FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Curvo!
Text postat de Florentin Sorescu
Viață, cheamă-mă la tine
Căci sunt "un" al nimănui,
Dă-mi o sticlă de rachiu
Și-o țigară-n colț de gură.

Dă-mi pantofi mai lustruiți
Să dansez cu tine-odată
Și mai ceartă-mă, măi, fată,
Când te calc ieșind din ritm.

Haide, viață, haide, viață,
Murdărește-mă cu ruj.
Fii a mea prostituată,
Curvo, hai să-mi fii desfrâu!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Păi, bă șoricele, cu niște leșinați ca voi nu se poate întocmi nici măcar o țidulă către primărie, darmite să mai susțineți un ditamai saitul!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-06 15:28:01
         
 
  Observ insă că Pupăzeea a suflat cam mult aer în plămâni coanei Europeea. Atât de mult incât a asfixiat-o. După ce că oricum căzuse ea lată🤣🤣🤣  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-07-06 13:49:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Mulțumesc, mister Cioacă! Se bucură copilul de atunci, se bucură copilul de acum. Doi într-unul.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-07-06 13:43:59
         
 
  Ciocălău, în ceea ce te privește, nu sunt singurul care spune că tu ești cam agramat și scrii tot felul de bâzdâgănii, fără cap și coadă, unele bune de Cartea recordurilor, la rubrica "Ridicolissime"! Chiar șî fratili tău dă coloare, țângheșan, ți-a tot spus asta, așa că nu te mai victimiza.
Cât privește competența mea, pe zona asta, n-ai decât s-o contești, dar ce-ai rezolvat? Tu la fel de prost scrii. Precum și cei pe care-i găsești tu geniali, după evaluările tale, la fel de geniale. Pentru că evident, dacă eu nu mă pricep, atunci, prin excluziune, cel ce e marili priceput al saitului ești taman tu.
Bine, geniule întunecat! Ai dreptate. Într-o mână!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-06 12:20:17
         
 
  "Poezia poate fi scrisă de oricine, cu două condiții elementare: să aibă harul necesar și să știe despre ce e vorba."
(genialul Ioan Peia)

Si nu-i asa ca pe acest site singurul care stie si hotraste cine are sau nu are har este marele Ioan Peia?
Si cine i-a dat marelui Ioan Peia acest drept? Pai cum cine, el singur a facut-o! Pe ce motiv? Findca dumnealui se considera a fi cel mai cu motz.
Dumnealui este cel mai filozof (la 16 anisori umbla cu Feuerbach sub brat), dumnealui este cel mai citit (a buchisit mi de volume de poezi) dumnealui este cel mai mare om de afaceri dintre toti scriitori romani (a platit statului roman un milion de euroi ca taxe)
De unde stim toate astea? Pai tot de la dumnealui, marele Ioan Peia, care nu se mai satura de a fi uimit de cat de mare este dumnealui.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-07-06 12:03:09
         
 
  Îndrugi tâmpenii, ca de obicei, cioculete!
Poezia poate fi scrisă de oricine, cu două condiții elementare: să aibă harul necesar și să știe despre ce e vorba. Că tu, cioroipane, dacă nu ai avea har pentru șparlit palmipede din curtea creștinului și nu ai avea știința să te furișezi, te-ar găbji gaborii și te-ar lăsa fără pene. Fără penele tale de zburătoare transatlantică, vreu asă zic.
Pdap, să vii tu și să faci aprecieri despre ce scriu eu, e ca și cum i-ai cere unui șchiop să meargă pe frâmghie!
Apoi, dacă ai ajuns de la șoricel la Eminescu, e clar în ce parametri îți funcționează mintea!...
Nu, poezia nu se scrie epentru experți, asta au făcut avangardiștii, ci pentru cei ce au ceva neuroni la cătrună și ceva simțire-n suflețel. În fine, idol ai avut tu, nu eu, că-i trăgeai toată ziua băsăului lincheli prin zona erogenă, adică unuia care a fost cea mai mare jagardea umană din tulburea istorie a României.

Eu am convingeri, zborșitule și zdrelitule, nu sunt sluga nimănui, ca voi - șleahtă de paradiți, veșnici trucangii și profitori ai momentului. Fanarioții au fost niște copchilași de grădi pe lângă hiperjigodiiile care sunteți.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-06 10:27:22
         
 
  "Cioacă, ce știi tu, mă, despre poezie, în particular, și despre literatură, în general?"
(Genialul cunoscator si creator de poezie Ioan Peia)

Domnule genial Peia,
Nu-i asa ca dupa geniala dumneavoastra parere, poezia trebuie scrisa numai pentru cei ce se pricep la poezie?
Nu-i asa ca tot dupa geniala dumneavoastra parere, cei care nu se pricep la poezie nu au nici un drept sa-si dea cu parerea despre poezie?
Pai cum pot eu, domnule genial Peia, sa va spun cat de geniala este poezia dumneavoastra daca nu-mi permiteti sa-mi dau cu parerea pe motiv ca nu ma priep la poezie?
Eu stiu ca dumneavoastra nu scrieti decat pentru experti in poezie, dar de ce va luati de domnul avocat daca dumnealui vrea sa scrie si versuri pe intelesul plebei din care eu, cu mandrie, afirm ca fac parte? Pai dumneavoastra domnule geniu Peia probabil ca v-ati lua si de Mihai Eminescu, daca ar mai traii, pe motiv ca a scris o nimicura cum este "Ce te legeni codrule" pentru nepriceputi in ale poeziei, lucru care nu se face pentru un geniu, nu-i asa?
p.s.
De ce nu vorbiti cu idolul dumneavoastra Liviu Dragnea, poate da el o lege care sa interzica nepriceputilor in ale poeziei sa mai citeasca sau sa mai discute despre poezie.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-07-06 05:23:09
         
 
  Șoricele, eu ți-am mai spus cândva : când îți cresc aripioare, devii liliac! Și ești așa caraghios, cu chițcăitul tău minor!...  
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-05 23:53:36
         
 
  Pupăzeio, eu nu am năravurile tale, să-mi confectionez povesti in care apoi tot eu să cred. Fix așa a fost atunci, fix așa este acum. Dar cu otrăviti de-ăstia ca tine umflați și orăcăitori ca broaștele nu mai am ce discuta. Hai, pa!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-07-05 22:52:35
         
 
  Cioacă, ce știi tu, mă, despre poezie, în particular, și despre literatură, în general? Habar n-ai, cofunzi marfa cu ambalajul!
Dacă e scrisă în clasa a VII-a, trebuia prezentată ca atare, dar asta nu scuză în niciun fel calitatea scrierii, căci e ridicolă, chiar și scrisă la anii ăia, nu are naivitatea simpatică a vârstei, e bombastică și fals afectată, bănuiesc o intervenție ulterioară, extrem de stângace.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-05 21:46:00
         
 
  E poezia cea mai veche pe care o rețin. Scrisă prin clasa a VII-ea sau a VIII-a.
Prima pe care am scris-o sigur a fost prin clasele 1-4. N-o mai rețin.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-07-05 21:07:10
         
 
  Excelenta "aiureala"  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-07-05 20:35:29
         
 
  Ce aiureală!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-07-05 19:52:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE