FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Poezie
Text postat de Florentin Sorescu
Legea-n țara lui Fanar
Făcută-i de-un panglicar,
Că nu vrea la pușcărie.
Parlamentul, sindrofie,
Fir-ar mama lor să fie
De borfași.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  în
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-22 11:13:49
         
 
  Român cu român?
Ehe, suntema atât de idioți, din păcate, încât nu realizăm ce bombe fumigene au fost aruncate ân mijlocul nostru.
Și, hai, cei ce nu-s prea duși pe la școală, ar avea o scuză. Dar ăștia, care se dau știutori de carte, ce scuză au?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-22 11:13:35
         
 
  Adică român cu român, dacă nu m-am făcut înteles.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-06-22 08:44:10
         
 
  trei ani și șase luni....e drept, doar în primă instanță. mai multe ce poți constata? bine, probabil că lucrurile nu se vor opri aici, va urma o decizie a CCR care va declara abuzul și instigarea la hoție drept neconstituționale.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-06-21 23:51:10
         
 
  Ce bine ar fi, măi, Ioane, să ai tu dreptate! Tare m-aș bucura... Mi-e teamă însă că amândoi vom pierde. Crezi că-l iubesc pe Johannis? Vax! Știu cine e. Așa cum știu cine e Dragnea. Pentru mine singurul câștig este să putem discuta în continuare. Eu cu Peia. Și să nu ne mai dăm în cap pentru niște cartoafe.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-06-21 23:13:33
         
 
  Iar tu, șoricele, cât ești de advocat, atât ești de fraier. Ai o minte de puber cu coșuri pe față. Te-ai lăsat agățat în jocul ăsta mizerabil și va veni vremea când, în fața mea, și nu numai, nu vei mai conta nici cât un gândac prins în ace de atlasul zoologic.
Vai de poponeața ta înfumurată! Mergi după fente ca un puțoi din curtea școlii.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 23:06:48
         
 
  O să regeretați amarnic, nenorociților, pentru ce faceți în țara asta. O să se întoarcă împotriva voastră propriile voastre mizerii. Vorbesc de țucălarii care au servit și servesc manipulările din culise ale securiștilor, că securiștii statului subteran sunt previzibili. Veți deveni și voi victime, așa cu s-a mai întâmplat în istorie de atâtea ori. Nu ați reușit decât să mai provocați o nouă degringoladă, cum ați făcut de când v-ați celebrat mahării să dea țara peste cap.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 21:55:16
         
 
  Iar eu cred că mănânci cu polonicul, garoiule, și nu te mai saturi! Poate doar pământul să-ți astupe gura, că nu mai ai mult! Să-ți fie eternitatea mizeră!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 21:32:51
         
 
  Domnule Peia,
Parerea mea este ca dupa ce ati platit Statului Roman un milion de euroi ca taxe, este cazul sa-i dati si restul de un milion pe care ii datorati, tot ca taxe, findca se pare ca prusacul este cu ochii pe dumneavoastra. Eu stiu ca va puneti toate sperantele in cucerirea presdintiei de catre ginarul si colegul de profesie Liviu Dragnea, dar daca nu iese el presedinte ce va faceti?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2018-06-21 21:16:16
         
 
  Să descifrăm: e vorba de iohanis și gașca lui de haștagiști!
Bravo, îmi place că ai început să gândești!
Problema e că nu pricep de ce vorbești de țara lui Fanar, când este a lui wernar, infractor dovedit în instanță, cu fals în acte publice și vreo 320 de euroi prejudiciu, pe care nu a catadicsit să-i restituie.
În calitate de advocat, ar trebui să ne iesplici cum vine de se-ntâmplă că un infractor e în fruntea statului. E cumva vorba de tradiție, pornind de la flota chiombiului (bașca multe altele) și terminând cu casele muftiului?
E cumva vorba de complicitate haștagistă, care e intangibilă?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-06-21 20:02:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE