FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
feminism
Text postat de Gheorghe Rechesan
N-aș vrea să fiu greșit înțeles, îmi plac femeile, le iubesc, le admir și admit că majoritatea sunt supercreative, ambițioase, determinate, mai rezistente la durerea fizică (ia încercați să vă imaginați născînd un prunc de 4 kile) și mai devotate decît mulți bărbați și-n multe domenii ne pot da clasă. Am înțeles motivele care le-au împins în anii 30 să lupte pentru dreptul la vot, în anii 40 (mai ales englezoaicele) să lupte efectiv în război, în anii 50 să se dedice familiei tradiționale, în anii 60 să-și dea foc sutienelor, în anii 70 să protesteze contra războiului din Vietnam și pentru dreptul lor la amorul liber (mulți copii frumoși și dotați s-au născut în perioada Woodstock), în anii 80 pentru dreptul de a dispune de propriul corp… și tot așa, dar nu pot pricepe în ruptul capului de ce Justin Trudeau a afirmat foarte serios : „ Je suis féministe et fier de l’être !” Adică, mie unu mi se pare că prin afirmația asta ar da apă la moară taman misoginilor. Natura a fost generoasă cu el, soarta mai mult decît propice, viața i-a mers șnur pînă-n acest moment, iar tipul se sclifosește gratuit, știind bine că tot segmentul populației de sex feminin cu vîrsta cuprinsă între 2 și 99 de ani din țara cu frunză de arțar pe stindard e topit după el. Îl adoră fetițele, adolescentele, mamele și bunicile toate, iar tipul face pe niznaiul, că, vezi-bine, e vorba de mult mai mult decît se vede fără binoclu și că el, din punct de vedere structural și afectiv ar fi mult-muuult diferit față de alți purtători de ...boxeri. E ca și cum Stalin ar fi zis răspicat „Ya lyublyu kapitalizm”, Hitler „Ich liebe die Juden ”, Papa „ Atheus ego sum” iar Dragnea...păi Dragnea n-ar zice nimic, el oricum este feminist sub acoperire!
Asta e, dar trebuie să termin rapid panseul ăsta, fiindcă maică-mea, mătușă-mea, verișoarele, soacră-mea, consoarta, prietena lui fiu-meu, cele trei colege de birou sunt proTrudeau. Dacă aș continua raționamentul insinuînd cumva că Justin ar fi puțin aiurea sau altfel orientat sexual, s-ar înfuria mai mult decît dacă aș apărea la aniversarea zilelor lor de naștere cu o întîrziere de douăzeci și patru de ore, beat-mort, fără haine și cu o carte de bucate în mînă.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE