FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
V-am spus eu?
Text postat de Emanuel Cristescu
Nu ne-am luat în serios!

Fără eforturi prea mari și într-un format extrem de riscant (ecoliteratură, posibilitatea de a posta sub pseudonim și având clone, lipsa cenzurii, dezbateri libere) nu stăm rău deloc.

Top siteuri arta/cultura ne aflăm pe locul 52 din 359 de site-uri.

Iar în Top siteuri literatură pe locul al 16-lea din din 47.

Spre comparație, Bocancul literar, care beneficiază de un informatician strong se află pe locul 122 din 359.

Prin urmare, domnilor colegi, se poate. se poate și mai bine și se poate și mai mult. Mai lăsați sfada între domniile voastre, mai renunțați la orgoliu și vanitate (se spune că ar fi păcatul păcatelor) și concentrați-vă pe creații. Pe valoare pe dispute civilizate. Și reflectați cam câte miliarde de averi, bogății imperii s-au dus de-a lungul timpului! În schimb Iliada și Odiseea au rămas. Și nu numai!

Nu-i păcat să ne irosim timpul certându-ne între noi?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Și fără Rudy. Mmai ales... fără Rudy! Ce dreacu, ai uitat de tine însule?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-04 20:20:54
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu te mai umfla in pene,domnule,fara Stefanescu si Rechesan,site-ul matale e zero barat.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2018-05-04 17:40:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE