FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Deocamdata sunt invitati urmatorii membri ai atelierului literar:

Lory Cristea
Dorian Duma
Cristian Fara
Liviu Nanu
alex porc
Luminita Suse,

sa trimita pe adresa redactiei ([email protected]; si/sau [email protected]) cca 10 poeme sau doua trei texte in proza pentru a fi publicate in Revista Europeea.

Pentru publicare este nevoie de fotografia autorului, numele real si numele sub care doreste sa fie publicat precum si coordonatele telefon, fax, e-mail. Cine doreste poate trimite si o scurta biografie.
Nu exista un termen limita. Fiecare trimite daca doreste si cand doreste. Inclusiv teatru.

Redactia


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Sorin,

Voi ati fost invitati mai de mult, Teea Mirescu, Adina Ungur, Dana Popa, Nicolae Tudor, Sorin Teodoriu. Vor urma si altii.

Pentru orice probleme privind edittarea, volum individul, volum colectiv, revista va adresati redactiei. Se fac oferte pentru min 200 ex.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2005-08-10 17:21:09
         
 
  Salut Emanuel.

Ma bag ca musca in lapte, din pricina ca nu sunt printre invitati. Daca as avea o propunere concreta in legatura cu editarea unei reviste (asta pentru ca ai specificat in comentariu: 'avem autorizata si o editura') pe un anumit segment de piata, la cine ma pot adresa?

sorin t
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2005-08-10 16:06:25
         
 
  Sper sa nu fii prea dezamagit. In prima faza veti fi publicati in "Revista Europeea" electronica. Prin care "intrati" sa ajungeti in "Atelier literar"

Intentionam sa scoatem si o revista tiparita daca vor fi min 100 abonamente. Pregatim un chestionar pentru un sondaj de opinie. Si apoi vom decide. Avem autorizata si o editura care poate face aceasta, inclusiv tiparirea unor volume individuale sau colective.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2005-08-09 21:45:20
         
 
  Bineînțeles că mai am ceva, nu tocmai nelămuriri, ci o întrebare: când și unde apare revista Europeea?
Și s-ar putea să-mi mai vină. Pe parcurs.
 
Postat de catre alex porc la data de 2005-08-09 21:04:45
         
 
  Mai ai ceva nelamuriri DAP sau dap ? Parca asa -ti zicea pe site cineva, nu ?

Asta imi aduce aminte de gluma potrivit careia mama certandu-l pe Bula ca daca mai chinuie pisica o sa-l "chinuie" si pe el la fel. Dai tu in pisica o sa dau si eu in tine, lovesti piciorele pisicii le lovesc si eu pe ale tale, tragi tu pisica de urechi te trag si eu pe tine de urechi. Asa ca, ce-i vei face tu pisicii aia iti voi face si eu tie, incheie mama , cam nepedagogic, insa racorita oarecum. Dar daca o trag de coada ? - intreba candid Bula ?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2005-08-09 20:10:41
         
 
  Are o mica hiba invitatia asta (invitatie de care ma simt onorat): anume nu se specifica pana cand trebuiesc trimise textele, cu alte cuvinte data limita de primire a "manuscriselor". Ma simt nevoit sa mai aduc un amendament: e alex porc, nu Alex Porc. Si am inca o intrebare: teatru nu se publica in revista Europeea?  
Postat de catre alex porc la data de 2005-08-09 19:53:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE