FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Tuturor acelora care au trimis datele complete li s-a restabilit nivelul cu exceptia a doi useri cu care vreau sa stau de vorba fata in fata.(Sorin Despot si Eugenia Pnico)

Nu inteleg de ce va plangeti. Doriti sa nu fiti insultati iar situl sa nu decada in promiscuitate. Doriti sa postati fara ca textele sa va fie vazute de altcineva. Atunci trebuie sa va asumati responsabilitatea identitatii. Ca nu pot eu sa girez cu numele meu toate postarile dintre care unele au fost si pot fi vulgare, obscene, inepte.

Am primit reprosuri si calificative de la diabolic in sus. Doamna Anghelina a pustat urmatorul text aratandu-ma cu degetul:
"Domnule Corbu, cand unul dintre autorii siteului posta astfel de texte:

"ªi dacã se întâmplã sã aveþi un har (cum are toatã lumea),
De care sã n-avem nici-un habar (cãci voi sunteþi prostimea !),
Staþi liniºtiþi, vã irosiþi zadar (n-aveþi nici isteþimea),
Ieºiþi în faþã tot mai rar (cã doar sunteþi .......".

si cand acelasi autor mi-a adresat cuvinte ca "puberta", "infantila" " Ciociolina" si acum are nivel 100, dupa ce singurul din conducerea site-ului, (fie el ce-o fi fost pe acolo, dar a fost OM), care a luat atitudine atunci fata de "stimabilul forumist" a fost Sorin Teodoriu, permiteti-mi sa intreb: unde erau si unde sunt " valorile" Europeei?!
Cu respect,"

Drept e sa primesc eu astfel de ofense ?

Daca si-ar fi dat coordonatele iresponsabilul CTPopescu sau cum s-o mai fi numind nu mai proceda asa si nu mi se mai puneau mie in spate obrazniciile emise de acesta. Ma limitez doar la acest exemplu.

Pe de alta parte puteti posta si sub pseudonim nedeclarat. Atata ca textele Dvs vor fi aprobate de un redactor care isi va asuma raspunderea.

Insa precizez: NU VOI FACE NICI O EXCEPTIE. Cine trimite coordonatele nu va putea posta direct pe europeea.

Maine nu voi fi in Bucuresti insa inainte de a pleca voi restabili nivelele si celor care eventual vor trimite datele in aceasta noapte.

Prezint inca o data scuze userilor corecti dintre care unii m-au induiosat, insa va rog sa intelegeti ca in situatii exceptionale se impun masuri exceptionale.

Succes tuturor.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Eram sigur ca asta o sa spuneti, hi hi
Categoric am sa-mi spun numele dar asa cum am zis cu surle si trambite...lasati-mi ragaz cam cat parcurgeti dvs 200 de km dus si intors pentru a confectiona trambitele.
sunt un om de onoare credeti-ma.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-03-05 07:17:36
         
 
  Acum sa te vad. Am schimbat vreo virgula din textul tau ? Ai pierdut pariul ?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-03-05 07:06:37
         
 
  am trimis un text spre publicare el se cheama ,,DOMNULUI CORBU-PIOS OMAGIU CONDUCATORULUI IUBIT
si fac pariu pe declinarea identitatii cu surle si trambite ca nu il posteaza aici nici de acum in 2000 de ani.
ciao
oricum e cusut cu ata alba ....tot circul asta ieftin...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-03-05 04:11:54
         
 
  CLICK AICI pentru chatul europeea!!! e mai eficient  
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-05 01:51:00
         
 
 
tot la editorial. nu mai spun ºi aici!
 
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-05 01:47:04
         
 
  v-am scris la editorial . Nu mai repet si aici.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-03-05 01:19:27
         
 
  offf! de ce evitaþi, domnule Corbu? spuneþi ce s-a întîmplat! DE CE vreþi sã ne vorbiþi faþã în faþã?

sd
 
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-05 01:18:48
         
 
  Ai facut corectura tu. Multumesc Sorin. Am avut o zi grea si maine mai trebuie sa ajung la vreo 200km/ Gresesc, e firesc. Va prezint scuze.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-03-05 01:15:57
         
 
  mai trebuie sã faceþi o eratã! numele de famile al eugeniei este panico!!! nu pnico!

 
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-05 01:12:53
         
 
  precizez: NU VOI FACE NICI O EXCEPTIE. Cine NU trimite coordonatele nu va putea posta direct pe europeea. (ion corbu)

domnule Corbu, tocmai aþi fãcut o excepþie în privinþa mea ºi a eugeniei.

ce vreþi sã discutaþi cu noi? mã simt ca la clasa a VII-a cînd diriginta m-a chemat în cancelarie, spunîndu-mi doar atît: "tre sa vorbim intre patru ochi!". exact aºa mã simt!

mã cunoaºteþi personal, domnule Corbu! o cunoaºteþi ºi pe eugenia. stãtea în dreapta mea la cenaclu. (ce-i drept, nu a-þi fãcut cunoºtinþã oficial) ce nedumeriri aveþi? acum aveþi ºi numerele noastre de telefon! ºi adresele de e-mail! dacã aveþi ceva de discutat cu noi, pînã la urmãtorul cenaclu Europeea, folosiþi contactele noastre! însã, vã spun sincer cã nu aveþi de discutat nimic cu noi ce nu poate fi spus aici, public! nu am nimic de ascuns, domnule Ion Corbu! pînã la proba contrarie, dumneata eºti singurul secretos de aici!

o spun cu tot respectul, domnule Corbu! nu e nici o conspiraþie la mijloc!!! singura problemã pe site, aºa numitul atac informatic pot sã pariez cã a fost o simplã spargere de parolã! soluþia era simplã: schimbaþi parola dumneavoastrã de pe userul emanuel cristescu! ºi gata!!!

vã rog acum, o singurã datã, sã ne redaþi nivelul de acces. am vorbit pînã acum cu eugenia. am stat sã ne gîndim dacã sã ne retragem de pe acest site! ei îi surîdea mai mult ideea. am hotãrît sã postãm acest comentariu. ce-o fi o fi! mie mi-e clarã antipatia dumitale faþã de mine. sau e posibil sã o iau poate prea personal.

oricum, mã repet, ar fi mai bine sã vã spuneþi nemulþumirile acum, aici! vã vom rãspunde sincer!

cu stimã, DespoT!

(dacã nu aþi vãzut comentariul dincolo.)
 
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-05 01:11:59
         
 
  Salut inca o data rezolvarea problemelor... Astfel de oameni nu cred ca au ce cauta pe un site literar... Si mai cred ca un om care are ceva de zis, un om care scrie din pasiune si cu inima curata, poate sa isi asume responsabilitatea scrierilor sale, chiar daca uneori acestea nu stralucesc... Suntem aici ca sa invatam... Sa invatam in primul rand sa fim oameni... Si, nu exista oameni fara identitate... De aceea, salut initiativa si sper ca prin aceasta au fost eliminati toti aceia care scriau doar pentru a se da in spectacol...

Atat am avut de spus... Textele sunt cele care trebuie sa vorbeasca de acum inainte...

Le multumesc inca o data celor care au rezolvat problema!


Cu deosebita stima pentru Europeea si oamenii adevarati de pe acest site...

Fluerasu Petre Andrei
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-03-05 00:53:50
         
 
  Mulþumesc. Nivelul meu a fost restabilit cumva parþial. E bine ºi aºa. Sper însã ca toate cele întâmplate sãptãmâna aceasta sã nu mai aparã. ªtiu cã e greu de spus ce poate apãrea sau nu, esenþial este sã putem scrie în liniºte. :)  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-03-05 00:46:30
         
 
  Erata: "Cine trimite coordonatele nu va putea posta direct pe europeea." se va citi "Cine NU trimite coordonatele nu va putea posta direct pe europeea."
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-03-05 00:43:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE