FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Musca Țața (teatrul ”ciufulici”)
Text postat de Andrei Ghejan
Domnișoarelor, care mai sunteți (p-aici/șa), de Mărțișor, o să clevetim despre o specie rară: Musca Țața. Ei bine, îmi asum riscul de a mi se extrage radicalul dintre sinapse, afirmând că acest mix monstruleț (ca o eterogenă talpă-platfus unisex la limita low cu un singur cui înfipt în ea pe post de trompă) este o sugativă. Insiduoasele înțepături, rod a harnicei noastre sluțituri, sunt ca o troacă din care, printre brehăituri, meletia nazală își extrage unica și indubitabila rațiune de fonem pe care și-o laudă ca fiind inerentă, dar (în sine și de facto) e un cangrenaj al imposibilităților ermetizate deja. Deși celulitică din maxima ingurgitare a oricărei suculențe infectate pe care o adoră ca fiind recognoscibila hrană, brahiopodul-lingulă este un obscur uni-neuronal. Nesimțind propria durere, n-are noțiunea că înțepătura face rău și e convins (bonus de impertinență nativă) că bâzîitul lui e un ”cântec al lebedei”.
Anaeroba laché protégé doritoare doar de oxigenul lichée, își face veacul doar în adâncurile fără de lumină și orice semn c-ar exista așa ceva pe alt-undeva o face să-și afunde și mai tare vidanja, scormonind elucubrant în căutarea întunericului, singurul mediu propice. Tot acolo se și împerechează (patriarhal) și numai cu amibe sintetice, pe care dintr-o falsă modestie le acceptă ca pe un fel de diviziune uni-celulară, asemănătoare, cică… Deși ”corul” astfel creat e complet disonant, amibele strâng, culmea, vizitatori dornici să se delecteze cu spectacolul oferit de acest roi ambulant, ad-hoc creat, ca un teatru de revistă prost, primitiv și naiv. Concubina prostiei, Musca Țața, dirijează cu aplomb, iar fracul peste măsură de crăpat, face în sfărșit posibilă vederea din sală a imaginii de pe buletinul-afiș. Bagheta (trompă-furfurează), în extaz de orchestrația haotică, desenează pasional și semnează exhaustiv chilălăul insignifiantelor din cor. Opera fiind semnată, așteptăm cu nerăbdare debitul vidanjorului și noile ofrande patetice. Pentru neinițiați, recomandăm și ”mic îndreptar pentru tinerele speranțe” ediția revizuită cu axterix, iar pentu avansați plasture, sau badijonări în gât cu 2,2,3-di-metil-phenil-bârzoi.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE