FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ia-Ba-Da-Ba-Nu-Te-Du (primitivă)
Text postat de Andrei Ghejan
Meditația fără originalitate este ca și când ai face surfing cu un picior în ghips. Neperformantă. Valurile, unde de inspirație interioară, sau exterioară, te vor conduce, dar nu-ți asigură și echilibrul. Placa de surfing este baza (ce știi deja, volumul de cunoștințe), cea care te susține. În absența ei, surfingul în picioarele goale este doar o aberație în plus, o spumă efemeră ce repede va fi înghițită tot de valurile care au creat-o. Odată antrenat, îți poți găsi echilibrul învățat pe placă, numai că fiind deocamdată împrumutat, îți asigură doar plutirea pe o mare liniștită. N-o să poți învăța echilibrul pe un val până n-o să înveți să cazi. Abia pe urmă, fortificat de căzături, poți încerca valuri autentice în căutarea propriului echilibru. Nu contează ce se vede de pe plajă, privitorii amuzați de căzăturile tale sunt doar spectatori, surferii sunt în apă. Nu trebuie decât să crezi în tine, în potențialul tău de echilibru; restul e voință, talent, pasiune, exercițiu și mai ales provocări.
Mai ai putere și curaj să te ridici? Dă ghipsul jos și poți îndrăzni să speri că într-o zi vei putea face surfing.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE