți prost, ori ești prost!
Au, oare, o să-i bag undeva, la origini, pe toți petreștii doar pentru că unuia dintre ei i s-a mișcat țigla pe acoperiș?
Nu fac , guriță, spume, că nu meriți atâta osteneală...
De-alde tine mi se dau rest când cumpăr hârtie igienică! Mărunțiș, mai pre limba ta!
Ce faci tu acum,au mai încercat unii mult mai dotați ca tine, ăia chiar aveau mușchi, ( literari, evident!), Și, urmarea a fost cea firească, ,,cărel poteca."
Tu, milițian ar fi trebuit să te faci...
Acum este târziu, te las în plata necuratului, îți spun mâine ce și cum.
Și, gata, de mâine ești pretenul meu nedespărțit.
Ți-arăt eu, că privindu-te în oglinda din dotare, ai să vezi un nătâng tare mirat de ce i se întâmplă!

Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2016-12-29 01:06:34

Mă,cum să nu te dau dreaq, dacă minți de pute!
Caracterul de lichea ți l-ai demonstrat și prin faptul că ai șters și amârâtul ăla de text in care nu ai fumat cu tac'tu, deoarece ți-am promis că vin azi in vizită.
Cum să te apreciez, chiar și fără conversațiile astea grațioase, când, in reviste prestigioase, ești făcut așa cum ești,adică zero barat!
Voi posta neincetat paragrafe de pe acolo,,spre aducere aminte ție și aducere la cunoștință tuturor.
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2016-12-29 19:12:06

Uite, dupa ce-mi sugi tu nițel mina de la pix, sau, mai elevat, cum spui tu, dupa ce imi faci o felatie, sterg, si iti scriu toate porcariile astea sub textee tale de râtan cu papion!!!
Am crezut ca am depasit faza asta, si incepem ceva pre limba oamenilor.
Bag seama ca știi doar să guiți.
Acum inteleg perfect ce înseamnă idiotul cu staif!
Petrescule, măiestrel de două carboave,șterg asta, de acum inainte toate lăturile astea direct in trocul tău vor fi!
Ești laș, ai șters rahatul ăla cu mac de text unde n-avea tac'tu bani de țigări, când ți-am spus ca vin cu uratul.
Și, ai crezut că rupi gura târgului cu rahatul ăsta cu perje care l-ai lasat.
Dacă ai muschi, intră in cel care ți l-am pus 'coperiș!
Ti-arăt eu ție ,, felatie". O data să mai indrăznești să mai guiți așa ceva, boule!!!
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2016-12-30 02:57:37
Ce să mai spun, ai buba la cap, neamule!
Despre psihiatrie și psihoterapie îți povestesc mâine.
Pe indelete.Am înțeles că ești autist, ai toată compasiunea mea!
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2016-12-31 01:31:33


PS Uimitor este faptul că-n acea perioad㠔dezinvoltul” user v.h. avea nivel de postare 10, dar comentariile i-au fost, totuși, validate!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE