FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Reducere de nivel
Text postat de Emanuel Cristescu
Florin Rădulescu: începând de astăzi, 04.05. 2018 are nivel 10. De două ori a încălcat regulamentul.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Recheșane, pune-ți niște ochelari mai performanți și citește-te! Ești mai scabros decât mine de o mie de ori! Așa că păstrează lecțiile de morală pentru tine.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-05 11:31:03
         
 
  Dom'le, încă vă faceți iluzia că indivizii ăștia sunt animați de sentimente oneste? Naiv ați fost, naiv ați rămas! Inșii au un singur scop, în spatele aprențelor: propagandă haștagistă; anihilare celor care încă mai cred în comunitate și destin național! Li s-a urcat la cap ideea că ei schimbă lumea. Așa li s-a comunicat prin oficinele lor submerse și fac tot ce pot să dărâme vechiul, zic ei, deși unii dintre ei sunt mai paradiți ca moșul ăla de o sută unu ani, însurat cu o tinerică - vai, dar ce gargară că umblă dragnea cu tipesa! - moș, fost secretar al Anei Pauker, devenit azi un democrat veritabil, un stradagiu de kinogramă! Of, of, dacă ar atârna ipocrizia greu, pământul ăsta ar deraia de pe traiectorie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-05 11:27:47
         
 
  ”ați mai scăpat de-un opozant.” La ce mi-ar folosi? După atâta amar de ani nu ați realizat ce spirit deschis are Europeea?

Eu nu cred că divergența de opinii sau chiar opoziția fermă sunt aspecte de care ar trebui ”să scapi”! Dimpotrivă! Acestea stimulează gândirea și aduc valoare. Ar fi și nedialectic să procedez astfel. Frumusețea unui spațiu public constă în valoare și diversitatea valorii!

Ce nu suport eu? Șantajul. De orice fel. Fie el și emoțional.

Cum poți să afirmi că dacă aplici regulamentul ești exagerat? Ce logică poate fi asta? Cum să deschid pagina bleu și găsesc tronând expresii vulgare? Și asta unde? Într-un spațiu declarat ecoliterar. Și pentru care au curs râuri de argumente în apărare! Și doar la câteva ore de la ridicarea nivelului! Și distinsul coleg, în loc să susțină ideea corectă, devine acuzator și sentențios: ”consider că acest site nu mai merită frecventat.” Păi să nu-l mai frecventeze. Asta nu înseamnă c㠔am mai scăpat de un oponent”! Ci că nu sunt ipocrit și nu fac niciun compromis care să mă compromită. Un fel de ”fiat ecoliteratura, pereat mundus”
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-05-05 09:50:16
         
 
  Ioane, trebuie să accepți evidența că ești singurul de pe europeea care înjură în textele sale.slobod și necenzurat.în "pamflețele" mele, pe care le apreciai cînd erau țintite spre alții de aici nu am scris niciun huo sau alte măscări.ceea ce încerci tu să faci seamănă cu gazeta de perete din vremurile staliniste cînd burghejii și chiaburii erau suduiți iar apoi deportați.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-05-05 09:08:09
         
 
  Adieu, domnule Sorescxu! O astfel de gândire nu-și are locul aici!
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-05-04 23:20:40

după ce-ați bătut cu pumnu-n masă, aproape că v-am auzit respirând ușurat, ați mai scăpat de-un opozant.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-05-05 08:01:29
         
 
  Acuma să fim sobri!
Poți fi inecoliterar și înjura dihai, ca un flecar de macadam, chiar jucând farsa ipocrită a pamflețelelor recheșeniene! Care, după formulările amicilor lui de idei, pot fi niște nevinovate aluzii la persoana ascunsă dupe draperiile stilistice ale autorului cel nevinovat. Adică înfășurate în prosoape de borangic, cum e capul de porc, în colindul cu brezaia, din preajma Crăciunului!
Că, vai!, cât de inteligenți suntem noi și cât de talentoși în a ocoli regulile draconice ale saitului, înjurând de mama focului!
Mde!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-05 00:19:06
         
 
  Adieu, domnule Sorescxu! O astfel de gândire nu-și are locul aici!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-05-04 23:20:40
         
 
  Domnule Cristescu, sunteți mai mult decât exagerat. Dacă acesta este motivul pentru care i-ați redus nivelul lui Florin Rădulescu, consider că acest site nu mai merită frecventat.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2018-05-04 23:00:15
         
 
  ”psihopatul de serviciu.” O fi vreunul ipotetic, pe site! sau mai mulți?

A fost sancționat cel care a folosit, deși știa că nu are voie să o facă, de două ori cuvinte indecente. Aceasta, domnule Ștefănescu, este o informare. Nu o justificare.

Sper să fie învățătură de minte și pentru alții. Și să înțeleagă că nu glumesc. Aut ecoliteratura aut nihil!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-05-04 21:59:44
         
 
  Oare "pishopatul de serviciu" să fie chiar fratili siamez, și ăsta, mai mare, cere un plus de înțelegere pentru obsesiile paranoide ale ăluia mai mic? De aici protestul?
Ptiu, iar le-am stricat confortul!
Parcă-mi vine să le plâng de milă...


 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-04 19:19:54
         
 
  Dom'le, de ce-i persecuți fratele? Două genii siameze își pot permite orice, căci ei suntără mai jmekeri ca bomba atomică.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-05-04 19:16:01
         
 
  Cel care trebuia sancționat e psihopatul de serviciu. Dar pare că psihozele vă fascinează.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-05-04 18:58:03
         
 
  Domnia voastră, domnule Ștefănescu, vă răfuiți, și nu știu de ce o faceți, cu mine.

Nu mă impresionez ușor.

A folosit două mizerii neecoliterare. Una char într-un text pe care i l-am invalidat acum câteva săptămâni.

Am precizat că voi fi ferm și voi curma din fașă răul.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2018-05-04 18:53:58
         
 
  După părerea mea, sancționarea lui Florin Rădulescu e un abuz, o răfuială ieftină, care nu vă face cinste. Conduceți din ce în ce mai discreționar această mică Românie. Comic și lamentabil deopotrivă, domnule Cristescu. În ton cu vremurile.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2018-05-04 18:49:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE