FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cuantica 1 fără douăzeci
Text postat de Andrei Ghejan

Domnilor neinițiați (că doamnele p-aici s-au reciclat), în calitate de proaspăt aspirant-absolvit de orice vină de a fi aterizat din greșeală la primul curs de cu-antică a redutabilului dr.doc.ho-noris, etc, remarc următoarele calități fizice atât ale profesorului, cât și a cursului:
1. Asimetria. Asimetria, este acea parte a fizicii care se ocupă cu Google translate atunci când săracul Gogu se chinuie să traducă pasaje limitate de numărul de cuvinte din diverse lucrări, pe care apoi ilogic și aleatoriu, sau în totală necunoștință de cauză, le cârpești sub egida ”v-am spart...” într-un plescăit de mulțumire cu sec în fața unui presupus bluff al tuturor celorlalți participanți, considerați inferiori, bineînțeles. (citat de la un seminar anterior al profesorului – în cuvântul de deschidere)
2. Detalii de chimie-fizică. Starea de agregare. Cu toate că ar trebui să admitem cele trei stări de agregare ca fiind în echilibru, respectiv solidă, lichidă, gazoasă și având graficul în față, am acordat cu încredere (dată fiind prezența lui Gogu) prezumția de nevinovăție, rezumând inițial un rece -273K, adică total solidă, constatând cu stupoare pe parcurs gradul de lichefiere (înmuierea datorită gradientului de temperatură din ce în ce mai ridicat al profesorului), un fel de 2PI cu R balon. Ajuns bineînțeles la punctul critic, cracarea nu a întârziat să apară, rezultând marele fîs, respectiv starea gazoasă. Contrariat, am reanalizat întreaga metastază alienată de figuri, oscilând între 0 absolut și volatilizarea totală. Am optat pentru vânt.
3. Mecanismul. Ciclic, în trei timpi: frustrări-emfază-chici.
4. Aspect. Pretențios
În concluzie, alarmat de faptul că s-ar putea să nu scăpăm de reiterare, m-am dus la cea mai apropiată farmacie și mi-am luat preventiv un pumn de pastile contra durerilor de cap. Contra râsului n-aveau nimic, decât trei steluțe marca ”bip”... adică suni, dar nu răspunde nimeni.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  :) asta a fost chiar bună  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-03-24 21:12:20
         
 
  ehhh, Peia, dle Ghejan, nu rîde nici cînd îi pui oglinda în față fiindcă are suspiciuni că ceea ce vede în ea este o manipulare haștagistă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-24 20:58:44
         
 
  Vinovat. Recunosc, cel mai greu e să faci un om să râdă... mai ales prin scris. Să fiu sincer, mie mi se întâmplă cel mai des când citesc ceva scris apăsat de către cineva care face o tentativă să pară extrem de serios. E puțin probabil să nu găsești o breșă care să nu devină provocatoare.
Apropos de ”sfeștanie”:
Aveam la seminariile de programare un asistent care avea o figură de coltuc de pâine. Fiind ușor în întârziere cu expunerea, s-a grăbit la schițarea algoritmului desenând un oval destul de aproximativ, motiv pentru care una din colege a început brusc să râdă. Răspunsul a fost promt:
”- Domnișoară, dumneavoastră râdeți și la cercuri, sau numai la ovale?”
Vă dați seama că seminarul a luat brusc sfârșit...
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-03-24 20:45:09
         
 
  Ghejanie-Sfeștanie, înșiri așa tâmpenii, că mi se-ntoarec stomacul pe dos. Am hotărât să-mi protejez, totuși, umorile. Cu umorul e altă poveste, la care tu nu ai nicicum acces.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-24 16:52:37
         
 
  Nevăzând nici o replică în subsol, să înțeleg că ați început să aveți simțul umorului domnule Peia?  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-03-24 14:47:07
         
 
  Ce e aia "incomprensibilitatea", Zegheșane, dacă ești amabil să ne iesplici?
Că să nu-mi spui că ai uitat să tastezi doo litere, că nu te crez!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2018-03-24 14:32:20
         
 
  cu atît mai mult ar trebui să ai proprietatea termenilor!cred că mergea orice altă reacție ”metaforică”.baiul mi se pare că mimînd incomprensibilitatea autorelui cuantificator nu lași spațiu pt.opiniile tale și devii la rîndu-ți încîlcit.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-24 13:53:26
         
 
  Dl Gheorghe, am terminat IPG. Exista 2 feluri de cracare: termica si catalitica. Cracarea termica este cea care rupe lanturile C-C si cu cat este mai avansata, cu atat obtii mai multe gaze. Oricum, termenul era mai mult simbolic folosit, sugestia fiind de desaturare.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-03-23 20:51:48
         
 
  „cracarea” este un procedeu de obținere a olefinelor din petrol.
în ansamblu, parodiind nu depășești subliminalul din discursul doctului cunatificator!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2018-03-23 20:26:32
         
 
  Acesta este un pamflet și trebuie tratat ca atare.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2018-03-23 17:55:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE